به دنبال حل چه مساله‌ای هستید؟

طراحی سیستم CRM

به دنبال طراحی سیستم ارتباط با مشتریان هستم.

مشاهده

استقرار CRM

به دنبال استقرار راهکار نرم افزاری CRM هستم.

مشاهده

آموزش CRM

به دنبال یادگیری مهارت‌های کاربردی CRM هستم.

مشاهده

مدل DrCRM© در طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

  • رونمایی از مدل DrCRM© در اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری انجام خواهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر، کلیک کنید.

مشاوره-CRM-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-سی-آر-ام

چرا آموزش و مشاوره گروه DrCRM را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

  • ما با توسعه مدل بومی DrCRM© الگویی موفق برای طراحی سیستم CRM ارائه کرده‌ایم.

  • مشاوران ما دارای تجربه اجرایی در حوزه‌های بازاریابی، فروش،‌ خدمات و ارتباطات هستند.

  • کارگاه‌های تخصصی و دوره‌های آموزشی ما به صورت کاملا کاربردی طراحی شده‌‌اند.

  • مشاوره‌های ما در قالب منتورینگ (مربی‌گری) و با هدف انتقال این دانش به شما ارائه می‌شود.

  • ما به دنبال فروش نرم افزار نیستیم، بلکه در انتخاب و استقرار بهترین راهکار در کنارتان هستیم.

  • راهکارهای پیشنهادی ما، متناسب با نیازمندی های کسب و کارها، سفارشی‌سازی می‌شوند.

  • ما در بلند مدت در کنار شما هستیم تا کسب و کارتان را توسعه دهید و مسائل جدید را حل کنید.

  • به دانش‌آموختگان کارگاه‌های تخصصی، گواهینامه DrCRM Certified ارائه خواهد شد.

برای دریافت آموزش و یا مشاوره طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، با ما تماس بگیرید.

خدمات مشاوره استقرار سیستم بر اساس نیازمندی سازمان‌ها به صورت سفارشی ارائه می‌شود.

      telephone-symbol-button_318-418932  ۲۲۰۶۰۹۲۶

فرم درخواست تماس

محتوای آموزشی تخصصی CRM 

مقاله‌های آموزشی

داستان‌های موفقیت

ایده‌های مشتری‌مداری

تعدادی از مشتریان مشاوره و آموزش گروه DrCRM

آخرین رویدادهای حوزه CRM

آخرین مقالات منتشر شده

۲۴۰۸, ۱۳۹۶

به بهانه روز کتاب – رونمایی از وب‌ سایت واژه

بیست و چهارم آبان‌ماه، روز کتاب‌خوانی است. به همین مناسبت، امروز رونمایی از استارت آپ Vajeh.com از مشتریان خوب گروه DrCRM انجام می‌شود. با این که تبلت‌ها و فبلت‌ها، مخاطبان را به سمت خواندن نسخه‌های دیجیتال کتاب سوق داده‌اند، اما هنوز خیلی‌ها تا بوی کاغذ [...]

۲۳۰۸, ۱۳۹۶

حقوق مشتری

خبر ناگوار زلزله استان‌های غربی و از دست دادن هموطنان عزیزمان، همه را متاثر کرد. سال گذشته بود که برای همایش مدیریت ارتباط با مشتری، به کرمانشاه رفتیم و در پشت صحنه برگزاری این رویداد، دیدم که مردم این استان با چه علاقه و انگیزه‌ای [...]

۱۴۰۸, ۱۳۹۶

چه زمانی برای خرید نرم افزار CRM مناسب است؟

ممکن است شما هم مانند بسیاری از کسب و کارها، برای مدیریت اطلاعات مشتریان‌تان،‌ به نرم افزار اکسل اعتماد کرده باشید. همه چیز خوب به نظر می‌رسد و مشتریان هم راضی هستند، اما چیزی در پس ذهن شما می‌گوید که احتمالا در فرآیند فروش مشکلی [...]

۶۰۸, ۱۳۹۶

چرا مشتری راضی باشد؟

خدمت یکی از اساتید فرهیخته دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت رسیده بودم که در دوران کارشناسی، افتخار شاگردی ایشان را داشتم. از کاری که در حوزه ارتباط با مشتری انجام می‌دهیم پرسیدند. پس از اتمام مباحث تخصصی فرمودند: «در رویکرد غربی، معمولا کسب [...]

۵۰۸, ۱۳۹۶

روز جهانی تجربه مشتری

امسال دومین سالی است که موسسه CXPA.org اولین سه شنبه‌ی ماه اکتبر را به عنوان روز تجربه مشتری، جشن می‌گیرد و امروز سوم اکتبر، روز جهانی تجربه مشتری است. شرکت‌های بزرگی مانند مایکروسافت، سیسکو و دل در این روز، رویدادها و کمپین‌های ویژه‌ای برگزار می‌کنند. [...]

۲۷۰۷, ۱۳۹۶

گروه خدمات بازرگانی الرافدین

  شنبه ۲۹ مهرماه، روز جهانی صادرات است و این رویداد بهانه‌ای شد تا به موضوع ارتباط با مشتریان در فراسوی مرزهای کشور بپردازیم. اگرچه در چهار دهه گذشته، کسب و کارهای سرزمین ما همواره با محدودیت‌هایی برای برقراری ارتباطات بین المللی مواجه بودند، ولی [...]