افتخار داریم برای پروژه مدیریت تجربه مشتری، در کنار تیم حرفهای شرکت داریا همراه باشیم. در ابتدای این پروژه، کارگاه طراحی تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری، بر اساس سناریوی دریافت خدمات گارانتی موبایل برگزار گردید.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
دیدگاه *
نام *
ایمیل *
وب سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی مینویسم.
نام کاربری یا شماره موبایل یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید
"*" indicates required fields