what successful companies do?

صفحه اصلی/workshops-en/what successful companies do?

lots of successful companies

ارتباط موفق با مشتری

By |2021-05-19T20:43:26+04:3019 اردیبهشت 1400|Categories: workshops-en|بدون دیدگاه

About the Author:

mm
تحصیلاتش را در رشته مهندسی برق انجام داده و پروژه‌های متعددی با نرم افزار متلب اجرا کرده است. چند سالی است به تدریس و آموزش زبان انگلیسی می‌پردازد و حوزه تخصصی‌اش، زبان انگلیسی کسب و کار می‌باشد.

ثبت ديدگاه

بسیاری از شرکتهایی که به دنبال بهبود و پیشرفت در زمینه تجربه مشتری هستند، اهمیت قرار دادن مشتری در مرکز همه فعالیت‌ها را به خوبی می‌دانند و حقیقتا آن را اجرا می‌کنند. همه شرکت‌ها با مشتریان‌شان تعامل می‌کنند،‌ اما شرکت‌های موفق، کانال‌های ارتباطی وسیعی برای تعامل با مشتریان، از مدیران ارشد گرفته تا کارمندان دفتر، ایجاد کرده‌اند.

سازمان‌های معمولی این تعاملات را بر عهده تیم خدمات مشتری می‌گذارند و بقیه قسمت‌ها در بیشتر اوقات از برقراری ارتباط مستقیم با مشتری پرهیز می‌کنند. اگر رهبران ارشد خودشان از این نوع تعامل حمایت نکنند، به تیم های کاری، کارمندان دفتری و حتی نیروهایی که به طور مستقیم با مشتری در ارتباط هستند این القا می‌شود که پرهیز از ارتباط مستقیم با مشتری، قابل قبول است.

(بیشتر…)

By |2019-11-10T11:08:46+03:3018 بهمن 1396|Categories: وبلاگ|Tags: |بدون دیدگاه

About the Author:

mm
تحصیلاتش را در رشته مهندسی برق انجام داده و پروژه‌های متعددی با نرم افزار متلب اجرا کرده است. چند سالی است به تدریس و آموزش زبان انگلیسی می‌پردازد و حوزه تخصصی‌اش، زبان انگلیسی کسب و کار می‌باشد.

ثبت ديدگاه

عنوان

Go to Top