افتخار داشتیم سه شنبه دهم بهمن ماه، برای برگزاری اولین دوره از سلسله سمینارهای مدیریتی - آموزشی، در خدمت دوستان خوبمان در کانون فرهنگی آموزش (بنیاد قلمچی) باشیم.
در ابتدای دوره، آقای مهندس مجید برقی در مورد مدیریت انتظارات مشتری و رضایتسنجی مشتری صحبت کردند.
در ادامه، آقای دکتر آرش شارقی، حل مساله و حل تعارض با مشتری را مورد بررسی قرار دادند.
در انتها، آقای مهندس محمد جواد کرباسیان، به موضوع نقش فناوری نوین در برقراری ارتباط با مشتریان و رضایتمندی آنان پرداختند.
ثبت ديدگاه