به دنبال حل چه مساله‌ای هستید؟

انتخاب نرم افزار CRM

به دنبال بهترین راهکار نرم افزاری CRM هستم.

استقرار اثربخش CRM

به دنبال طراحی سیستم ارتباط با مشتریان هستم.

کسب مهارت‌های CRM

به دنبال یادگیری مهارت‌های کاربردی CRM هستم.

   ما چگونه به شما کمک می کنیم؟

  • ارائه مشاوره مستقل در ارزیابی و انتخاب نرم افزار CRM

  • طراحی استراتژی‌های کسب و کار و تدوین برنامه وفادارسازی مشتریان

  • طراحی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات با هدف بهبود تجربه مشتری

  • آموزش CRM استراتژیک، فرآیندی، تعاملی و تحلیلی در تمامی سطوح سازمان

چه راهکاری به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

سازمان‌های بزرگ

شرکت‌های کوچک یا متوسط

کسب و کارهای شخصی 

محتوای آموزشی تخصصی CRM 

مقاله‌های آموزشی

داستان‌های موفقیت

ایده‌های مشتری‌مداری

تعدادی از مشتریان مشاوره و آموزش گروه DrCRM

آخرین رویدادهای حوزه CRM

آخرین مقالات منتشر شده

۲۴۰۷, ۱۳۹۶

چلو برکت

  همه ساله در ۱۶ اکتبر، مطابق با ۲۴ مهرماه، سازمان فائو، مراسم بزرگداشت “روز جهانی غذا” را برگزار می‌کند. تغییر سبک زندگی در شهرهای بزرگ، باعث به وجود آمدن رستوران‌های متعدد و رونق گرفتن صنعت رستوران‌داری در سال‌های اخیر شده است. با توجه به [...]

۱۷۰۷, ۱۳۹۶

آرکتایپ‌ برند (Brand Archetype)

تمامی برندها در جستجوی دنبال‌ کنندگان وفادار هستند. برندینگ به سازمان‌ها کمک می‌کند تا مخاطبان‌شان را بشناسند و محصول یا خدمت ارائه شده را به بخش جدایی ناپذیر از زندگی آن‌ها تبدیل کنند. گاهی اوقات فراموش می‌کنیم که برندینگ هم نوعی ارتباط است. اگر به [...]

۱۵۰۷, ۱۳۹۶

مدیریت ارتباط با مشتری در دنیای دیجیتال

تا به حال به این موضوع دقت کرده‌اید که چرا مشتریان در بسیاری از اوقات، خرید اینترنتی کالا یا خدمت را به برقراری ارتباط مستقیم با فروشنده آن کالا یا خدمت ترجیح می‌دهند؟ چرا راه دور برویم؟ چه عواملی باعث می‌شود که شما اپلیکیشن‌های جدید [...]

۲۰۰۶, ۱۳۹۶

مدیریت سطح خدمات

تا به حال چند بار برای شما پیش آمده که به عنوان مشتری به خدمات یک مجموعه اعتماد کرده باشید و در حساس‌ترین شرایط، متوجه شوید که امکان سرویس‌دهی به شما را ندارند؟ مثلا بر اساس دریافت سرویس خوب از اپلیکیشن‌های جدید مثل اسنپ، مشتری [...]

۱۰۶, ۱۳۹۶

اول ای جان دفع شرِ موش کن!

فرصتی پیش آمد که مثنوی معنوی را ورق بزنم، به این ابیات زیبا رسیدم:   ما در این انبار، گندم می‌کنیم گندمِ جمع‌آمده، گم می‌کنیم   می‌نیاندیشیم آخر ما به هوش که‌این خلل در گندم است از مکرِ موش   […]

۲۸۰۵, ۱۳۹۶

مدل IDIC در CRM

مدل‌های مختلفی برای معرفی CRM ارائه شده که بخش عمده‌‌ای از آن‌ها، مناسب محیط‌های اکادمیک است. متدلوژی IDIC که توسط گروه Pepper & Rogers تدوین شده، با رویکرد کاربردی به کسب و کارها پیشنهاد می‌کند که برای برقراری ارتباط تک به تک با مشتریان، چهار [...]