آموزش مدیریت ارتباط با مشتری | آموزش CRM 1397/10/26 13:10:58

نزدیک‌ترین کارگاه‌ها در تقویم آموزشی

معرفی کارگاه‌های آموزشی

طراحی تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری

در این کارگاه جذاب و کاربردی، با تکنیک‌های خلق تجربه متفاوت برای مشتریان کسب و کارتان آشنا می‌شوید.

اطلاعات بیشتر
پیش ثبت نام

طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان

در این کارگاه با استراتژی‌ها و تکنیک‌های حفظ و نگهداری مشتریان و وفادارسازی آنان آشنا می‌شوید.

اطلاعات بیشتر
پیش ثبت نام

طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

در این کارگاه می‌آموزید چگونه یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری متناسب با کسب و کارتان طراحی کنید.

اطلاعات بیشتر
پیش ثبت نام

ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM

در این کارگاه با امکانات نرم افزارهای استاندارد CRM آشنایی می‌شوید و معیارهای ارزیابی و انتخاب آن‌ها را می‌آموزید.

اطلاعات بیشتر
پیش ثبت نام

        حضور در دوره‌های آموزش CRM به چه کسانی توصیه می‌شود؟

  • مجموعه‌هایی که می‌خواهند برای مشتریان ارزشمند کسب و کارشان، تجربه‌ای متفاوت ایجاد کنند.

  • کسب و کارهایی که می‌خواهند با استراتژی‌ها و تکنیک‌های وفادارسازی مشتریان آشنا شوند.
  • شرکت‌هایی که به دنبال یادگیری دانش طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان هستند.

  • شرکت‌هایی که قصد دارند نرم افزار CRM متناسب با کسب و کارشان را شناسایی کنند.

  • مجموعه‌هایی که نرم افزار CRM خریداری کرده‌اند و قصد استقرار اثربخش آن را دارند.

  • افرادی که به دنبال کسب دانش تخصصی و یافتن فرصت‌های شغلی جدید هستند.
  • سازمان‌هایی که در پی افزایش مهارت‌های ارتباطی کارکنان‌شان با مشتریان هستند.

  • دانشجویانی که علاقمند به یادگیری تکنیک‌های کاربردی CRM هستند.

.

.

ما آموزش CRM را به چه روش‌هایی ارائه می‌دهیم؟

کارگاه‌های آموزشی

کارگاه‌های آموزشی با ظرفیت محدود برگزار می‌شود و با استفاده از کار گروهی، مهارت‌های کاربری را به شرکت‌کنندگان منتقل می‌کند.

کلاس‌های آموزشی

کلاس‌های آموزشی معمولا با ظرفیت حداکثر ۴۰ نفر برگزار می‌شود و به مباحث آکادمیک در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان می‌پردازد.

سخنرانی

ارائه سخنرانی در کنفرانس‌ها و رویدادهای تخصصی حوزه ارتباط با مشتری به صورت اختصاصی و با درخواست سازمان‌ها صورت می‌گیرد.

آخرین رویدادهای آموزشی برگزار شده

کلینیک تخصصی سعادت آباد – کارگاه سه روزه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت درمان (PRM)

۲۶ دی ۱۳۹۷|بدون دیگاه

افتخار داشتیم در دیماه نود و هفت، کارگاه‌های آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت درمان را برای تیم حرفه‌ای کلینیک تخصصی سعادت آباد برگزار کنیم. بودن در کنار مدیران و کارکنان پر انرژی این مرکز درمانی،‌ بسیار لذت بخش و خاطره انگیز بود.  

قطارهای پنج ستاره فدک – کارگاه درون سازمانی طراحی تجربه مشتری

۱۱ دی ۱۳۹۷|بدون دیگاه

دوره سه روزه طراحی تجربه مشتری در تاریخ سوم دیماه نود و هفت برای مدیران و کارشناسان مجموعه قطارهای پنج ستاره فدک برگزار شد. در این کارگاه، مدیران این مجموعه موفق با متدلوژی طراحی نقشه سفر مشتری آشنا شدند و طی یک کار کارگاهی، برای پرسونای تعریف شده، نقشه سفر [...]

