ما چگونه به شما کمک می‌کنیم؟

تعدادی از مشتریان مشاوره و آموزش گروه DrCRM

نزدیک‌ترین کارگاه‌های آموزشی  

تقویم آموزشی

تقویم آموزشی زمستان ۱۳۹۶

لطفا روی تقویم کلیک کنید.

اطلاعات بیشتر

مشاوره-CRM-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-سی-آر-ام

چرا  مشاوره و آموزش گروه DrCRM را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

  • ما با توسعه مدل بومی DrCRM© الگویی موفق برای طراحی سیستم CRM ارائه کرده‌ایم.

  • مشاوران ما دارای تجربه اجرایی در حوزه‌های بازاریابی، فروش،‌ خدمات و ارتباطات هستند.

  • کارگاه‌های تخصصی و دوره‌های آموزشی ما به صورت کاملا کاربردی طراحی شده‌‌اند.

  • مشاوره‌های ما در قالب منتورینگ (مربی‌گری) و با هدف انتقال این دانش به شما ارائه می‌شود.

  • ما فروشنده نرم افزار CRM نیستیم، بلکه در انتخاب و استقرار بهترین راهکار در کنارتان هستیم.

  • ما برای مشاوره انتخاب نرم افزار CRM، منفعتی از سوی شرکت‌های نرم افزاری نداریم.

  • راهکارهای پیشنهادی ما، متناسب با نیازمندی های کسب و کارها، سفارشی‌سازی می‌شوند.

  • ما در بلند مدت در کنار شما هستیم تا کسب و کارتان را توسعه دهید و مسائل جدید را حل کنید.

  • به دانش‌آموختگان کارگاه‌های تخصصی، گواهینامه DrCRM Certified ارائه می‌گردد.

آخرین رویدادهای حوزه CRM

آخرین مقالات منتشر شده

۲۵۱۱, ۱۳۹۶

آیا در اسفندماه باید منتظر رکود باشیم؟

معمولا بهمن ماه که به روزهای پایانی‌اش نزدیک می‌شود، حال و هوای عید و خانه تکانی، شهر را پر می‌کند. حس خوب آماده شدن برای سال جدید، در خانه‌ها دیده می‌شود، ولی یک باور محدود کننده همگانی در کسب و کارهای B2B وجود دارد که: [...]

۲۱۱۱, ۱۳۹۶

وفاداری رفتاری و وفاداری نگرشی

به نظر شما، یک مشتری که به طور منظم از کسب و کارتان خرید می‌کند ارزشمندتر است یا یک مشتری که تا کنون هیچ خریدی از شما نداشته ولی کسب و کارتان را به دیگران معرفی می‌کند؟ پاسخ این سوال، تفاوت بین وفاداری رفتاری (Behavioral [...]

۱۸۱۱, ۱۳۹۶

شرکت‌های موفق چه کارهایی در برقراری ارتباط با مشتری انجام می‌دهند؟

بسیاری از شرکتهایی که به دنبال بهبود و پیشرفت در زمینه تجربه مشتری هستند، اهمیت قرار دادن مشتری در مرکز همه فعالیت‌ها را به خوبی می‌دانند و حقیقتا آن را اجرا می‌کنند. همه شرکت‌ها با مشتریان‌شان تعامل می‌کنند،‌ اما شرکت‌های موفق، کانال‌های ارتباطی وسیعی برای [...]

۱۴۱۱, ۱۳۹۶

راهکارهایی برای وفادارسازی مشتریان

  امروزه کسب و کارهای بزرگ و کوچک، اهمیت زیادی برای وفادارسازی و حفظ مشتری قائل هستند. آن‌ها می‌دانند که حفظ مشتری قبلی ارزانتر از جذب مشتری جدید است و برای وفادارسازی مشتریان، نیاز به نوآوری دارند. در این نوشته‌،‌ به راهکارهایی برای وفادارسازی مشتریان [...]

مشاهده محتوای آموزشی

راه های ارتباط با ما

      telephone-symbol-button_318-418932  نشانی: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، نبش کوچه بهار، ساختمان صدف ۲، واحد ۵

      telephone-symbol-button_318-418932  تلـفـن: ۲۲۰۶۰۹۲۶ – ۰۲۱

      telephone-symbol-button_318-418932  تلـگـرام: ۰۹۲۲۳۷۴۴۰۵۱

      telephone-symbol-button_318-418932  ایمیل: info@DrCRM.ir

در صورت تمایل، فرم زیر را تکمیل بفرمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

فرم درخواست تماس