اولین دوره ‌از کارگاه‌های درون سازمانی مجموعه دیجی کالا در زمینه آموزش مهارت‌های ارتباطی به کارکنان واحد خدمات پس از فروش با عنوان صلح درونی در تاریخ ۹۶/۱۰/۲۶ برگزار شد.

 

دیجی کالا کارگاه درون سازمانی مهارت های ارتباطی

 

در این دوره آقای دکتر شارقی با تکنیک‌های کاربردی و باز‌های جذاب، مباحث مربوط به مدیریت خشم و ارتباط موثر با خود را به پرسنل مرتبط با خدمات مشتری در مجموعه دیجی کالا ارائه کردند.

 

دیجی کالا کارگاه درون سازمانی مهارت های ارتباط صلح درونی