کارگاه استقرار و بهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان بانکی در تاریخ 23 و 24 دی ماه 1394 در سالن همایش ولنجک بانک رفاه برگزار شد.

%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%82%d8%b1%d8%a7%d8%b1-%d9%88-%d8%a8%d9%87%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7

برنامه ریزی این دوره با مشارکت اداره طراحی بازار و توسعه محصول بانک رفاه، شرکت رفاه پردیس، مرکز توسعه مدیریت امید فدایی منش و گروه مدیریت ارتباط با مشتری DrCRM انجام گرفت.

 

%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%82%d8%b1%d8%a7%d8%b1-%d9%88-%d8%a8%d9%87%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7

 

 

 

در این دوره طی دو روز مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری و همچنین ابزارهای نوین در CRM بانکی برای مدیران و کارشناسان محترم بانک رفاه تشریح گردید.

 

کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری - 1بانک رفاه