بسم الله الرحمن الرحیم

 

به نظر می‌رسد که تا کنون جای یک وبلاگ گروهی در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری در کشور خالی بوده است. اکثر سایت‌های فعال در حوزه CRM، به ترجمه مقالات انگلیسی می‌پردازند و معدود وبلاگ‌های موجود هم، فعالیت کمی دارند. وب‌سایت‌های خوبی در زمینه‌ بازاریابی و فروش ایجاد شده ولی کار جدی در زمینه تولید محتوای تخصصی به زبان فارسی در حوزه CRM صورت نگرفته است.

هدف این بخش از وب‌سایت، شناساندن هرچه بیشتر CRM به مخاطبان است و در پی آن هستیم تا صاحب‌نظران مدیریت ارتباط با مشتری را دور هم جمع کنیم و از دیدگاه‌های ارزشمند‌شان بهره‌مند شویم و نظرات و یادداشتهای متخصصان را در وبلاگ گروهی در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری منتشر ک

نیم. تجارب اساتید، مشاوران، نرم‌افزار نویسان و مدیران بازاریابی و فروش، می‌تواند راهگشای جوانانی باشد که به تازگی فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده‌اند.

از تمامی عزیزانی که دستی بر قلم دارند، دعوت می‌کنیم تا تجارب و نظرات ارزنده خود در زمینه CRM را به نام خودشان در این وب‌سایت بگذارند و به جمع متخصصین “گروه مدیریت ارتباط با مشتری” بپیوندند. عزیزانی هم که علاقه به ترجمه مقالات خارجی دارند، می‌توانند نتیجه کارشان را در بخش “مقالات” در معرض نقد و بررسی دیگر دوستان قرار دهند.

ضمنا “دکتر سی آر ام”، اشاره به فرد خاصی نیست، بلکه برندی است که حاصل مشورت با افراد صاحب‌ نظر و صاحب سلیقه در موضوع برندینگ است.

 

پی‌نوشت:

در صورتی که تمایل دارید در مقاله‌نویسی مشارکت کنید، لطفا با ایمیل Barghi@DrCRM.ir مکاتبه فرمایید.