چهاردهمین همایش مهندسی صنایع، 13 و 14 بهمن ماه 1395 در دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود. گروه DrCRM افتخار دارد با برگزاری یک کارگاه آموزشی تخصصی، در این رویداد ملی مشارکت داشته باشد.
کارگاه “طراحی تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری” در روز دوم همایش از ساعت 13:30 تا 15 توسط آقای مهندس مجید برقی، مدیر گروه DrCRM ارائه خواهد شد. توضیحات بیشتر درباره این همایش و کارگاه را از لینک‌ها و بنر زیر مشاهده بفرمایید.

 

? لینک مطلب در وب‌سایت انجمن مهندسی صنایع:
http://iiie.ir/news/396

 

✅ لینک ثبت نام در این همایش دو روزه:

http://evand.com/events/14ieconf

 

چهاردهمین همایش ملی دانشجویی مهندسی صنایع

 

 

 

توضیحات این رویداد در وب‌سایت انجمن مهندسی صنایع به این شرح ارائه شده است:

 

چگونه مشتریان خود را وفادار کنیم

کارگاه آموزشی طراحی تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری روز پنجشنبه در دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن مهندسی صنایع ایران، مهندس مجید برقی، در این کارگاه، روش هایی که باعث می شود مشتری وقت بیشتری را به شما اختصاص بدهد و به یک مشتری وفادار تبدیل شود را آموزش می دهد.

بنابر این گزارش، این روش ها در قالب مفهوم مدیریت تجربه مشتری (Customer Experience Management) از مباحث نسبتا جدید و جذاب در حوزه  CRM است. در این مفهوم تاکید می شود تجربه ای که در ذهن مشتری حک می شود، یکی از قدرتمندترین عواملی است که می تواند باعث بازگشت و خرید مجدد مشتری و یا توصیه سازمان شما از سوی مشتری به سایر اطرافیانش شود.

این تجربه که در دو شکل تجربه ای که می خواهید در مشتری ایجاد شود و تجربه ای که مشتری دوست دارد دریافت کند به ترسیم نقشه سفر مشتری (Customer Journey Mapping) منجر می شود. این نقشه با بیان پارامترهای وفاداری مشتریان، فاصله بین تجربه ایده آل و تجربه واقعی مشتری، نشان می دهد که سازمان شما در کدام‌ قسمت ها باید چه اقدامات عملی برای بهبود انجام دهد.

بنابر این گزارش، مهندس برقی، دانش آموخته مهندسی صنایع بوده و کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی اخذ کرده است و هم اکنون مدیر گروه DrCRM می باشد.

کارگاه آموزشی طراحی تجربه مشتری (Customer Experience) بر اساس نقشه سفر مشتری (Customer Journey Mapping) در دومین روز چهاردهمین همایش دانشجویی مهندسی صنایع، روز پنجنشبه از ساعت 13:30 الی 15 برگزار می شود.

علاقمندان جهت ثبت نام در این کارگاه آموزشی می توانند به نشانی اینترنتی evand.com/events/14ieconf مراجعه نمایند.