افتخار داشتیم پنج شنبه بیست و ششم بهمن ماه نود و شش، به عنوان سخنران در جمع هشتصد نفر از نمایندگان سراسر کشور در کانون فرهنگی آموزش (بنیاد قلم‌چی)‌ باشیم. این رویداد در مرکز همایش‌های بین‌الملی رازی برگزار شد.

 

مجید برقی سخنرانی در همایش کانون فرهنگی آموزش قلم چی مرکز همایش های رازی

 

در بخش اول سخنرانی، آقای مهندس مجید برقی در مورد مدیریت انتظارات مشتری در صنعت آموزشی و نشر صحبت کردند و به تشریح  تکنیک‌های کاربردی در ارزش گذاری مشتریان پرداختند.

 

مجید برقی سخنرانی در همایش کانون فرهنگی آموزش قلم چی مرکز همایش های رازی

 

در ادامه، آقای دکتر آرش شارقی،‌ به تشریح روش‌های مختلف با مشتری ناراضی پرداختند و تکنیک‌هایی کاربردی را برای برخورد با این دسته از مشتریان ارائه کردند.

 

سخنرانی در همایش کانون فرهنگی آموزش قلم چی مرکز همایش های رازی