بعضی وقت‌ها کارکنان بخش خدمات مشتری در مرکز تماس به دلایل مختلفی امکان حل مشکلات مشتری را ندارند. این مساله ممکن است به علت ایرادات فنی یا اجرایی اتفاق بیافتد. یکی از بدترین رفتارها با مشتری در این مواقع، عدم شفافیت و پنهان کردن مشکل است.

بعضی از اپراتورهای مرکز تماس در این مواقع به جای بیان صریح مساله، تلاش می‌کنند نیاز مشتری را به نوعی دیگر برطرف کنند که گاهی اوقات این کار باعث ناراحتی مشتری می‌شود.

نمایش عروسکی که در ادامه می‌بینید، به شکلی هنرمندانه این مساله را با طنزی دلنشین به نمایش گذاشته که زیرنویس فارسی آن را با توجه به حال و هوای مشتری ایرانی، برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم.