کارگاه‌های آموزشی

/کارگاه‌های آموزشی

برگزاری کارگاه‌های آموزشی

یکی از خدمات گروه DrCRM، برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی است. طراحی سرفصل‌های این کارگاه‌ها بر اساس مهارت‌های کاربردی انجام شده و تکنیک‌های عملیاتی در حوزه‌های مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتری را به شرکت‌کنندگان آموزش می‌دهد. این دوره‌ها به دو صورت عمومی و اختصاصی برگزار می‌شود.

تقویم زمستان ۹۵
Avada Macbook Image

فهرست کارگاه‌های آموزشی 

کارگاه آشنایی با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

در این دوره با مبانی و مفاهیم CRM، انواع رویکردها، کاربردها، تکنیک‌ها و ابزارهای آن آشنا می‌شوید.

کارگاه طراحی تجربه مشتری و نقشه سفر مشتری

در این کارگاه می‌آموزید چگونه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری متناسب با کسب و کارتان طراحی کنید.

کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم‌افزارهای CRM

در این کارگاه می‌آموزید چگونه نرم‌افزار CRM متناسب با شرایط و ویژگی‌های کسب و کارتان را انتخاب نمایید.

کارگاه کاربرد تکنیک‌های داده کاوی در CRM

در این کارگاه می‌آموزید که چگونه به صورت حرفه‌ای ابزارهای داده‌کاوی را برای تحلیل داده‌های مشتریان‌تان به کار بگیرید.

کارگاه تخصصی آداب معاشرت در تجارت بین‌الملل

در این کارگاه می‌آموزید که چگونه از مهارت‌های تشریفات تجاری در برقراری ارتباط موثر با مشتریان بهره بگیرید.

کارگاه بازاریابی، فروش و مذاکرات تلفنی در مرکز تماس

در این کارگاه می‌آموزید که چگونه به عنوان یک فروشنده، بازاریاب یا کارشناس مرکز تماس، با مشتریان ارتباط موثر بگیرید.

کارگاه‌های تخصصی به دو صورت عمومی و اختصاصی برای سازمان‌ها برگزار می‌شود.

جهت ثبت نام در دوره‌ها با ما تماس بگیرید

تلفن ثبت نام: ۲۲۰۶۰۹۲۶-۰۲۱

 


برای پیش‌ثبت نام در دوره‌های آتی، فرم زیر را تکمیل بفرمایید. 

فرم پیش ثبت نام

تعدادی از کارگاه‌های آموزشی برگزار شده

به همراه خلاصه‌ای از گزارش هر دوره

سومین کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM

سومین دوره کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM روز پنج شنبه مورخ پنجم اسفمند ماه ۱۳۹۵ برگزار شد. مدرسین این گارگاه، آقای مهندس مجید برقی و خانم مهندس فاطمه نصری بودند. در این کارگاه، میزبان مدیران و کارشناسان عزیزی از کسب و کارهای B2B و B2C در حوزه‌های تولید [...]

کارگاه طراحی تجربه مشتری در دانشگاه صنعتی امیر کبیر

کارگاه "طراحی تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری" مورخ 14 بهمن 95، در سالن اصلی چهاردهمین همایش ملی دانشجویی مهندسی صنایع در دانشگاه صنعتی امیرکبیر توسط آقای مهندس مجید برقی برگزار شد. در این کارگاه، نمایندگان گروه DrCRM با دوستان خوبی از دانشگاه‌های سراسر کشور آشنا شدند و فرصت‌های [...]

دومین کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM

کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM با حضور متخصصین محترمی از گروه بهمن، مرکز خدمات حوزه های علمیه، فروشگاه اسباب بازی ماتیلوس، کاشی برلیان، سامانه گستران روز، برند طراحان لباس و شرکت کنندگان شخصی، روز پنج شنبه مورخ نهم دیماه 1395 برگزار شد.       در این کارگاه، مدل [...]

کارگاه دانشجویی آشنایی با CRM در دانشگاه علم و صنعت – دوره دوم

با توجه با استقبال دانشویان از اولین دوره کارگاه دانشجویی آشنایی با سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، دومین دوره این کارگاه نیز با مشارکت گروه نرم‌ افزاری دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت، در  روز پنج شنبه مورخ 13 آبان‌ماه 1395 برگزار شد. این دوره، علاوه بر دانشجویان دانشگاه علم و [...]

برگزاری کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری برای نمایندگان گلدیس کاشی

در تاریخ دهم آبان ماه 1395، فروشگاه بزرگ گلدیس کاشی در خیابان شیراز جنوبی افتتاح شد. نمایندگان فروش محصولات گلدیس کاشی از سراسر کشور در این مراسم حضور داشتند.                   این فروشگاه، به معرفی آخرین طرح‌های محصولات کاشی و سرامیک مجموعه گلدیس [...]

اولین کارگاه بکارگیری تکنیک‌های داده کاوی (Data Mining) در CRM

اولین دوره از کارگاه مقدماتی بکارگیری تکنیک‌های داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری در تاریخ 6 آبان‌ماه 1395 برگزار شد. با توجه به علاقمندی تمامی شرکت‌کنندگان، مقرر شد دوره پیشرفته این کارگاه برای شرکت کنندگان برگزار شود.  

کارگاه دانشجویی آشنایی با CRM در دانشگاه علم و صنعت – دوره اول

اولین دوره کارگاه دانشجویی آشنایی با سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) با مشارکت گروه نرم‌ افزاری دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت، در  روز پنج شنبه مورخ 29 مهرماه 1395 برگزار شد. این دوره، علاوه بر دانشجویان دانشگاه علم و صنعت، دانشجویان سایر دانشگاه هم حضور داشتند.  

همایش مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در کرمانشاه

  همایش مدیریت ارتباط با مشتریان در روز یکشنبه 28 شهریور در آمفی تئاتر هتل بین‌المللی پارسیان کرمانشاه برگزار شد.     در این همایش حدود 200 نفر از صاحبان کسب و کار، مدیران و کارشناسان شهر خوب کرمانشاه در حوزه‌‌‌های مختلف تولیدی و خدماتی به همراه تعدادی از مخاطبان [...]

دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری اختصاصی شرکت ایزایران

در تاریخ 22 شهریور 1395 همزمان با عید سعید قربان و همین طور در تاریخ 24 شهریور 1395، کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتریان، به صورت اختصاصی برای شرکت بزرگ ایزایران برگزار شد. در این دوره، حدود 350 نفر از مدیران ارشد، مدیران میانی، کارشناسان و کارمندان شرکت ایزایران که در [...]

اولین کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM

اولین کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM با حضور متخصصین محترمی از گروه مپنا، بانک سپه، بانک انصار، روزنامه همشهری، پگاه سیستم، پارک علمی فناوری قزوین، فروشگاه زنجیره‌ای تارا و پخش کارنونیک روز پنج شنبه مورخ 18 شهریور 1395 برگزار شد.     در این کارگاه، مدل ارزیابی و [...]

کارگاه اصول استقرار و بهره برداری از CRM با مشارکت موسسه آموزش عالی آزاد بهار

کارگاه تخصصی اصول استقرار و بهره برداری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) با مشارکت گروه مدیریت ارتباط با مشتری و موسسه آموزش عالی آزاد بهار در روز پنج شنبه مورخ 7 مرداد 1395 برگزار شد. این دوره در اتاق کنفرانس گروه مدیریت ارتباط با مشتری برگزار شد و [...]

کارگاه اصول استقرار و بهره‌برداری CRM اختصاصی انتشارات بین المللی گاج

کارگاه تخصصی اصول استقرار و بهره برداری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) با مشارکت گروه مدیریت ارتباط با مشتری و موسسه آموزش عالی آزاد بهار در روز پنج شنبه مورخ 13 خرداد 1395 در اتاق کنفرانس گروه مدیریت ارتباط با مشتری برگزار شد. در این جلسه، میزبان مدیر و کارشناسان [...]

کارگاه اصول استقرار و بهره‌برداری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در دانشگاه تهران

کارگاه آموزشی اصول استقرار و بهره‌برداری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) با رویکرد کاربردی، روز پنج شنبه مورخ ششم خرداد 1395 در مرکز آموزش‌های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.     در این دوره، بیش از سی نفر از مدیران و کارشناسان مجموعه‌های دولتی و خصوصی، در [...]

کارگاه استقرار و بهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان در بانک رفاه

کارگاه استقرار و بهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان بانکی در تاریخ 23 و 24 دی ماه 1394 در سالن همایش ولنجک بانک رفاه برگزار شد. برنامه ریزی این دوره با مشارکت اداره طراحی بازار و توسعه محصول بانک رفاه، شرکت رفاه پردیس، مرکز توسعه مدیریت امید فدایی منش و گروه مدیریت [...]