چهارمین دوره کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان

۲۹ آذر ۱۳۹۷|بدون دیگاه

چهارمین دوره کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان در روزهای یکشنبه و سه شنبه، مورخ بیست و پنجم و بیست و هفتم آذر ماه ۱۳۹۷ برگزار شد. این برنامه به صورت کاملا کارگاهی اجرا گردید.     شرکت کنندگان با استفاده از بوم طراحی برنامه وفادارسازی یا Loyalty Canvas به صورت گروهی،طراحی [...]

گروه خودرو سازی بایک – مجموعه کارگاه‌های درون سازمانی

۲۱ آذر ۱۳۹۷|بدون دیگاه

افتخار داشتیم در آذر ماه ۹۷، مجموعه کارگاه‌های آموزشی را برای تیم فروش، خدمات پس از فروش و نمایندگان گروه خودروسازی بایک برگزار کنیم. این کارگاه‌ها در پنج روز آموزشی با سرفصل‌های مشتری مداری، مهارت ارتباطی، رفتار سازمانی، کار تیمی و ۵S برگزار شد.  

دانشگاه خوارزمی – سمینار مدیریت ارتباط با مشتری

۱۵ آذر ۱۳۹۷|بدون دیگاه

پنج شنبه پانزدهم آذرماه همایش مدیریت ارتباط با مشتری در دانشگاه خوارزمی برگزار شد و متدلوژی طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برای دانشجویان دانشکده های مهندسی صنایع و مدیریت تشریح گردید.

مدرسه کسب و کار ماهان – چهارمین دوره جامع رهبری حرفه‌ای فروش

۸ آذر ۱۳۹۷|بدون دیگاه

کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری برای دانش‌پذیران حرفه‌ای چهارمین دوره جامع رهبری حرفه‌ای فروش در مدرسه کسب و کار ماهان  (Mahan Business School) برگزار شد. در این دوره مباحث وفادارسازی مشتری و طراحی تجربه مشتری به صورت کارگاهی تدریس گردید.      

دومین گردهمایی خانواده DrCRM

۲۷ آبان ۱۳۹۷|بدون دیگاه

دومین گردهمایی خانواده دکتر سی آر ام در تاریخ بیست و هفتم آبان ماه با حضور مهمانان ارزشمندی از پرشیا خودرو، سایپا، ساپکو، بایک، بنیاد رودکی (تالار وحدت)، سروش، لوازم خانگی دوان، انتشارات خیلی سبز،‌ فناوری پیشرفته جهان و سامانه‌ گستران روز برگزار شد. 🎤 در این برنامه آقای مهندس محمدرضا [...]

سومین دوره کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان

۲۴ آبان ۱۳۹۷|بدون دیگاه

سومین دوره کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان در تاریخ بیست و چهارم آبان ماه ۱۳۹۷ برگزار شد. برنامه ریزی این برنامه توسط تیم دنیای کسب و کار (دکوک) و در محل کافه ایونت برگزار شد. در این برنامه میزبان تیم بازاریابی و فروش شهر خودرو بودیم.  

باغ تالار صبا (کرمان) – کارگاه درون سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری و میزبانی حرفه‌ای

۱۰ آبان ۱۳۹۷|بدون دیگاه

دوره سه روزه آموزش ارتباط با مشتری برای کارکنان باغ تالار صبا برگزار شد. این دوره تخصصی برای پرسنل این مجموعه خدماتی، در شهر تهران برگزار شد. در بخش اول، آقای مهندس مجید برقی، مهارت‌های مشتری‌مداری، خدمات مشتری و تجربه مشتری را آموزش دادند.     در قسمت بعد، مهارت‌های [...]

