کارگاه آموزشی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در تاریخ 96/06/09 توسط گروه DrCRM برگزار می‌شود. تدریس این دوره توسط آقای مهندس مجید برقی (موسس و مدیر عامل گروه DrCRM) و خانم مهندس فاطمه نصری (مدیر فناوری اطلاعات گروه DrCRM) انجام خواهد شد.

 

سرفصل‌های کارگاه آموزشی:

  • تشریح مدل طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در کسب و کارهای B2B و B2C
  • معرفی چهار رویکرد CRM استراتژیک، فرآیندی، تعاملی و تحلیلی
  • تشریح چرخه اتوماسیون بازاریابی، اتوماسیون فروش و اتوماسیون خدمات در CRM
  • آشنایی با روش‌های محاسبه ارزش دوره عمر مشتری (CLV) و طراحی برنامه وفادارسازی
  • معرفی گیمیفیکیشن و کاربرد آن در عمق بخشیدن به رابطه با مشتریان
  • معرفی مفهوم تجربه مشتری و ارائه مطالعه موردی از طراحی نقشه سفر مشتری
  • آشنایی با ابزارهای Social Marketing و یکپارچه‌سازی آن با پلتفرم CRM
  • معرفی شاخص‌های ارزیابی اثربخشی CRM در فرآیندهای بازاریابی فروش و خدمات
  • معرفی امکانات نرم افزارهای CRM استاندارد و کاربردهای آن
  • ارائه مطالعه موردی پروژه‌های استقرار CRM در کسب و کارهای B2B و B2C در کشور

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه معرفی کارگاه مراجعه بفرمایید. در صورت علاقمندی به ثبت نام، با دفتر ما به شماره 22060926 تماس حاصل بفرمایید.

 

 

کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری CRM