درباره گروه DrCRM

ما از طریق ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان شما، برای کسب و کارتان ارزش ایجاد می‌کنیم. مشاورین ما با تخصص در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در کنار شما هستند تا متناسب‌ترین نرم‌افزار CRM را از بین ده‌ها گزینه موجود در بازار انتخاب کنید و سفارشی‌سازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را بر اساس نقشه سفر مشتریان‌تان در نرم‌افزار اجرا نمایید.

خدمات گروه مدیریت ارتباط با مشتری

طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
بر اساس مدل کسب و کارتان، سیستم سفارشی ارتباط با مشتری طراحی کنید.

 

بیشتر بدانید

طراحی تجربه متفاوت برای مشتریان
با طراحی هوشمندانه نقشه سفر مشتریان‌تان، تجربه‌ای متفاوت برایشان خلق کنید.

 

بیشتر بدانید

مشاوره انتخاب مناسب‌ترین نرم افزار CRM
از بین ده‌ها نرم‌افزار CRM موجود در بازار، مناسب‌ترین انتخاب را انجام دهید.

 

بیشتر بدانید

کارگاه های آموزشی تخصصی

کارگاه‌های تخصصی به دو صورت عمومی و اختصاصی برای سازمان‌ها برگزار می‌شود.

 

جهت ثبت نام در دوره‌ها با ما تماس بگیرید

تلفن ثبت نام: ۲۲۰۶۰۹۲۶-۰۲۱

پیش ثبت نام


اطلاعات بیشتر در صفحه کارگاه‌های آموزشی  

 

تعدادی از مشتریان کارگاه‌های آموزشی و مشاوره گروه DrCRM

آخرین نوشته‌های وبلاگ و مقاله مدیریت ارتباط با مشتری

راهکار‌های CRM اختصاصی سازمان

اگر خاطرتان باشد، قبلا در یک سری نوشته به طور مفصل درباره نزدیک‌بینی بازاریابی صحبت کردیم و گفتیم که به اعتقاد “تئودور لِویت”: «اگر کسب و کارها به جای فروش محصول، بر یافتن نیازهای مشتریان تمرکز کنند، موفق‌تر خواهند شد». در بعضی جلسات مشاوره‌ای که در خصوص انتخاب نرم‌ افزار CRM با مشتریان داریم، با این گلایه مواجه می‌شویم که: «شرکت‌های ارائه دهنده نرم‌افزار، چون قصد فروش محصول خودشان را دارند، بیشتر از این که به نیازهای سازمان ما تمرکز کنند، تلاش می‌کنند تا درباره امکانات نرم‌ افزار صحبت کنند». […]

By | اسفند ۳ام, ۱۳۹۵|Categories: وبلاگ|بدون ديدگاه

مطالعه موردی جالب در Social CRM

شبکه‌های اجتماعی، تغییر شگفتی در ارتباط بین شرکت‌ها و مشتریان‌شان ایجاد کرده‌اند و گاهی اوقات مشتریان با استفاده از این ابزار، طوری نارضایتی‌‌شان را به اشتراک می‌گذارند که سازمان کاری جز تسلیم ندارد. یکی از نمونه‌های جالب این موضوع که پوشش جهانی پیدا کرد، در فوریه سال ۲۰۱۰ برای هواپیمایی ساوت‌وست رخ داد. آن‌ها کوین اسمیت را به خاطر وزن زیادش از هواپیما پیاده‌ کردند. کوین که کارگردان بود و با فضای رسانه آشنایی داشت،  بلافاصله بعد از پیاده شدن، این تجربه خود را در توئیتر به اشتراک گذاشت. اون با توئیت‌های جالب خود مانند: «آیا می‌خواهید بگویید که من خیلی برای رفتن به آسمان بزرگ هستم؟» یا «اگر شما هم شبیه من هستید، ممکن است از هواپیماهای ساوت‌وست [...]

By | اسفند ۱ام, ۱۳۹۵|Categories: وبلاگ|بدون ديدگاه

دلایل تعویض نرم افزار CRM

اگر شما هم جزو آن دسته از شرکت‌هایی هستید که از نرم افزار CRM یا سایر راهکارهای ارتباط با مشتری استفاده می‌کنند، حتما هزینه و زمان زیادی را برای استقرار آن اختصاص داده‌اید. بودجه مورد نیاز برای خرید، سفارشی‌سازی، پشتیبانی و ارتقای یک نرم افزار سی آر ام، قابل توجه است. ولی باید توجه داشته باشید که همواره سرعت تغییرات فناوری، بالاتر از سرعت تغییرات نیازمندی‌های امروز کسب و کار شماست. با معرفی تکنولوژی‌های جدید، شرکت‌های نرم‌ افزاری به سرعت این امکانات را به محصولات خودشان اضافه می‌کنند و ممکن است شما پس از مدتی به این نتیجه برسید که راهکار CRM فعلی دیگر جوابگوی نیازهای امروز یا فردایتان نیست. […]

طراحی تجربه مشتری در پیتزا دومینو

هفت سال پیش پیتزا دومینو در شرایط متزلزلی قرار داشت. این برند با غذاهای بی‌مزه و غیر جذاب، در نظرسنجی سال ۲۰۰۹، کمترین سهم بازار فروش پیتزا در ایالات متحده را به خود اختصاص داده بود. تنها شاخص‌هایی که موفق شده بود در آن‌ها از مشتریان امتیاز نقره‌ای کسب کند، شاخص‌‌های تحویل و ارزش بود. در مدت کوتاهی پیتزا دومینو توانست دوباره رضایت مشتریان و سرمایه گذاران را کسب کند و در حال حاضر، با ۲۶۰٫۰۰۰ کارمند در ۸۰ کشور و کسب ۲٫۲ میلیارد دلار درآمد، رتبه دوم در بازار جهانی فروشگاه زنجیره‌ای پیتزا را به خود اختصاص داده است. ارزش سهام این شرکت از ۸ دلار به ازای هر سهم در سال ۲۰۰۹ به ۱۶۰ دلار در سال [...]

By | بهمن ۲۰ام, ۱۳۹۵|Categories: وبلاگ|Tags: , , , , |بدون ديدگاه

رویدادهای حوزه CRM


شما هم به جمع کاربران کانال تلگرام DrCRM بپیوندید

telegram

نوشته‌های قبلی را از قسمت وبلاگ و مقاله‌ها مطالعه بفرمایید. با کلیک بر روی برچسب‌‌های هر نوشته، می‌توانید مطالب مشابه را بیابید. در صورت علاقمندی می‌توانید نظرات خودتان را در انتهای هر نوشته با ما به اشتراک بگذارید.