دومین دوره کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان

۳ آبان ۱۳۹۷|بدون دیگاه

دومین دوره کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان در تاریخ سوم آبان ماه ۱۳۹۷ برگزار شد. در این دوره، میزبان دوستانی از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران،‌ فناوری پیشرفته جهان، و... بودیم.  

سومین دوره کارگاه طراحی تجربه مشتری

۱۲ مهر ۱۳۹۷|بدون دیگاه

سومین دوره کارگاه طراحی تجربه مشتری در تاریخ دوازدهم مهرماه با حضور تیم هایی از مجموعه های زیر در سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد: قطارهای فدک، ساویز، مجموعه ورزشی انقلاب، آسان پرداخت (آپ)، فناپ پرداخت، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، بیمه پاسارگاد، بنیاد آسمان، پایدار پلیمر، سامانه گستران روز، میزبان داده مارون [...]

مدرسه کسب و کار ماهان – سومین دوره جامع رهبری حرفه‌ای فروش

۲۵ شهریور ۱۳۹۷|بدون دیگاه

کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری برای دانش‌پذیران حرفه‌ای سومین دوره جامع رهبری حرفه‌ای فروش در مدرسه کسب و کار ماهان  (Mahan Business School) برگزار شد.  

جهاد دانشگاهی صنعتی شریف – کارگاه تخصصی CRM

۱۹ شهریور ۱۳۹۷|بدون دیگاه

امروز کارگاه مدیریت ارتباط با مشتریان در جهاد دانشگاهی صنعتی شریف برگزار شد و متدلوژی طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را برای مراکز جهاد دانشگاهی این دانشگاه، معرفی گردید.  

مدرسه کسب و کار ماهان – دوره MBA کد ۲۰۲

۱۳ شهریور ۱۳۹۷|بدون دیگاه

افتخار داشتیم تا در تاریخ ۱۳ شهریور،  با تدریس کارگاه طراحی تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری، در خدمت دوستان دوره MBA کد ۲۰۲ در مدرسه کسب و کار ماهان باشیم.  

شرکت ایران ارقام – کارگاه درون سازمانی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

۸ شهریور ۱۳۹۷|بدون دیگاه

کارگاه درون سازمانی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، از نیمه دوم مردادماه در شرکت ایران ارقام در حال برگزاری است. این کارگاه در پنج جلسه با محورهای خلق ارزش برای مشتری، طراحی تجربه مشتری، طراحی فرآیندهای ارتباط با مشتری، وفادارسازی مشتریان و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برگزار [...]

مدرسه کسب و کار ماهان – دوره MBA کد ۲۰۹

۶ شهریور ۱۳۹۷|بدون دیگاه

افتخار پیدا کردیم تا برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی کاربردی، در کنار تیم حرفه‌ای مدرسه کسب و کار ماهان باشیم. آغاز همکاری گروه DrCRM با مدرسه کسب و کار ماهان، با تدریس کارگاه طراحی تجربه مشتری، برای دوره MBA کد ۲۰۹ برگزار شد.  

دومین دوره کارگاه طراحی تجربه مشتری

۱۵ مرداد ۱۳۹۷|بدون دیگاه

افتخار داشتیم  دومین کارگاه‌ آموزشی "طراحی تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری" را با حضور تیم‌هایی از گروه مپنا، نمایندگی نیسان، جین‌وست، سایپا، انتشارات خیلی سبز، نمایندگی خودرو بایک، نشر افق و نانو الوند برگزار کنیم.    

اولین دوره کارگاه طراحی تجربه مشتری

۲۵ تیر ۱۳۹۷|بدون دیگاه

افتخار داشتیم  اولین کارگاه‌ آموزشی "طراحی تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری" را با حضور تیم‌هایی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی، پتروشیمی شازند، کارگزاری فارابی، فروشگاه لوازم خانگی اکسیر، موسسه محک، تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، فروشگاه اسباب بازی ماتیلوس، کلینیک دندان پزشکی ارکیدا،آژانس تبلیغاتی آیکونیک، محیط آرا، سبا سنگ، مدرسه اکسیژن [...]

