کارگاه آموزشی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در تاریخ ۹۶/۰9/01 و   ۹۶/۰9/02  توسط گروه DrCRM برگزار می‌شود. تدریس این دوره توسط آقای مهندس مجید برقی (موسس و مدیر عامل گروه DrCRM) و خانم مهندس فاطمه نصری (مدیر فناوری اطلاعات گروه DrCRM) انجام خواهد شد.

 

سرفصل‌های کارگاه آموزشی:

  • تشریح مدل طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
  • معرفی ابزارهای کاربردی برای استقرار در کسب و کارهای B2B و B2C
  • تشریح چرخه اتوماسیون بازاریابی، اتوماسیون فروش و اتوماسیون خدمات در CRM
  • معرفی تکنیک‌های شناسایی و جذب مشتریان در سازمان‌های تولیدی و خدماتی
  • آشنایی با روش‌های محاسبه ارزش دوره عمر مشتری (CLV) و طراحی برنامه وفادارسازی
  • معرفی گیمیفیکیشن و کاربرد آن در عمق بخشیدن به رابطه با مشتریان
  • معرفی مفهوم تجربه مشتری و ارائه مطالعه موردی از طراحی نقشه سفر مشتری
  • آشنایی با تکنیک‌های سنجش رضایتندی و فرآیندهای رسیدگی به شکایت مشتری
  • معرفی شاخص‌های ارزیابی اثربخشی CRM در فرآیندهای بازاریابی فروش و خدمات
  • آشنایی با امکانات نرم افزارهای CRM استاندارد و کاربرد آن‌ها در کسب و کارها
  • ارائه مطالعه موردی پروژه‌های استقرار CRM در کسب و کارهای B2B و B2C در کشور

جهت کسب اطلاعات بیشتر یا در صورت علاقمندی به ثبت نام، با دفتر ما به شماره ۲۲۰۶۰۹۲۶ تماس حاصل بفرمایید.

 

سومین دوره کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری