آموزش مدیریت ارتباط با مشتری | آموزش CRM 1397/6/15 13:40:54

نزدیک‌ترین کارگاه‌ها در تقویم آموزشی

معرفی کارگاه‌های آموزشی

طراحی تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری

در این کارگاه جذاب و کاربردی، با تکنیک‌های خلق تجربه متفاوت برای مشتریان کسب و کارتان آشنا می‌شوید.

اطلاعات بیشتر
پیش ثبت نام

طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان

در این کارگاه با استراتژی‌ها و تکنیک‌های حفظ و نگهداری مشتریان و وفادارسازی آنان آشنا می‌شوید.

اطلاعات بیشتر
پیش ثبت نام

طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

در این کارگاه می‌آموزید چگونه یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری متناسب با کسب و کارتان طراحی کنید.

اطلاعات بیشتر
پیش ثبت نام

ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM

در این کارگاه با امکانات نرم افزارهای استاندارد CRM آشنایی می‌شوید و معیارهای ارزیابی و انتخاب آن‌ها را می‌آموزید.

اطلاعات بیشتر
پیش ثبت نام

        حضور در دوره‌های آموزش CRM به چه کسانی توصیه می‌شود؟

  • مجموعه‌هایی که می‌خواهند برای مشتریان ارزشمند کسب و کارشان، تجربه‌ای متفاوت ایجاد کنند.

  • کسب و کارهایی که می‌خواهند با استراتژی‌ها و تکنیک‌های وفادارسازی مشتریان آشنا شوند.
  • شرکت‌هایی که به دنبال یادگیری دانش طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان هستند.

  • شرکت‌هایی که قصد دارند نرم افزار CRM متناسب با کسب و کارشان را شناسایی کنند.

  • مجموعه‌هایی که نرم افزار CRM خریداری کرده‌اند و قصد استقرار اثربخش آن را دارند.

  • افرادی که به دنبال کسب دانش تخصصی و یافتن فرصت‌های شغلی جدید هستند.
  • سازمان‌هایی که در پی افزایش مهارت‌های ارتباطی کارکنان‌شان با مشتریان هستند.

  • دانشجویانی که علاقمند به یادگیری تکنیک‌های کاربردی CRM هستند.

تقویم مهرماه ۱۳۹۷

تقویم آموزشی مهرماه 1397

لطفا روی تقویم کلیک کنید.

ما آموزش CRM را به چه روش‌هایی ارائه می‌دهیم؟

کارگاه‌های آموزشی

کارگاه‌های آموزشی با ظرفیت محدود برگزار می‌شود و با استفاده از کار گروهی، مهارت‌های کاربری را به شرکت‌کنندگان منتقل می‌کند.

کلاس‌های آموزشی

کلاس‌های آموزشی معمولا با ظرفیت حداکثر ۴۰ نفر برگزار می‌شود و به مباحث آکادمیک در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان می‌پردازد.

سخنرانی

ارائه سخنرانی در کنفرانس‌ها و رویدادهای تخصصی حوزه ارتباط با مشتری به صورت اختصاصی و با درخواست سازمان‌ها صورت می‌گیرد.

آخرین رویدادهای آموزشی برگزار شده

مدرسه کسب و کار ماهان – سومین دوره جامع رهبری حرفه‌ای فروش

شهریور ۱۹ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری برای دانش‌پذیران حرفه‌ای سومین دوره جامع رهبری حرفه‌ای فروش در مدرسه کسب و کار ماهان  (Mahan Business School) برگزار شد.  

جهاد دانشگاهی صنعتی شریف – کارگاه تخصصی CRM

شهریور ۱۹ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

امروز کارگاه مدیریت ارتباط با مشتریان در جهاد دانشگاهی صنعتی شریف برگزار شد و متدلوژی طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را برای مراکز جهاد دانشگاهی این دانشگاه، معرفی گردید.  

مدرسه کسب و کار ماهان – دوره MBA کد ۲۰۲

شهریور ۱۳ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

افتخار داشتیم تا در تاریخ ۱۳ شهریور،  با تدریس کارگاه طراحی تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری، در خدمت دوستان دوره MBA کد ۲۰۲ در مدرسه کسب و کار ماهان باشیم.  

شرکت ایران ارقام – کارگاه درون سازمانی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

شهریور ۸ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

کارگاه درون سازمانی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، از نیمه دوم مردادماه در شرکت ایران ارقام در حال برگزاری است. این کارگاه در پنج جلسه با محورهای خلق ارزش برای مشتری، طراحی تجربه مشتری، طراحی فرآیندهای ارتباط با مشتری، وفادارسازی مشتریان و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برگزار [...]

مدرسه کسب و کار ماهان – دوره MBA کد ۲۰۹

شهریور ۶ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

افتخار پیدا کردیم تا برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی کاربردی، در کنار تیم حرفه‌ای مدرسه کسب و کار ماهان باشیم. آغاز همکاری گروه DrCRM با مدرسه کسب و کار ماهان، با تدریس کارگاه طراحی تجربه مشتری، برای دوره MBA کد ۲۰۹ برگزار شد.  

دومین دوره کارگاه طراحی تجربه مشتری

مرداد ۱۵ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

افتخار داشتیم  دومین کارگاه‌ آموزشی "طراحی تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری" را با حضور تیم‌هایی از گروه مپنا، نمایندگی نیسان، جین‌وست، سایپا، انتشارات خیلی سبز، نمایندگی خودرو بایک، نشر افق و نانو الوند برگزار کنیم.    

اولین دوره کارگاه طراحی تجربه مشتری

تیر ۲۵ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

افتخار داشتیم  اولین کارگاه‌ آموزشی "طراحی تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری" را با حضور تیم‌هایی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی، پتروشیمی شازند، کارگزاری فارابی، فروشگاه لوازم خانگی اکسیر، موسسه محک، تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، فروشگاه اسباب بازی ماتیلوس، کلینیک دندان پزشکی ارکیدا،آژانس تبلیغاتی آیکونیک، محیط آرا، سبا سنگ، مدرسه اکسیژن [...]

دانشگاه صنعتی شریف – دومین همایش مدیریت ارتباط با مشتری

تیر ۱۰ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

دومین همایش مدیریت ارتباط با مشتریان در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و متدلوژی طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را برای فارغ‌التحصیلان و دانشجویان این دانشگاه، معرفی گردید تقویم آموزشی برگزاری دوره‌های مشترک سی.آر.ام با تیم آموزشی حرفه‌ای انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف متعاقبا اطلاع رسانی می شود. [...]

اسنپ تریپ – کارگاه درون سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری (TRM)

خرداد ۱۲ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

افتخار داریم، کارگاه‌های تخصصی “مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری”  یا به عبارتی Tourism Relationship Managemet یا (TRM) را برای کارکنان حرفه‌ای واحدهای ACM, Pricing, CX, QC و Call Center در مجموعه اسنپ تریپ برگزار کنیم. این کارگاه‌های آموزشی با هدف افزایش مهارت‌های “مشتری‌مداری”، “خلق تجربه متفاوت برای مشتری” [...]

دانشگاه صنعتی شریف – اولین همایش مدیریت ارتباط با مشتری

اردیبهشت ۲۶ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

اولین همایش مدیریت ارتباط با مشتریان در دانشگاه صنعتی شریف مورخ بیست و چهارم اردیبهشت، برگزار شد و متدلوژی طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را برای فارغ‌التحصیلان و دانشجویان این دانشگاه، معرفی گردید تقویم آموزشی برگزاری دوره‌های مشترک سی.آر.ام با تیم آموزشی حرفه‌ای انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف [...]

شرکت دخانیات ایران – کارگاه درون سازمانی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

اردیبهشت ۲۱ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

اولین جلسه از کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، در روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه در شرکت دخانیات ایران برگزار شد. در این دوره، بخش‌های ابتدایی مدل DrCRM در طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برای تیم بازاریابی، فروش نمایندگان، فروش مویرگی و فروش خارجی این سازمان [...]

