مدل DrCRM© در طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان همزمان با برگزاری اجلاس ملی رضایت‌مندی مشتری در تاریخ ۲۷ آذرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما رونمایی خواهد شد.

این رویداد با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از صاحبان صنایع، مدیران و کارشناسان حوزه بازاریابی، فروش و CRM برگزار خواهد گردید و بنیان‌گذار گروه DrCRM، آقای مهندس مجید برقی به تشریح ابعاد و مراحل پیاده‌سازی این مدل بومی برای شرکت کنندگان خواهد پرداخت.

 

اجلاس ملی رضایتمندی مشتری با معرفی مدل دکتر سی آر ام توسط آقای مهندس مجید برقی

 

 

مدل DrCRM© پس از به‌کارگیری متدلوژی‌های موجود نظیر Gartner، Swift، Value Chain Francis Buttle،Adrian Payne و… در پروژه‌های اجرایی و شناسایی فرصت‌های بهبود در آن‌ها برای توسعه یک متدلوژی ایرانی، طراحی شده است.

توسعه این مدل به شکلی صورت گرفته که همه‌ی کسب و کارهای کوچک یا بزرگ، تولیدی یا خدماتی، B2B یا B2C بتوانند با به کارگیری تمامی یا بخشی از آن، یک سیستم جامع ارتباط با مشتری طراحی کنند و نیازمندی‌های ارتباطی سازمان خود با مشتریان را در کلیه ابعاد، مدیریت نمایند.

این مدل، در پیاده‌سازی تمامی نرم افزارهای CRM هم قابل به‌کارگیری است و الگوی جامعی برای استقرار و سفارشی‌سازی این نرم افزارها ارائه می‌دهد.

 

 

مدل دکتر سی آر ام در طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری DrCRM Model