اولین دوره از کارگاههای درون سازمانی مجموعه دیجی کالا در زمینه آموزش مهارتهای ارتباطی به کارکنان واحد خدمات پس از فروش با عنوان صلح درونی در تاریخ 96/10/26 برگزار شد.
در این دوره آقای دکتر شارقی با تکنیکهای کاربردی و بازهای جذاب، مباحث مربوط به مدیریت خشم و ارتباط موثر با خود را به پرسنل مرتبط با خدمات مشتری در مجموعه دیجی کالا ارائه کردند.
عکسی که گذاشتید مربوط به ۲۶/۱۰/۹۶ میباشد جسارتا تاریخ را اشتباه ثبت کردید.
سلام، از دقت نظر شما سپاسگزاریم. اشتباه تایپی تاریخ رویداد تصحیح شد.
سلام ،من میخواستم اگه ممکنه مقاله ای در مورد هوشمندی کسب و کار در شرکت هایی مانند پگاه یا دیجی کالا و کاربرد اون در جبران کاهش فروش داشته باشم ،ممنون میشم اگه برای من بفرستید