دانشگاه صنعتی شریف – دومین همایش مدیریت ارتباط با مشتری

۱۰ تیر ۱۳۹۷|بدون دیگاه

دومین همایش مدیریت ارتباط با مشتریان در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و متدلوژی طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را برای فارغ‌التحصیلان و دانشجویان این دانشگاه، معرفی گردید تقویم آموزشی برگزاری دوره‌های مشترک سی.آر.ام با تیم آموزشی حرفه‌ای انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف متعاقبا اطلاع رسانی می شود. [...]

اسنپ تریپ – کارگاه درون سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری (TRM)

۱۲ خرداد ۱۳۹۷|بدون دیگاه

افتخار داریم، کارگاه‌های تخصصی “مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری”  یا به عبارتی Tourism Relationship Managemet یا (TRM) را برای کارکنان حرفه‌ای واحدهای ACM, Pricing, CX, QC و Call Center در مجموعه اسنپ تریپ برگزار کنیم. این کارگاه‌های آموزشی با هدف افزایش مهارت‌های “مشتری‌مداری”، “خلق تجربه متفاوت برای مشتری” [...]

دانشگاه صنعتی شریف – اولین همایش مدیریت ارتباط با مشتری

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷|بدون دیگاه

اولین همایش مدیریت ارتباط با مشتریان در دانشگاه صنعتی شریف مورخ بیست و چهارم اردیبهشت، برگزار شد و متدلوژی طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را برای فارغ‌التحصیلان و دانشجویان این دانشگاه، معرفی گردید تقویم آموزشی برگزاری دوره‌های مشترک سی.آر.ام با تیم آموزشی حرفه‌ای انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف [...]

شرکت دخانیات ایران – کارگاه درون سازمانی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷|بدون دیگاه

اولین جلسه از کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، در روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه در شرکت دخانیات ایران برگزار شد. در این دوره، بخش‌های ابتدایی مدل DrCRM در طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برای تیم بازاریابی، فروش نمایندگان، فروش مویرگی و فروش خارجی این سازمان [...]

ششمین دوره کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

۷ اردیبهشت ۱۳۹۷|بدون دیگاه

ششمین دوره کارگاه طراحی سیستم CRM به صورت برنامه دو روزه در تاریخ پنجم و ششم اردیبهشت ۱۳۹۷ برگزار شد. در این دوره، میزبان شرکت احداث و توسعه نیروگاه‌های مپنا، سیمان صوفیان، نیرو ساحل بوشهر، نرم افزار مدیریت درمانگاهی روزنه و بازرگان گستر آتی آسیا بودیم.

  • طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

پنجمین دوره کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

۱۰ اسفند ۱۳۹۶|بدون دیگاه

پنجمین دوره کارگاه طراحی سیستم CRM به صورت برنامه دو روزه در تاریخ نهم و دهم اسفند ۱۳۹۶ برگزار شد. در این دوره، میزبان مدیران CRM پرشیا خودرو (نمایندگی BMW)، گروه خودروسازی بهمن، گاج مارکت، البرز شیمی آسیا و مشاورین مهرساد بودیم.    

راه های ارتباط با ما

      telephone-symbol-button_318-418932  نشانی:تهران، سعادت آباد، علامه جنوبی، خیابان ۳۲ شرقی، پلاک ۳۴

      telephone-symbol-button_318-418932  تلـفـن: ۸۸۶۹۱۸۶۷ - ۰۲۱

      telephone-symbol-button_318-418932  تلـگـرام: ۰۹۲۲۳۷۴۴۰۵۱

      telephone-symbol-button_318-418932  ایمیل: info@DrCRM.ir

در صورت تمایل، فرم زیر را تکمیل بفرمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

فرم درخواست تماس