lots of successful companies
lots of successful companies
بسیاری از شرکتهایی که به دنبال بهبود و پیشرفت در زمینه تجربه مشتری هستند، اهمیت قرار دادن مشتری در مرکز همه فعالیتها را به خوبی میدانند و حقیقتا آن را اجرا میکنند. همه شرکتها با مشتریانشان تعامل میکنند، اما شرکتهای موفق، کانالهای ارتباطی وسیعی برای تعامل با مشتریان، از مدیران ارشد گرفته تا کارمندان دفتر، ایجاد کردهاند.
سازمانهای معمولی این تعاملات را بر عهده تیم خدمات مشتری میگذارند و بقیه قسمتها در بیشتر اوقات از برقراری ارتباط مستقیم با مشتری پرهیز میکنند. اگر رهبران ارشد خودشان از این نوع تعامل حمایت نکنند، به تیم های کاری، کارمندان دفتری و حتی نیروهایی که به طور مستقیم با مشتری در ارتباط هستند این القا میشود که پرهیز از ارتباط مستقیم با مشتری، قابل قبول است.
ثبت ديدگاه