درباره گروه DrCRM

ما از طریق ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان شما، برای کسب و کارتان ارزش ایجاد می‌کنیم. مشاورین ما با تخصص در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در کنار شما هستند تا متناسب‌ترین نرم‌افزار CRM را از بین ده‌ها گزینه موجود در بازار انتخاب کنید و سفارشی‌سازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را بر اساس نقشه سفر مشتریان‌تان در نرم‌افزار اجرا نمایید.

خدمات گروه مدیریت ارتباط با مشتری

طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری
بر اساس مدل کسب و کارتان، سیستم سفارشی ارتباط با مشتری طراحی کنید.

 

بیشتر بدانید

طراحی تجربه متفاوت برای مشتریان
با طراحی هوشمندانه نقشه سفر مشتریان‌تان، تجربه‌ای متفاوت برایشان خلق کنید.

 

بیشتر بدانید

مشاوره انتخاب مناسب‌ترین نرم افزار CRM
از بین ده‌ها نرم‌افزار CRM موجود در بازار، مناسب‌ترین انتخاب را انجام دهید.

 

بیشتر بدانید

کارگاه های آموزشی تخصصی

کارگاه‌های تخصصی به دو صورت عمومی و اختصاصی برای سازمان‌ها برگزار می‌شود.

 

جهت ثبت نام در دوره‌ها با ما تماس بگیرید

تلفن ثبت نام: ۲۲۰۶۰۹۲۶-۰۲۱

پیش ثبت نام


اطلاعات بیشتر در صفحه کارگاه‌های آموزشی  

 

تعدادی از مشتریان کارگاه‌های آموزشی و مشاوره گروه DrCRM

آخرین نوشته‌های وبلاگ و مقاله مدیریت ارتباط با مشتری

سه کار مهم قبل از استقرار ‌CRM

این روزها بیش‌تر از هر زمانی درباره CRM  صحبت می‌شود: CRM ابزار فروش است، CRM به افزایش اثربخشی بازاریابی کمک می‌کند، CRM خدمات پس از فروش سازمان را متحول می‌کند و… اما اگر قصد دارید از تمامی مزایای این ابزار بهره‌مند شوید، لازم است قبل از شروع پروژه،‌ مقدماتی را برای انجام این کار فراهم کنید:   شناسایی فرآیندهای موجود: اولین کاری که لازم است انجام دهید، شناخت فرآیندهای فعلی کسب و کارتان است. بسیاری از افراد تصور می‌کنند CRM وظیفه بهبود فرآیندهای کسب و کارشان را نیز بر عهده دارد در صورتی که  CRM تنها به خودکارسازی (Automation)  فرآیندهای در حال اجرا می‌پردازد. به خاطر داشته باشید که CRM به تنهایی راه حلی جهت پاسخ به نیازهای [...]

نقشه سفر مشتری: ده نکته برای مبتدیان

امروزه اکثر مدیران اهمیت مشتری‌محور بودن را به خوبی درک کرده‌اند و تلاش می‌کنند با ایجاد تجربه مثبت در مشتریان، خدمات بهتری به آنان ارائه نمایند. پیشرفت‌های چشمگیری که اخیرا در حوزه فناوری ارتباطی به دست آمده، باعث شده مشتریان تمایل بیشتری برای دریافت خدمات به صورت دیجیتال نسبت به خدمات سنتی پیدا کنند و انتظار نوآوری در ارتباطات داشته باشند. نقشه سفر مشتری از ابزارهای کاربردی در طراحی تجربه مشتری است. نقشه سفر مشتری به شما اجازه می‌دهد با کفش‌های مشتریان حرکت کنید، همانند آن‌ها فکر کنید و ببینید چگونه با شرکت در تعامل هستند. ترسیم نقشه سفر مشتری شما را قادر می‌سازد تا نیازهای آنان را به خوبی درک کنید و تا جایی که امکان دارد، [...]

پیش‌ بینی بازار جهانی CRM در سال ۲۰۱۷ (قسمت دوم – تلفن هوشمند)

گزارشی که امروز می‌خواهیم بررسی کنیم، اندازه بازار نرم افزارهای CRM در سال ۲۰۱۷ است. همانطور که در اولین نمودار این نوشته مشاهده می‌کنید، موسسه گارتنر، اندازه بازار نرم‌ افزارهای CRM را ۳۶ میلیارد دلار برای سال ۲۰۱۷ پیش‌بینی کرده است. اگر به نمودار دقت کنید، در سال ۲۰۱۷، فروش نرم‌ افزارهای CRM برای اولین بار از فروش راهکارهای ERP پیشی خواهد گرفت. این سریع‌ترین رشدی است که بازار نرم افزارهای CRM از ابتدای شکل گیری تا کنون تجربه کرده است. […]

By | دی ۱۹ام, ۱۳۹۵|Categories: وبلاگ|Tags: , , |بدون ديدگاه

پیش‌ بینی بازار جهانی CRM در سال ۲۰۱۷ (قسمت اول – Cloud CRM)

شاید دانستن این نکته برای شما جالب باشد که روندهای بین‌المللی، از اقبال جهانی به فن‌آوری‌های ابری (;کلود) حکایت دارد. اگر با مفاهیم Software as a Service و استفاده از خدمات Cloud نرم‌ افزارهای CRM آشنایی ندارید، لطفا قبل از ادامه، مقاله زیر را از وب‌سایت DrCRM مطالعه بفرمایید: آیا CRM کلود نا امن است؟ موسسات معتبر بین‌المللی، پیش‌بینی‌هایی از بازار فروش نرم‌ افزارهای CRM در سال ۲۰۱۷  و مابعد آن  ارائه کرده‌اند که به مرور این آمار را با هم بررسی و تحلیل می‌کنیم. گزارشی که امروز مطالعه می‌کنیم، پیش‌بینی نشریه فوربس از بازار خدمات ابری نرم افزار تا سال ۲۰۱۸ است. […]

By | دی ۱۸ام, ۱۳۹۵|Categories: وبلاگ|Tags: , , , |بدون ديدگاه

رویدادهای حوزه CRM


شما هم به جمع کاربران کانال تلگرام DrCRM بپیوندید

telegram

نوشته‌های قبلی را از قسمت وبلاگ و مقاله‌ها مطالعه بفرمایید. با کلیک بر روی برچسب‌‌های هر نوشته، می‌توانید مطالب مشابه را بیابید. در صورت علاقمندی می‌توانید نظرات خودتان را در انتهای هر نوشته با ما به اشتراک بگذارید.