ششمین دوره کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

اردیبهشت ۷ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

ششمین دوره کارگاه طراحی سیستم CRM به صورت برنامه دو روزه در تاریخ پنجم و ششم اردیبهشت ۱۳۹۷ برگزار شد. در این دوره، میزبان شرکت احداث و توسعه نیروگاه‌های مپنا، سیمان صوفیان، نیرو ساحل بوشهر، نرم افزار مدیریت درمانگاهی روزنه و بازرگان گستر آتی آسیا بودیم.

  • طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری | پنجمین دوره

اسفند ۱۰ام, ۱۳۹۶|بدون دیگاه

پنجمین دوره کارگاه طراحی سیستم CRM به صورت برنامه دو روزه در تاریخ نهم و دهم اسفند ۱۳۹۶ برگزار شد. در این دوره، میزبان مدیران CRM پرشیا خودرو (نمایندگی BMW)، گروه خودروسازی بهمن، گاج مارکت، البرز شیمی آسیا و مشاورین مهرساد بودیم.    

  • بنیاد قلم چی

بنیاد قلم چی – سخنرانی در جمع نمایندگان سراسر کشور

اسفند ۳ام, ۱۳۹۶|بدون دیگاه

افتخار داشتیم پنج شنبه بیست و ششم بهمن ماه نود و شش، به عنوان سخنران در جمع هشتصد نفر از نمایندگان سراسر کشور در کانون فرهنگی آموزش (بنیاد قلم‌چی)‌ باشیم. این رویداد در مرکز همایش‌های بین‌الملی رازی برگزار شد.     در بخش اول سخنرانی، آقای مهندس مجید برقی در مورد مدیریت انتظارات [...]

اولین دوره کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان

بهمن ۱۵ام, ۱۳۹۶|بدون دیگاه

اولین دوره کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان در تاریخ دوازدهم بهمن‌ماه ۱۳۹۶ برگزار شد. در این دوره، میزبان دوستانی از سامانه الکترونیک انصار، آژانس مسافرتی نیل‌گام سفر، فروشگاه دردونه (اراک)، کلینیک دندانپزشکی ارکیدا و تجهیز فود کورت زنو بودیم.  

کانون فرهنگی آموزش – سمینار رضایت سنجی مشتری

بهمن ۱۵ام, ۱۳۹۶|بدون دیگاه

افتخار داشتیم سه شنبه دهم بهمن ماه، برای برگزاری اولین دوره از سلسله سمینارهای مدیریتی -‌ آموزشی، در خدمت دوستان خوبمان در کانون فرهنگی آموزش (بنیاد قلم‌چی)‌ باشیم.   در ابتدای دوره، آقای مهندس مجید برقی در مورد مدیریت انتظارات مشتری و رضایت‌سنجی مشتری صحبت کردند.   در ادامه، آقای [...]

دیجی کالا – کارگاه درون سازمانی مهارت‌های ارتباطی برای کارکنان خدمات پس از فروش

دی ۲۷ام, ۱۳۹۶| ۳ دیدگاه

اولین دوره ‌از کارگاه‌های درون سازمانی مجموعه دیجی کالا در زمینه آموزش مهارت‌های ارتباطی به کارکنان واحد خدمات پس از فروش با عنوان صلح درونی در تاریخ ۹۶/۱۰/۲۶ برگزار شد.     در این دوره آقای دکتر شارقی با تکنیک‌های کاربردی و باز‌های جذاب، مباحث مربوط به مدیریت خشم و [...]

چهارمین دوره کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

دی ۲۲ام, ۱۳۹۶|بدون دیگاه

چهارمین دوره کارگاه طراحی سیستم CRM به صورت برنامه دو روزه در تاریخ بیستم و بیست و یکم آذرماه ۱۳۹۶ برگزار شد. در این دوره، میزبان دوستانی از تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، لوله گستر گلپایگان، فناوری نیماد، کافه و رستوران زنجیره ای کلبه (قائمشهر)، گروه بازرگانی سقایی و کلینیک دندانپزشکی [...]

