به دنبال حل چه مساله‌ای هستید؟

انتخاب نرم افزار CRM

به دنبال بهترین راهکار نرم افزاری CRM هستم.

استقرار اثربخش CRM

به دنبال طراحی سیستم ارتباط با مشتریان هستم.

کسب مهارت‌های CRM

به دنبال یادگیری مهارت‌های کاربردی CRM هستم.

   ما چگونه به شما کمک می کنیم؟

  • ارائه مشاوره مستقل در ارزیابی و انتخاب نرم افزار CRM

  • طراحی استراتژی‌های کسب و کار و تدوین برنامه وفادارسازی مشتریان

  • طراحی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات با هدف بهبود تجربه مشتری

  • آموزش CRM استراتژیک، فرآیندی، تعاملی و تحلیلی در تمامی سطوح سازمان

چه راهکاری به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

سازمان‌های بزرگ

شرکت‌های کوچک یا متوسط

کسب و کارهای شخصی 

محتوای آموزشی تخصصی CRM 

مقاله‌های آموزشی

داستان‌های موفقیت

ایده‌های مشتری‌مداری

تعدادی از مشتریان مشاوره و آموزش گروه DrCRM

آخرین رویدادهای حوزه CRM

آخرین مقالات منتشر شده

۲۷۰۴, ۱۳۹۶

طرح تعویض مودم وایمکس با TD-LTE از نگاه سی آر ام

ممکن است شما هم مثل من با پروژه جایگزینی مودم‌های وایمکس یک اپراتور موبایل با مودم‌های نسل چهارم TD-LTE درگیر شده باشید. این موضوع را می‌توان از نظر استراتژیک تحلیل کرد که آیا تحویل رایگان مودم ۳۰۰٫۰۰۰ تومانی در بلند مدت، استراتژی صحیحی بوده یا [...]

۱۱۰۴, ۱۳۹۶

اشتباهات یک فریلنسر در برخورد با مشتری

فریلنسر به کسی می‌گویند که کسب و کار یک نفره دارد و خدمات خود را بدون تعهد دراز مدت، به صورت پروژه‌ای یا ساعتی ارائه می‌کند. طراحی گرافیک، ترجمه، برنامه نویسی و طراحی سایت از زمینه‌هایی هستند که پتانسیل بالا در جذب فریلنسر دارند. یک [...]

۹۰۴, ۱۳۹۶

مدیر Customer Engagement

مفهوم Customer Engagement که در زبان فارسی به “درگیر کردن مشتری” یا “مشغول کردن مشتری” ترجمه شده، از موضوعات جدیدی است که با گسترده شدن کانال‌های ارتباطی مشتریان با سازمان به وجود آمده است. ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان در تعامل با سازمان و برند [...]

۳۱۰۳, ۱۳۹۶

پیش بینی فروش نامحقق!

گاهی اوقات شرکت‌هایی که میزان فروش‌شان را به صورت سالانه پیش بینی می‌کنند، عدد کل پیش‌بینی فروش را بر تعداد ماه‌ها تقسیم می‌کنند و برای هر ماه، عددی ثابت به عنوان پیش‌بینی فروش در نظر می‌گیرند. به عنوان مثال، شرکتی که پیش‌بینی کرده در سال [...]

۲۴۰۳, ۱۳۹۶

مزایای CRM برای کسب و کارهای کوچک

سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای ساده‌سازی ارتباطات تجاری با مشتریان بالفعل و متقاضیان بالقوه طراحی شده‌اند. با این حال،  ممکن است صاحبان کسب و کارهای کوچک، در استفاده از این فناوری تردید داشته باشند. کارآفرینانی که با فناوری‌های جدید آشنایی کافی ندارند، نسبت [...]

۲۱۰۳, ۱۳۹۶

چگونه CRM در برگزاری نمایشگاه به شما کمک می‌کند؟ (قسمت پنجم)

در این نوشته که قسمت آخر از این سری است، به کاربرد اتوماسیون بازاریابی در برگزاری نمایشگاه می‌پردازیم. اولین کاربرد CRM در این زمینه، تهیه لیست بازاریابی (Marketing List) است. احتمالا برای شما هم پیش آمده که هنگام برگزاری یک رویداد، پیامک یا دعوتنامه را [...]