درباره گروه DrCRM

ما از طریق ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان شما، برای کسب و کارتان ارزش ایجاد می‌کنیم. مشاورین ما با تخصص در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در کنار شما هستند تا متناسب‌ترین نرم‌افزار CRM را از بین ده‌ها گزینه موجود در بازار انتخاب کنید و سفارشی‌سازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را بر اساس نقشه سفر مشتریان‌تان در نرم‌افزار اجرا نمایید.

خدمات گروه مدیریت ارتباط با مشتری

طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
بر اساس مدل کسب و کارتان، سیستم سفارشی ارتباط با مشتری طراحی کنید.

 

بیشتر بدانید

طراحی تجربه متفاوت برای مشتریان
با طراحی هوشمندانه نقشه سفر مشتریان‌تان، تجربه‌ای متفاوت برایشان خلق کنید.

 

بیشتر بدانید

مشاوره انتخاب مناسب‌ترین نرم افزار CRM
از بین ده‌ها نرم‌افزار CRM موجود در بازار، مناسب‌ترین انتخاب را انجام دهید.

 

بیشتر بدانید

کارگاه های آموزشی تخصصی

کارگاه‌های تخصصی به دو صورت عمومی و اختصاصی برای سازمان‌ها برگزار می‌شود.

 

جهت ثبت نام در دوره‌ها با ما تماس بگیرید

تلفن ثبت نام: ۲۲۰۶۰۹۲۶-۰۲۱

پیش ثبت نام


اطلاعات بیشتر در صفحه کارگاه‌های آموزشی  

 

تعدادی از مشتریان کارگاه‌های آموزشی و مشاوره گروه DrCRM

آخرین نوشته‌های وبلاگ و مقاله مدیریت ارتباط با مشتری

بازاریابی رویداد محور (Event Based Marketing)

فرض کنید قرار است برای هر مشتری جدیدی که اولین بار از شما خرید می‌کند، یک پیامک سفارشی‌سازی شده با نام او و محصولی که خریداری کرده، با این فرمت ارسال نمایید: «جناب آقای/سرکار خانم ….، پیوستن شما را به جمع بزرگ مشتریان گروه… خیر مقدم عرض می‌کنیم و از این که محصول …. را از ما خریداری کردید، سپاسگزاریم». اگر بخواهید اطلاعات خرید مشتریان را از فایل‌های اکسل استخراج کنید و این پیام‌ها را به صورت دستی با پنل پیامک بفرستید، چقدر زمان باید برای این کار صرف کنید و احتمال بروز خطا در این فعالیت چقدر است؟ […]

۲۳ راه‌کار برای انتخاب نرم‌افزار CRM مناسب (قسمت اول)

💡راه‌کار اول: مشخص کنید به دنبال حل چه مساله‌ای هستید: هر کسب و کاری دلایل منحصر به فرد خودش را برای خرید نرم افزار CRM دارد. از آنجایی که کاربردهای نرم افزارهای CRM بسیار متنوع است، قبل از جستجوی نرم‌ افزارهای موجود در بازار، مشخص کنید دقیقا به دنبال کدام یک از مزایای این راه‌کارها هستید. چالش‌های اصلی کسب و کارتان در زمینه ارتباط با مشتریان را شناسایی کنید و مطمئن شوید که خرید یک نرم افزار CRM، بهترین گزینه برای حل این مسائل است.       💡راه‌کار دوم: به بررسی شرکت‌های اسم و رسم‌دار بسنده نکنید. تجربه نشان داده که در کسب و کارهای مختلف، اولین یا بزرگترین تامین‌کنندگان، لزوما بهترین گزینه نیستند. فرآیند جستجو را [...]

شاخص‌های خدمات مشتری که هر مدیری نیاز دارد (قسمت دوم)

4- متوسط زمان ارائه خدمت: مشتریان علاوه بر این که انتظار دارند سریع به درخواست‌شان پاسخ داده شود، می‌خواهند که با همان سرعت به کارهایشان رسیدگی شود. زمان ارائه خدمت، نشان دهنده فاصله بین دریافت درخواست توسط اپراتور و اتمام ارائه خدمت به مشتری است. به عنوان مثال اگر یک مشتری درخواست افزایش تعداد کاربران در یک نرم افزار را از طریق تیکت در ساعت 10 صبح ارائه کند، اپراتور واحد خدمات باید پروفایل مشتری و میزان اعتبار او را چک کند. در صورت وجود اعتبار، هزینه کاربران اضافه از اعتبار کم شود و در غیر این صورت، مشتری بر اساس پیش فاکتور صادر شده، هزینه را بپردازد و دسترسی جدید را دریافت کند. به این فاصله، زمان [...]

By | فروردین ۲۱ام, ۱۳۹۶|Categories: وبلاگ|بدون ديدگاه

شاخص‌های خدمات مشتری که هر مدیری نیاز دارد (قسمت اول)

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که میزان اثربخشی یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان با چه شاخص‌هایی اندازه گیری می‌شود؟ این سوال از مهم‌ترین مسائلی است که مدیران کسب و کار باید به آن بپردازند و برای آن برنامه‌ای مشخص داشته باشند. دامنه CRM، سه حوزه‌ وسیع بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را در بر می‌گیرد. موضوع ارزیابی این سیستم، بسیار مفصل است و فرصت جداگانه‌ای می‌طلبد. در این سری نوشته می‌خواهیم به بررسی چند شاخص مهم در حوزه خدمات مشتریان بپردازیم. مهم‌ترین نکته در تهیه گزارش‌ عملکرد خدمات پس از فروش این است که نشان دهد “انتظارات مشتری” تا چه اندازه برآورده شده است. برای این کار باید شاخص‌هایی را انتخاب کنید [...]

By | فروردین ۱۷ام, ۱۳۹۶|Categories: وبلاگ|بدون ديدگاه

رویدادهای حوزه CRM


شما هم به جمع کاربران کانال تلگرام DrCRM بپیوندید

telegram

نوشته‌های قبلی را از قسمت وبلاگ و مقاله‌ها مطالعه بفرمایید. با کلیک بر روی برچسب‌‌های هر نوشته، می‌توانید مطالب مشابه را بیابید. در صورت علاقمندی می‌توانید نظرات خودتان را در انتهای هر نوشته با ما به اشتراک بگذارید.