مجید برقی
مجید برقیموسس و مدیر گروه مدیریت ارتباط با مشتری
مجید برقی، موسس گروه مدیریت ارتباط با مشتری است که به صورت تخصصی به آموزش، پژوهش و ارائه مشاوره به شرکت‌های خصوصی و دولتی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری می‌پردازد. وی با ۱۸ سال تجربه فعالیت در صنایع هواپیماسازی، خودرو و فولاد، تجارب ارزشمندی را در بخش‌های بازاریابی، فروش و طراحی تجربه مشتری به دست آورده است. کارشناس مهندسی صنایع (تحلیل سیستم‌ها)،‌ کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی‌ (مارکتینگ)‌ و سرممیز بین‌المللی ایزو ۹۰۰۰ می‌باشد.
امید فدایی منش
امید فدایی منشعضو هیئت علمی
دکترای اقتصاد کاربردی دانشگاه Antwerp بلژیک، كارشناس ارشد راهبری کسب و کار (MBA) دانشگاه Carleton كانادا و كارشناس كامپيوتر است که قریب به ۲۰ سال سابقه فعالیت علمی و اجرایی دارد. وی پژوهشگر در علوم مدیریت (با تمرکز بر بومی‌سازی مفاهیم)، عضـو انجمـن اهـل قلـم ایـران (مولف ۹ عنوان کتاب پژوهش محور)، سخنران و مدرس دوره های آموزشی متعدد در سازمان‌های دولتی و خصوصی، مجری پروژه‌های مشاوره و بهسازی مدیریتی سازمان‌های دولتی و خصوصی است.
آرش شارقی
آرش شارقیعضو هیئت علمی
آرش شارقی مدرس و مشاور بهبود کسب و کار، دانش آموخته مهندسی صنایع، مدیریت صنعتی و MBA گرایش استراتژی است که بیست سال سابقه اجرایی، مدیریتی و مشاوره در صنایع و شرکتها مختلف در حوزه های تولید، فروش، استراتژی، مذاکره و… دارد. او بیش از ۱۲ سال سابقه تدریس مباحث فروش، مذاکره و ارتباطات را در کارنامه خود دارد و موسس و مدیر گروه بامداد توسعه ایده، عضو گروه مطالعات بازار ارزش و عضو هیات مدیره شرکت روشنگران سحر است.
احسان مومنی
احسان مومنیعضو هیئت علمی
کارشناس ارشد مهندسی صنایع است که تخصص اصلی وی به کارگیری و پیاده سازی علوم تحلیل داده، داده کاوی و هوش تجاری در حوزه های تخصصی مهندسی صنایع است. دارای ۴ سال سابقه پیاده سازی پروژه های تحلیل داده و داده کاوی در کسب و کارهای مختلف می باشد.
محمدجواد کرباسیان
محمدجواد کرباسیانعضو هیئت علمی
محمد جواد کرباسیان، كارشناس مهندسی مکانیک و کارشناس ارشد مدیریت کسب و کار در گرایش مدیریت سیستمهای اطلاعاتی است. او از سال ۸۸ در طراحی و ساخت دستگاههای صنعتی و نیمه صنعتی، در سطوح مختلف اجرایی و مدیریتی مشغول به فعالیت بوده و برنامه ریزی راهبردی و اجرایی اکثر پروژه ها بر عهده وی بوده است. از سال ۹۰ عضو هیئت مدیره شرکت مبین طرح دانش گستر بوده و مسئولیت برنامه ریزی استراتژیک، مدیریت بازاریابی و مشاوره فنی در این شرکت را برعهده داشته است.
او سال ۹۳ و ۹۴ همزمان با گذراندن دوره کارشناسی ارشد، به مطالعه عمیق فضای بازار و طراحی فنی و ویژگیهای راه کارهای ارائه شده مدیریت ارتباط با مشتریان گذرانده است.