ما چگونه به شما کمک می‌کنیم؟

معرفی مدل

مدل DrCRM© در طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، پس از به‌کارگیری متدلوژی‌های معتبر بین‌المللی در پروژه‌های اجرایی و احساس نیاز برای توسعه یک متدلوژی بومی، طراحی شده است.

این مدل، الگوی جامعی در اختیار کسب و کارها قرار می‌هد تا تمامی ارکان سازمان از جمله استراتژی‌ها، فرآیندها، زیرساخت‌های فناورانه و فرهنگ سازمانی را در راستای ایجاد یک کسب و کار مشتری محور، به صورت یکپارچه، سازمان‌دهی کنند.

کلینیک ارزیابی از این جهت به عنوان اولین گام در طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در نظر گرفته شده که سطح بلوغ سازمان در حوزه CRM را بر اساس الگوهای موفق بین‌المللی بسنجد. گزارش تحلیلی حاصل از اجرای کلینیک، نقاط قوت سازمان و فرصت‌های بهبود را به دقت مشخص می‌کند. نقشه ‌راه استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس این گزارش تحلیلی، ترسیم می‌گردد…

اطلاعات بیشتر

تعدادی از مشتریان مشاوره و آموزش گروه DrCRM

نزدیک‌ترین کارگاه‌های آموزشی  

تقویم اردیبهشت 

تقویم آموزشی ۱۳۹۷

لطفا روی تقویم کلیک کنید.

اطلاعات بیشتر

مشاوره-CRM-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-سی-آر-ام

چرا  مشاوره و آموزش گروه DrCRM را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

  • ما با توسعه مدل بومی DrCRM© الگویی موفق برای طراحی سیستم CRM ارائه کرده‌ایم.

  • مشاوران ما دارای تجربه اجرایی در حوزه‌های بازاریابی، فروش،‌ خدمات و ارتباطات هستند.

  • کارگاه‌های تخصصی و دوره‌های آموزشی ما به صورت کاملا کاربردی طراحی شده‌‌اند.

  • مشاوره‌های ما در قالب منتورینگ (مربی‌گری) و با هدف انتقال این دانش به شما ارائه می‌شود.

  • ما فروشنده نرم افزار CRM نیستیم، بلکه در انتخاب و استقرار بهترین راهکار در کنارتان هستیم.

  • ما برای مشاوره انتخاب نرم افزار CRM، منفعتی از سوی شرکت‌های نرم افزاری نداریم.

  • راهکارهای پیشنهادی ما، متناسب با نیازمندی های کسب و کارها، سفارشی‌سازی می‌شوند.

  • ما در بلند مدت در کنار شما هستیم تا کسب و کارتان را توسعه دهید و مسائل جدید را حل کنید.

  • به دانش‌آموختگان کارگاه‌های تخصصی، گواهینامه DrCRM Certified ارائه می‌گردد.

آخرین رویدادهای حوزه CRM

مشاهده رویدادهای قبلی

آخرین مقالات منتشر شده

۱۵۰۱, ۱۳۹۷

مثال‌های موفق از سفارشی‌ سازی برای مشتری

تا چند وقت پیش، سفارش‌سازی فقط به درج اسم مشتری در ایمیل و پیامک محدود می‌شد ولی امروز به ابزاری قدرتمند برای افزایش وفاداری مشتریان تبدیل شده است. به قدری قدرتمند که تحقیقات نشان می‌دهد مشتریان در صورت شخصی سازی، ۴۰% بیشتر خرید می‌کنند. شخصی‌سازی [...]

۲۷۱۲, ۱۳۹۶

کلیپ استقبال از بهار با حال خوب مشتریان

سلام بر تک تک شما همراهان عزیز فرا رسیدن سال جدید پیشاپیش مبارک با این ویدئوی کوتاه و تصمیم هایی درباره خوشحال کردن مشتریان، به استقبال سال 1397 می رویم.  

۲۶۱۲, ۱۳۹۶

مدیریت ارتباط با مشتری در کتاب فروشی ها

به نظر می‌رسد که موج انقلاب دیجیتالی به کتابفروشی‌ها هم رسیده است. وقتی فروشگاه‌های اینترنتی همیشه در دسترس هستند و انتخاب‌ها و قیمت‌های رقابتی را پیشنهاد می‌کنند، چرا باید دنبال یافتن یک فروشگاه واقعی باشید؟ همان اتفاقی که برای لباس، وسایل خانه و طراحی افتاد، [...]

۱۳۱۲, ۱۳۹۶

آیا CRM شما به اورهال نیاز دارد؟

سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری، برای ارتقاء بهره‌وری سازمان‌ها مستقر می‌شوند، اما گاهی اوقات این اتفاق نمی‌افتد. کم کم کارکنان واحدهای بازاریابی، فروش و خدمات، از ناکارآمد بودن نرم افزار صحبت می‌کنند و برای خودشان یک CRM سایه در اکسل راه می‌اندازند. اگر علائم زیر [...]

مشاهده محتوای آموزشی

راه های ارتباط با ما

      telephone-symbol-button_318-418932  نشانی: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، نبش کوچه بهار، ساختمان صدف ۲، واحد ۵

      telephone-symbol-button_318-418932  تلـفـن: ۲۲۰۶۰۹۲۶ – ۰۲۱

      telephone-symbol-button_318-418932  تلـگـرام: ۰۹۲۲۳۷۴۴۰۵۱

      telephone-symbol-button_318-418932  ایمیل: info@DrCRM.ir

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

در صورت تمایل، فرم زیر را تکمیل بفرمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

فرم درخواست تماس