نمایشگاه #الکامپ زمان مناسبی برای آشنا شدن با شرکت‌های جدید نرم‌افزاری و مطلع شدن از نوآوری‌های شرکت‌های باسابقه در صنعت IT است. بخشی از مخاطبان این نمایشگاه، شرکت‌هایی هستند که برای اولین بار قصد خرید نرم‌افزار CRM را دارند و بخش دیگر، شرکت‌هایی هستند که در گذشته سابقه خرید نرم افزار CRM را داشته‌اند ولی به دلایل گوناگون، نرم‌افزار خریداری شده پاسخگوی نیازهایشان نبوده و دوباره در صدد انتخاب نرم افزار مناسب هستند.

%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%be-2016

چند سالی است که شرکت‌های نرم‌افزاری به دلایل مشکلات برگزاری و همچنین بازدهی پایین نمایشگاه الکامپ، تمایل چندانی به حضور در این رویداد نشان نمی‌دهند. امسال هم نمایشگاه الکامپ بدون حضور تعداد قابل توجهی از شرکت‌های نرم افزاری برتر برگزار شد. این فرصت باعث شد تا شرکت‌هایی که کمتر در حوزه نرم‌افزاری CRM شناخته شده بودند، به صورت تخصصی‌تر در این زمینه برندینگ داشته باشند.

گروه مدیریت ارتباط با مشتری با هدف آشنایی با ظرفیت‌های جدید در عرصه نرم‌افزاهای CRM به بازدید از این نمایشگاه پرداخت و در کنار تجدید دیدار با دوستان قدمی‌مان در شرکت‌های نرم‌افزاری، با شرکت‌های نرم‌افزاری کمتر شناخته‌شده در حوزه CRM آشناشدیم.

مجموعه‌هایی نظیر بهینه، آریا همراه، تحلیل گران روزنه شرق، شقایق و… از شرکت‌هایی بودند که در این نمایشگاه با نرم‌‌افزارهای CRM آن‌ها آشنا شدیم و قرار شد در جلسات تخصصی، به بررسی دقیق‌تر محصولات‌شان بپردازیم تا ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایشان را در کنار نرم‌افزارهای باسابقه دوستان خوبمان در مجموعه‌هایی همچون سامانه‌های مدیریت، سرو، فارسیکام، پیام گستر ، پارس ویتایگر و… به علاقمندان نرم‌افزارهای CRM ارائه کنیم.

?

نوشته: فاطمه نصری

گروه مدیریت ارتباط با مشتری