درباره گروه DrCRM

ما از طریق ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان شما، برای کسب و کارتان ارزش ایجاد می‌کنیم. مشاورین ما با تخصص در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در کنار شما هستند تا متناسب‌ترین نرم‌افزار CRM را از بین ده‌ها گزینه موجود در بازار انتخاب کنید و سفارشی‌سازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را بر اساس نقشه سفر مشتریان‌تان در نرم‌افزار اجرا نمایید.

خدمات گروه مدیریت ارتباط با مشتری

طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
بر اساس مدل کسب و کارتان، سیستم سفارشی ارتباط با مشتری طراحی کنید.

 

بیشتر بدانید

طراحی تجربه متفاوت برای مشتریان
با طراحی هوشمندانه نقشه سفر مشتریان‌تان، تجربه‌ای متفاوت برایشان خلق کنید.

 

بیشتر بدانید

مشاوره انتخاب مناسب‌ترین نرم افزار CRM
از بین ده‌ها نرم‌افزار CRM موجود در بازار، مناسب‌ترین انتخاب را انجام دهید.

 

بیشتر بدانید

کارگاه های آموزشی تخصصی

کارگاه‌های تخصصی به دو صورت عمومی و اختصاصی برای سازمان‌ها برگزار می‌شود.

 

جهت ثبت نام در دوره‌ها با ما تماس بگیرید

تلفن ثبت نام: ۲۲۰۶۰۹۲۶-۰۲۱

پیش ثبت نام


اطلاعات بیشتر در صفحه کارگاه‌های آموزشی  

 

تعدادی از مشتریان کارگاه‌های آموزشی و مشاوره گروه DrCRM

آخرین نوشته‌های وبلاگ و مقاله مدیریت ارتباط با مشتری

پیش بینی فروش نامحقق!

گاهی اوقات شرکت‌هایی که میزان فروش‌شان را به صورت سالانه پیش بینی می‌کنند، عدد کل پیش‌بینی فروش را بر تعداد ماه‌ها تقسیم می‌کنند و برای هر ماه، عددی ثابت به عنوان پیش‌بینی فروش در نظر می‌گیرند. به عنوان مثال، شرکتی که پیش‌بینی کرده در سال ۹۶، حدود ۱۲۰ دستگاه بفروشد، برای هر ماه، هدف فروش ثابت ۱۰ دستگاه را در هدف‌گذاری ثبت می‌کند. معمولا مبنای محاسبه پورسانت کارشناسان فروش هم بر اساس تحقق همین هدف محاسبه می‌شود. نکته‌ای که گاهی اوقات از قلم می‌افتد، همزمانی رویدادهایی است که به طور طبیعی باعث کاهش فروش می‌شود. […]

By | خرداد ۳۱ام, ۱۳۹۶|Categories: دسته‌بندی نشده, وبلاگ|بدون ديدگاه

مزایای CRM برای کسب و کارهای کوچک

سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای ساده‌سازی ارتباطات تجاری با مشتریان بالفعل و متقاضیان بالقوه طراحی شده‌اند. با این حال،  ممکن است صاحبان کسب و کارهای کوچک، در استفاده از این فناوری تردید داشته باشند. کارآفرینانی که با فناوری‌های جدید آشنایی کافی ندارند، نسبت به استفاده از نرم‌افزارهایی همچون CRM برای کسب و کارشان از خود مقاومت نشان می‌دهند. درست است که رایانه‌ها‌‌ هرگز جایگزین کارکنان نمی‌شوند، اما به کارگیری CRM، مزایای کلیدی بسیاری  برای کسب و کارهای کوچک ایجاد می‌کند. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به بهبود روابط با مشتریان و بهبود عملکرد کارکنان اشاره کرد. در این نوشته، به چند مزیت استقرار CRM در کسب و کارهای کوچک می‌پردازیم:   […]

By | خرداد ۲۴ام, ۱۳۹۶|Categories: مقاله‌ها|Tags: |بدون ديدگاه

چگونه CRM در برگزاری نمایشگاه به شما کمک می‌کند؟ (قسمت پنجم)

در این نوشته که قسمت آخر از این سری است، به کاربرد اتوماسیون بازاریابی در برگزاری نمایشگاه می‌پردازیم. اولین کاربرد CRM در این زمینه، تهیه لیست بازاریابی (Marketing List) است. احتمالا برای شما هم پیش آمده که هنگام برگزاری یک رویداد، پیامک یا دعوتنامه را برای همه لیست مخاطبان ارسال کرده باشید. این کار دو ایراد بزرگ دارد. اول این که هزینه ارسال برای تمام مخاطبین، بسیار بالاست و انتخاب غیر هوشمندانه باعث می‌شود که دعوتنامه برای افراد نامرتبط ارسال شود و اثربخشی لازم را نداشته باشد. ایراد دوم  این که ارسال زیاد پیام‌های نامربوط برای مخاطبان، باعث ناراحتی آنان می‌شود. […]

By | خرداد ۲۱ام, ۱۳۹۶|Categories: وبلاگ|Tags: |بدون ديدگاه

چگونه CRM در برگزاری نمایشگاه به شما کمک می‌کند؟ (قسمت چهارم)

اگر قصد دارید نسبت به رقبایتان در نمایشگاه، تفاوت چشمگیر داشته باشید، از ابزارهای مدیریت گردش کار (Workflow) نهایت استفاده را ببرید. این کار را با گردش کارهای ساده شروع کنید. مثلا اگر مشتریان قدیمی شما به غرفه آمدند، هنگامی که در حال پذیرایی هستند، یک پیامک سفارشی شده برایشان بفرستید و حضورشان را در غرفه گرامی بدارید. یا برای متقاضیان جدید که فرم پر می‌کنند، به محض ثبت اطلاعات‌شان به عنوان سرنخ، پیامکی پارامتریک ارسال شود و از بازدیدشان قدردانی به عمل بیاید. […]

By | خرداد ۲۰ام, ۱۳۹۶|Categories: وبلاگ|Tags: |بدون ديدگاه

رویدادهای حوزه CRM


شما هم به جمع کاربران کانال تلگرام DrCRM بپیوندید

telegram

نوشته‌های قبلی را از قسمت وبلاگ و مقاله‌ها مطالعه بفرمایید. با کلیک بر روی برچسب‌‌های هر نوشته، می‌توانید مطالب مشابه را بیابید. در صورت علاقمندی می‌توانید نظرات خودتان را در انتهای هر نوشته با ما به اشتراک بگذارید.