مقالات و برنامه های آموزشی و سایر مطالب Drcrm

جستجو

اولین دوره کارگاه طراحی تجربه مشتری

افتخار داشتیم  اولین کارگاه‌ آموزشی “طراحی تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری” را با حضور تیم‌هایی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی، پتروشیمی شازند، کارگزاری فارابی، فروشگاه لوازم خانگی اکسیر، موسسه محک، تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، فروشگاه اسباب بازی ماتیلوس، کلینیک دندان پزشکی ارکیدا،آژانس تبلیغاتی آیکونیک، محیط آرا، سبا سنگ، مدرسه اکسیژن و کاویانی آنلاین برگزار کنیم.

 

اولین کارگاه طراحی تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری

برچسب ها

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *