کارگاه آموزشی طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان
سرفصلهای کارگاه آموزشی
معرفی مفهوم Retention Marketing و پارامترهای موثر بر وفادارسازی مشتریان
آشنایی با تکنیکهای ارزشگذاری مشتریان از جلمه CLV ،RFM و…
طراحی هرم امتیازدهی به مشتریان و مکانیزم ارتقاء مشتریان در هرم ارزش
آشنایی با تکنیک Redemption در تبدیل امتیاز کسب شده به ارزش مورد علاقه
طراحی استراتژیهای باشگاه مشتریان و مکانیزمهای عضویت و ارتقاء اعضا
معرفی نحوه عملکرد مکانیزمهای تحریک تقاضا از جمله تخفیف، پروموشن و هدیه
آشنایی با ابزارهای اندازه گیری وفادارسازی مشتریان و تجزیه و تحلیل نتایج آنها
ارائه ایدههایی برای وفادارسازی مشتریان ایرانی در کسب و کارهای B2B و B2C
بررسی Best Practiceهای موفق بین المللی در زمینه طراحی باشگاه مشتریان
مطالعه موردی پروژههای طراحی برنامه وفادارسازی اجرا شده توسط گروه DrCRM
برای مشاهده نسخه با کیفیت بنر مقابل، لطفا روی آن کلیک بفرمایید.
ویدئو معرفی کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتری
ویژگیهای این کارگاه منحصر به فرد
آشنایی با ابزارهای کاربردی حوزه وفادارسازی مشتری
به کارگیری ابزارها در مثالهای آموزشی
مطالعه موردی پروژههای موفق طراحی باشگاه مشتریان در کشور
اجرای کار گروهی و افزایش مهارت انجام کار تیمی
دریافت مستندات آموزشی و فرمتهای تدریس شده
با تکمیل فرم زیر، همکاران ما برای ارائه توضیحات بیشتر درباره کارگاه، با شما تماس خواهند گرفت.
حضور در این کارگاه را به چه کسانی توصیه میکنیم؟
شرکتهایی که به دنبال راه اندازی باشگاه مشتریان هستند.
سازمانهایی که میخواهند مشتریان ارزشمند کسب و کارشان را شناسایی کنند.
مشاوران بازاریابی و فروش که قصد آشنایی تخصصیتر با مبحث CRM را دارند.
دانشجویانی که دوره مقدماتی CRM را گذراندهاند و در پی مهارتهای تخصصیتر هستند.
شرکتهای نرم افزاری که میخواهند امکانات باشگاه مشتریان را به نرم افزارشان اضافه کنند.
- کسب و کارهایی که میخواهند با استراتژیها و تکنیکهای وفادارسازی مشتریان آشنا شوند.
مجموعههایی که میخواهند برای مشتریان ارزشمندتر کسب و کارشان، تجربهای متفاوت ایجاد کنند.
پرسش و پاسخ متداول
این دوره به صورت کارگاه آنلاین در پنج جلسه سه ساعته از 30 شهریور تا 4 آبان 1401، روزهای چهارشنبه از ساعت 18 تا 21 برگزار میشود.
اگر قصد آشنایی با متدولوژی، روشها و مراحل طراحی برنامه نگهداری، توسعه و وفادارسازی مشتریان را دارید، این دوره، بهترین کارگاه آموزشی است که میتوانید در آن، این مهارت را کسب کنید. تسلط بر مفاهیم و ابرازهای بازاریابی بازگشتی و کسب توانایی در طراحی باشگاه مشتریان، از ویژگیهای منحصر به فرد این دوره است.
طراحی سرفصلهای این دوره به صورت کاملا کاربردی انجام شده و به تفصیل، مراحل طراحی و استقرار برنامه وفادارسازی مشتریان برای مخاطبان تشریح میگردد. در طول دوره، مطالعه موردی پروژههای اجرا شده موفق گروه DrCRM برای آشنایی بیشتر حضار، مورد نقد و بررسی قرار میگیرد.
این دوره در پلتفرم ادوبی کانکت برگزار میشود. شرکت کنندگان دوره، پس از آشنایی با مفاهیم تخصصی، به گروههای ۳ تا ۴ نفره تقسیم میشوند و طراحی برنامه وفادارسازی برای کسبوکارهای منتخب را به صورت تیمی انجام میدهند. هر گروه نتیجه فعالیتهای خود را در کلاس اصلی ارائه خواهد کرد و مدرس، بازخوردهای خود را مطرح میکند.
علاوه بر اسلایدهای برگزاری دوره در فرمت PDF، کلیه مستندات معرفی شده در این دوره به شرکتکنندگان تحویل میشود.
در انتهای دوره به شرکت کنندگانی که به طور کامل در دوره حضور داشتهاند، گواهی حضور از سوی گروه DrCRM ارائه میگردد.
بله، سازمانهایی که قصد دارند این دوره را به صورت درون سازمانی برگزار کنند، میتوانندهماهنگیهای لازم را با واحد آموزش انجام دهند.