به دنبال حل چه مساله‌ای هستید؟

انتخاب نرم افزار CRM

به دنبال بهترین راهکار نرم افزاری CRM هستم.

استقرار اثربخش CRM

به دنبال طراحی سیستم ارتباط با مشتریان هستم.

کسب مهارت‌های CRM

به دنبال یادگیری مهارت‌های کاربردی CRM هستم.

   ما چگونه به شما کمک می کنیم؟

  • ارائه مشاوره مستقل در ارزیابی و انتخاب نرم افزار CRM

  • طراحی استراتژی‌های کسب و کار و تدوین برنامه وفادارسازی مشتریان

  • طراحی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات با هدف بهبود تجربه مشتری

  • آموزش CRM استراتژیک، فرآیندی، تعاملی و تحلیلی در تمامی سطوح سازمان

چه راهکاری به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

سازمان‌های بزرگ

شرکت‌های کوچک یا متوسط

کسب و کارهای شخصی 

محتوای آموزشی تخصصی CRM 

مقاله‌های آموزشی

داستان‌های موفقیت

ایده‌های مشتری‌مداری

تعدادی از مشتریان مشاوره و آموزش گروه DrCRM

آخرین رویدادهای حوزه CRM

آخرین مقالات منتشر شده

۲۰۰۶, ۱۳۹۶

مدیریت سطح خدمات

تا به حال چند بار برای شما پیش آمده که به عنوان مشتری به خدمات یک مجموعه اعتماد کرده باشید و در حساس‌ترین شرایط، متوجه شوید که امکان سرویس‌دهی به شما را ندارند؟ مثلا بر اساس دریافت سرویس خوب از اپلیکیشن‌های جدید مثل اسنپ، مشتری [...]

۱۰۶, ۱۳۹۶

اول ای جان دفع شرِ موش کن!

فرصتی پیش آمد که مثنوی معنوی را ورق بزنم، به این ابیات زیبا رسیدم:   ما در این انبار، گندم می‌کنیم گندمِ جمع‌آمده، گم می‌کنیم   می‌نیاندیشیم آخر ما به هوش که‌این خلل در گندم است از مکرِ موش   […]

۲۸۰۵, ۱۳۹۶

مدل IDIC در CRM

مدل‌های مختلفی برای معرفی CRM ارائه شده که بخش عمده‌‌ای از آن‌ها، مناسب محیط‌های اکادمیک است. متدلوژی IDIC که توسط گروه Pepper & Rogers تدوین شده، با رویکرد کاربردی به کسب و کارها پیشنهاد می‌کند که برای برقراری ارتباط تک به تک با مشتریان، چهار [...]

۲۳۰۵, ۱۳۹۶

تازه‌ ترین‌ ها و پرفروش‌ ترین‌ ها

اگر اهل مراجعه حضوری به کتاب فروشی‌ها باشید، احتمالا دیده‌اید که این فروشگاه‌ها معمولا دو لیست “تازه‌ ترین‌ ها” و “پرفروش‌ ترین‌ ها”، مربوط به هفته یا ماه گذشته را در معرض دید مشتریان قرار می‌دهند. مخاطب “تازه‌ ترین‌ ها”، افراد ریسک‌پذیر هستند که همیشه [...]

۱۸۰۵, ۱۳۹۶

فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات در CRM

  یکی از مسائلی که در بیشتر پروژه‌های استقرار CRM در سازمان‌های کوچک و متوسط مشاهده می‌کنیم، ناهماهنگی بین فرآیندهای تدوین شده سازمانی و گردش‌ کارهای CRM است. مساله از این جا به وجود می‌آید که سازمان‌های SMB، معمولا در قالب سیستم مدیریت کیفیت و [...]

۱۱۰۵, ۱۳۹۶

ایده‌‌های مشتری مداری در صنعت رستوران

صنعت رستوران‌داری، یکی از صنایعی است که در سال‌های اخیر رونق بسیاری گرفته است. با توجه به تعدد رستوران‌ها و افزایش رقابت بین فعالان این صنف، اهمیت نوآوری و اجرای ایده‌های خلاقانه جهت متمایز شدن و برندسازی بیش از پیش احساس می‌شود. در این سری [...]