دیجی کالا – کارگاه درون سازمانی طراحی تجربه مشتری

دی ۱۶ام, ۱۳۹۶|بدون دیگاه

اولین جلسه از کارگاه درون سازمانی مجموعه دیجی کالا در زمینه آموزش تجربه مشتری با رویکرد حل مساله و حل تعارض در حال اجراست. در بخش اول جلسه که در تاریخ چهاردهم دیماه ۹۶ برگزار شد، آقای مهندس مجید برقی به تشریح تجربه مشتری با تمرکز بر ایجاد تجربه دیجیتال [...]

بیمارستان آتیه – اولین دوره کارگاه درون سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری در صنایع درمانی (PRM)

دی ۵ام, ۱۳۹۶|بدون دیگاه

اولین دروه از کارگاه درون سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری در صنایع درمانی (PRM) در تاریخ ۹۶/۱۰/۰۵ برای کارکنان خوب بیمارستان آتیه برگزار شد. در این کارگاه، مبانی مشتری مداری در صنعت درمان، ویژگی‌های یک بیمارستان مشتری محور و راهکارهای کاربردی برای ارتقاء‌ مشتری مداری مورد بررسی قرار گرفت. تدریس [...]

اولین دوره کارگاه مهارت‌های کاربردی در برقراری ارتباط موثر با مشتری

آذر ۲۳ام, ۱۳۹۶|بدون دیگاه

اولین دوره کارگاه آموزشی مهارت‌های کاربردی در ارتباط موثر با مشتری برگزار در تاریخ پنج شنبه ۲۳ آذرماه ۹۶ با تدریس آقای دکتر آرش شارقی برگزار شد. در این دوره میزبان بیمه پاسارگاد، بازرگان گستر جام جم، تابان نیرو شیراز، پیام آوران دانش مدیریت، فناوری پیشرفته جهان و گلدیس کاشی [...]

سومین دوره کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

آذر ۲ام, ۱۳۹۶|بدون دیگاه

سومین دوره کارگاه طراحی سیستم CRM به صورت برنامه دو روزه در تاریخ اول و دوم آذرماه ۱۳۹۶ برگزار شد و میزبان تیم هایی از مجموعه ورزشی انقلاب، پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس، طرح باران، بلاک ۶۸ و مجموعه باغ رستوران امیر نظام کرمان بودیم.

دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت – دوره آموزش ترمیک CRM

آبان ۱۵ام, ۱۳۹۶|بدون دیگاه

ما در گروه DrCRM از سال گذشته برگزاری دوره‌های دانشجویی را در کنار دوره‌های عمومی در دستور کار قرار دادیم و آموزش تیم‌های دانشجویی را در قالب منتورینگ آغاز کردیم. به لطف خدا،‌ با تلاش و علاقمندی که بچه‌ها از خودشان نشان دادند، در حال حاضر در پروژه‌های اجرایی و [...]

دومین دوره کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

شهریور ۲۳ام, ۱۳۹۶|بدون دیگاه

دوم دوره کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM روز پنج شنبه مورخ بیست و سوم شهریورماه ۱۹۳۶  برگزار شد. مدرسین این گارگاه، آقای مهندس مجید برقی و خانم مهندس فاطمه نصری بودند. در این کارگاه، میزبان مدیران و کارشناسان عزیزی از کسب و کارهای B2B و B2C از جمله موسسه خیریه [...]

راه های ارتباط با ما

      telephone-symbol-button_318-418932  نشانی: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از بلوار دریا، نبش کوچه بهار، ساختمان صدف ۲، واحد ۵

      telephone-symbol-button_318-418932  تلـفـن: ۲۲۰۶۰۹۲۶ – ۰۲۱

      telephone-symbol-button_318-418932  تلـگـرام: ۰۹۲۲۳۷۴۴۰۵۱

      telephone-symbol-button_318-418932  ایمیل: info@DrCRM.ir

در صورت تمایل، فرم زیر را تکمیل بفرمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

فرم درخواست تماس