اولین جلسه از کارگاه درون سازمانی مجموعه دیجی کالا در زمینه آموزش تجربه مشتری با رویکرد حل مساله و حل تعارض در حال اجراست.

در بخش اول جلسه که در تاریخ چهاردهم دیماه ۹۶ برگزار شد، آقای مهندس مجید برقی به تشریح تجربه مشتری با تمرکز بر ایجاد تجربه دیجیتال پرداختند و با ارائه نمونه‌های کاربردی، موضوع طراحی نقشه سفر مشتری را برای شرکت کنندگان تشریح کردند.

 

دیجی کالا - کارگاه درون سازمانی تجربه مشتری بخش اول تجربه دیجیتال

 

در بخش دوم، آقای دکتر شارقی، مباحث نگرشی و رفتاری در این حوزه را مورد بررسی قرار دادند و حل تعارض در ارتباط با مشتری را برای حضار تشریح کردند.

 

دیجی کالا - کارگاه درون سازمانی تجربه مشتری بخش دوم، مهارت حل تعارض

 

🎂 تولد یازده سالگی دیجی کالا

این دوره در ۴ برگزار شد و آخرین جلسه این کارگاه، با جشن یازدهمین ساگرد تولد دیجی کالا در تاریخ سوم بهمن ماه ۱۳۹۶ همزمان شد.

 

دیجی کالا کارگاه طراحی تجربه مشتری گروه مدیریت ارتباط با مشتری DrCRM CRM مجید برقی

 

افتخار داشتیم در پایان دوره درون سازمانی تجربه_مشتری، یازده سالگی دیجی_کالا را با دوستان خوبمان در واحد CX این شرکت جشن بگیریم.

 

جشن تولدی یازده سالگی دیجی کالا کارگاه تجربه مشتری