معرفی خدمات

تحلیل، طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان 

با استقرار مدل DrCRM© نبض مشتری در دستان شماست

مدل DrCRM© در طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، یک الگوی بومی است که به کسب و کارها کمک می‌کند تا تمامی ارکان سازمان از جمله استراتژی‌ها، فرآیندها، زیرساخت‌های فناورانه و نتایج کلیدی عملکرد را در راستای ایجاد یک کسب و کار مشتری محور، به صورت یکپارچه، سازمان‌دهی کنند.

کارگاه‌های آموزشی

ابزارها و مهارت‌های ارتباط با مشتری را به صورت کاربردی بیاموزید

افتخار می‌کنیم که بهترین‌ها به ما اعتماد کرده‌اند

مقاله‌های آموزشی

صدها مقاله آموزشی CRM در وبلاگ ما به صورت رایگان در دسترس شماست