شنبه 29 مهرماه، روز جهانی صادرات است و این رویداد بهانه‌ای شد تا به موضوع ارتباط با مشتریان در فراسوی مرزهای کشور بپردازیم. اگرچه در چهار دهه گذشته، کسب و کارهای سرزمین ما همواره با محدودیت‌هایی برای برقراری ارتباطات بین المللی مواجه بودند، ولی شرکت‌های پیشرو در هر زمان، راهی برای دستیابی به بازارهای جهانی یافته‌اند.

ورود به بازارهای بین‌المللی نیازمند شناسایی اقتصاد، فرهنگ، زیست بوم و متغیرهای بسیار دیگری است که دستیابی به موفقیت چشمگیر در آن بازار، با بهره‌گیری از مشاوران تخصصی صادرات به آن منطقه میسر خواهد شد.

 

گروه خدمات بازرگانی الرافدین

گروه خدمات بازرگانی الرافدین از مشتریان موفق گروه DrCRM است که به صورت تخصصی در حوزه صادرات به عراق فعالیت می‌کند. این گروه عراقی الاصل، با هدف ایجاد شرایط مناسب توسعه تجارت، سرمایه‌گذاری و ارائه خدمات فنی مهندسی بیان‌گذاری شده که هم ‌اکنون با استفاده‌ از ابزارها و روش‌های نوین ارتباطی،‌ به بزرگترین و تخصصی‌ترین شرکت در زمینه راهکارهای صادراتی به عراق تبدیل شده است.

این گروه، راهکار جامع صادراتی شامل تحقیقات بازار، مشاوره حقوقی، خدمات فنی مهندسی و خدمات لجستیک را به علاقمندان صادرات به کشور عراق ارائه می‌دهد. خدمات پشتیبانی صادراتی این گروه،‌ تمامی پیش‌نیازهای صادراتی از جمله اخذ ویزا و بلیط، ترجمه و تایید اسناد، رزرو هتل، مترجم همراه، حواله و ارز و تمامی خدمات اداری در کشور عراق را در بر می‌گیرد.

اگر قصد دارید محصولات و خدمات خود را به کشور عراق یا سایر کشورهای عربی منطقه صادر کنید، پیشنهاد می‌کنیم از مشاوره تخصصی و تجربیات ارزشمند این مشتری خوب گروه DrCRM بهره بگیرید. اطلاعات بیشتر را از وب‌سایت این گروه خدمات بازرگانی کسب کنید:

 

www.IraqBase.com

 

? نوشته: #ثنا_کریمی

⚜️ گروه مدیریت ارتباط با مشتری  @DrCRM