شانزدهم آذر از معدود روزهای سال است که بحث اعتماد به نسل جوان و بهره‌گیری از پتانسیل‌ عظیم دانشجویان، در مرکز توجه قرار می‌گیرد. موضوعاتی نظیر ارائه آموزش‌های کاربردی به دانشجویان و ارتباط بین صنعت و دانشگاه، سال‌هاست که در دستور کار صنعت و دانشگاه قرار گرفته ولی هنوز جای کار بسیاری در این زمینه وجود دارد.

در حوزه CRM هم این خلاء به خوبی به چشم می‌خورد. مباحث سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری در دانشکده‌های مرتبط مانند مهندسی صنایع، مدیریت صنعتی، نرم افزار، تجارت الکترونیک و… یا وجود ندارند، یا این که از روی سرفصل‌ها و مراجع کاملا تئوریک تدریس می‌شوند که افزایش مهارت‌های کاربردی دانشجویان را به همراه نخواهد داشت.

کارگاه ترمیک آشنایی با مدل DrCRM در دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت

ما در گروه DrCRM از سال گذشته برگزاری دوره‌های دانشجویی را در کنار دوره‌های عمومی در دستور کار قرار دادیم و آموزش تیم‌های دانشجویی را در قالب منتورینگ آغاز کردیم. به لطف خدا،‌ با تلاش و علاقمندی که بچه‌ها از خودشان نشان دادند، در حال حاضر در پروژه‌های اجرایی و آموزش‌‌ها، با کیفیت بسیار بالایی در حال همکاری با ما هستند.

از چند هفته پیش به صورت منسجم و ترمیک، مسؤولیت آموزش و منتورینگ یک تیم بیست نفره از دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را در دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت به عهده گرفتیم. این تیم در حال آموزش دیدن و پرورش یافتن با متد DrCRM© در طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری هستند و از حمایت این گروه برای استقرار سیستم در سازمان‌ها برخوردار خواهند بود.

در صورتی که علاقمند هستید تا از انرژی مثبت، روحیه کار تیمی و تخصص این جوانان در کسب و کارتان در قالب کار‌آموزی، کارورزی یا کار دانشجویی استفاده کنید، با ما تماس بگیرید تا هماهنگی‌های لازم را در زمینه برقراری این ارتباط انجام دهیم.

 

? نوشته: مجید برقی
⚜️ گروه مدیریت ارتباط با مشتری