طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

مشاوره استراتژی CRM

یکی از مهم‌ترین گام‌ها در طراحی مدل کسب و کار (Business Model) در هر سازمان، شناسایی بخش‌های مختلف مشتریان و تعیین استراتژی برقراری ارتباط با آن‌هاست. به‌کارگیری صحیح و متناسب ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری، به بالا رفتن سهم از بازار و سهم از مشتریان، کمک فراوانی می‌کند. شناخت دقیق نیازهای مشتریان و طراحی برنامه سفارشی بازارایابی برای هر بخش، تاثیر چشمگیری بر وفاداری مشتریان و سودآوری کسب و کار خواهد داشت.
ما در جلسات مشاوره به شما کمک می‌کنیم تا استراتژی‌های ارتباط با مشتریان سازمان‌تان را به صورت یکپارچه با سایر اجزای مدل کسب و کارتان تدوین نمایید و با پایش مستمر شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI)، مشتریانی راضی و کسب و کاری موفق داشته باشید.

طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری, فرآیندهای ارتباط با مشتری, مدیریت ارتباط با مشتری, فرآیند بازاریابی, فرآیند فروش, استقرار CRM, مشاور CRM, نرم افزار CRM
طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری, فرآیندهای ارتباط با مشتری, مدیریت ارتباط با مشتری, فرآیند بازاریابی, فرآیند فروش, استقرار CRM, مشاور CRM, نرم افزار CRM

طراحی فرآیندهای ارتباط با مشتری

ابزارهای ارتباط با مشتری بسیار متنوع هستند. از روش‌های قدیمی‌تر مانند تلفن، ارسال نامه و ایمیل گرفته تا روش‌های جدیدتر مانند استفاده از پنل پیامک یا شبکه‌های اجتماعی، همگی برای این هستند که بتوانید از طریق کانال‌های مختلف با مشتریان‌تان در ارتباط باشید و پیام‌های مورد نظرتان را به آن‌ها منتقل کنید. ولی سوال مهم این‌ است که کدام ابزار برای کدام بخش از بازار مناسب است. از هر کانال چه نوع پیامی باید ارسال شود و اثربخشی این ارتباط چگونه ارزیابی می‌شود؟
ما به شما کمک می‌کنیم تا طراحی نقشه سفر مشتری و مسیرهای ارتباطی مشتریان با سازمان‌تان را ترسیم‌ کنید و سناریوهای مربوط به تماس مشتری با هر کدام از کانال‌های ارتباطی را تدوین نمایید. این اقدام باعث بهبود تجربه مشتریان در تعامل با کسب و کار شما خواهد شد.

حوزه‌های تخصصی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

بانک‌ها و موسسات اعتباری
بیمارستان‌ها و مراکز درمانی
هتل‌ها و شرکت‌های توریستی
شرکت‌های توزیع و پخش
موسسات بازرگانی و صادراتی
صنایع غذایی و دارویی
موسسات ارائه دهنده خدمات
سازمان‌های تولیدی B2B

مطالبی از وبلاگ درباره طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

در بخش وبلاگ و مقالات، مطالب بسیاری در خصوص طراحی اثربخش سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برای کسب و کارهای مختلف نوشتیم که گزیده‌ای از آن‌ها در ادامه آمده است. برای اطلاعات بیشتر، نوشته‌های بخش وبلاگ را مطالعه بفرمایید.

تفکر خارپشت و روباه در بازاریابی (قسمت اول)

تفکر خارپشت و روباه در بازاریابی (قسمت دوم)

تفکر خارپشت و روباه در بازاریابی (قسمت سوم)

تفکر خارپشت و روباه در بازاریابی (قسمت چهارم و آخر)

ارزیابی آمادگی استقرار CRM (قسمت اول)

ارزیابی آمادگی استقرار CRM (قسمت دوم)

ارزیابی آمادگی استقرار CRM (قسمت سوم)

ارزیابی آمادگی استقرار CRM (قسمت چهارم)

طراحی یک سیستم اثربخش CRM (قسمت اول)

طراحی یک سیستم اثربخش CRM (قسمت دوم)

چگونه برای مشتریان ایجاد ارزش کنیم؟ (قسمت اول)

چگونه برای مشتریان ایجاد ارزش کنیم؟ (قسمت دوم)

چگونه برای مشتریان ایجاد ارزش کنیم؟ (قسمت سوم)

چگونه برای مشتریان ایجاد ارزش کنیم؟ (قسمت چهارم)

مدل ذهنی جدید خریداران – قسمت اول

مدل ذهنی جدید خریداران – قسمت دوم

مدل ذهنی جدید خریداران – قسمت سوم

مدل ذهنی جدید خریداران – قسمت چهارم

نزدیک‌بینی بازاریابی (قسمت اول)

نزدیک‌ بینی بازاریابی (قسمت دوم)

نزدیک‌‌ بینی بازاریابی (قسمت سوم)

نزدیک‌‌ بینی بازاریابی (قسمت چهارم و آخر)

و…