درباره گروه DrCRM

ما از طریق ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان شما، برای کسب و کارتان ارزش ایجاد می‌کنیم. مشاورین ما با تخصص در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در کنار شما هستند تا متناسب‌ترین نرم‌افزار CRM را از بین ده‌ها گزینه موجود در بازار انتخاب کنید و سفارشی‌سازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را بر اساس نقشه سفر مشتریان‌تان در نرم‌افزار اجرا نمایید.

خدمات گروه مدیریت ارتباط با مشتری

طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
بر اساس مدل کسب و کارتان، سیستم سفارشی ارتباط با مشتری طراحی کنید.

 

بیشتر بدانید

طراحی تجربه متفاوت برای مشتریان
با طراحی هوشمندانه نقشه سفر مشتریان‌تان، تجربه‌ای متفاوت برایشان خلق کنید.

 

بیشتر بدانید

مشاوره انتخاب مناسب‌ترین نرم افزار CRM
از بین ده‌ها نرم‌افزار CRM موجود در بازار، مناسب‌ترین انتخاب را انجام دهید.

 

بیشتر بدانید

کارگاه های آموزشی تخصصی

کارگاه‌های تخصصی به دو صورت عمومی و اختصاصی برای سازمان‌ها برگزار می‌شود.

 

جهت ثبت نام در دوره‌ها با ما تماس بگیرید

تلفن ثبت نام: ۲۲۰۶۰۹۲۶-۰۲۱

پیش ثبت نام


اطلاعات بیشتر در صفحه کارگاه‌های آموزشی  

 

تعدادی از مشتریان کارگاه‌های آموزشی و مشاوره گروه DrCRM

آخرین نوشته‌های وبلاگ و مقاله مدیریت ارتباط با مشتری

آیا اکسل جایگزین مناسبی برای نرم افزار CRM است؟

در بسیاری از شرکت‌های کوچک و استارت آپ‌ها، استفاده از اکسل به جای نرم افزار CRM، ممکن است انتخاب مناسبی باشد، اما آیا این انتخاب برای زمانی که کسب و کارتان رو به رشد است و تعداد کاربران و مشتریان به صورت پیوسته افزایش می‌یابد هم توصیه می‌شود؟ در ادامه به پاسخ و تحلیل این سوال می‌پردازیم:   1- استفاده از اکسل به جای CRM، دید کاملی از کسب و کار در اختیارتان قرار نمی‌دهد: آیا دانستن این موضوع که در شرکت چه خبر است و هر کسی مشغول انجام دادن چه کاری است، برایتان اهمیت دارد؟ در صفحات گسترده مانند اکسل، یافتن پاسخ این سوال که کدام کارمندتان با کدام مشتری در ارتباط بوده و چه کاری [...]

By | فروردین ۵ام, ۱۳۹۶|Categories: مقاله‌ها|Tags: , , |بدون ديدگاه

دلایل خدمات مشتری ضعیف در سازمان‌ها

💡ویژگی‌های خدمات عالی تعریف نشده است: گفتن عبارت «بیایید به مشتریانمان خدمات عالی ارائه کنیم»، به تنهایی باعث ایجاد یک تجربه متفاوت برای مشتریان نمی‌شود. باید به طور شفاف تعریف کنید که یک خدمت عالی، چه ویژگی‌هایی دارد. […]

یک پیشنهاد برای فروش در هفته آخر سال

حدود یک هفته به آغاز سال جدید باقی مانده و هنوز بعضی از شرکت‌ها به رقم فروش مورد نیاز برای پوشش دادن هزینه‌های شب عید نرسیده‌اند. قطعا این هفته، زمان مناسبی برای ایجاد سرنخ‌های تجاری جدید (Lead Generation) نیست و اگر تلاش‌های تیم فروش که برای شناسایی مشتریان جدید صرف می‌شود، به احتمال زیاد، خرید در سال آینده انجام خواهد شد. اگر از نرم افزارهای CRM استفاده می‌کنید یا این که اطلاعات پیش فاکتورهای مشتریان را در هر ابزار دیگری ثبت می‌کنید، پیشنهاد می‌کنم این هفته را به تعیین تکلیف فرصت‌های فروش قبلی اختصاص بدهید. بررسی کنید کدام دسته از متقاضیان، پیش فاکتور گرفته‌اند ولی خرید انجام نداده‌اند. برای این دسته از مشتریان بالقوه، طرح‌های ویژه در تخفیف، [...]

By | اسفند ۲۳ام, ۱۳۹۵|Categories: وبلاگ|Tags: , , , |بدون ديدگاه

راه‌کارهای افزایش پذیرش CRM توسط کاربران

با وجود این که در سال‌های اخیر پیشرفت‌های بسیاری در قابلیت به‌کارگیری نرم افزارهای CRM رخ داده، اما هنوز هم کارکنان تیم‌های فروش برای ثبت کامل اطلاعات مشتریان، مقاومت دارند. استفاده از راه‌کارهای زیر کمک می‌کند تا کاربران راحت‌تر با این نرم‌ افزارها منطبق شوند:   ✅ دسترسی به CRM را آسان کنید: اگر کارکنان تیم فروش فقط از طریق ورود به شبکه رایانه شرکت قادر باشند با نرم افزار CRM کار کنند، میزان پذیرش آن‌ها پایین خواهد آمد. از آن دسته نرم افزارهای CRM استفاده کنید که از طریق مرورگر اینترنت (Browser) به کارکنان دسترسی می‌دهند. […]

By | اسفند ۱۴ام, ۱۳۹۵|Categories: وبلاگ|بدون ديدگاه

رویدادهای حوزه CRM


شما هم به جمع کاربران کانال تلگرام DrCRM بپیوندید

telegram

نوشته‌های قبلی را از قسمت وبلاگ و مقاله‌ها مطالعه بفرمایید. با کلیک بر روی برچسب‌‌های هر نوشته، می‌توانید مطالب مشابه را بیابید. در صورت علاقمندی می‌توانید نظرات خودتان را در انتهای هر نوشته با ما به اشتراک بگذارید.