آموزش مدیریت ارتباط با مشتری | آموزش CRM 1395/9/10 14:53:17

نزدیک‌ترین کارگاه‌ها در تقویم آموزشی

معرفی کارگاه‌های آموزشی

طراحی تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری

در این کارگاه جذاب و کاربردی، با تکنیک‌های خلق تجربه متفاوت برای مشتریان کسب و کارتان آشنا می‌شوید.

اطلاعات بیشتر
پیش ثبت نام

طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان

در این کارگاه با استراتژی‌ها و تکنیک‌های حفظ و نگهداری مشتریان و وفادارسازی آنان آشنا می‌شوید.

اطلاعات بیشتر
پیش ثبت نام

طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

در این کارگاه می‌آموزید چگونه یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری متناسب با کسب و کارتان طراحی کنید.

اطلاعات بیشتر
پیش ثبت نام

امکانات و معیارهای ارزیابی نرم افزارهای CRM

در این کارگاه با امکانات نرم افزارهای استاندارد CRM آشنایی می‌شوید و معیارهای ارزیابی و انتخاب آن‌ها را می‌آموزید.

اطلاعات بیشتر
پیش ثبت نام

 حضور در دوره‌های آموزش CRM به چه کسانی توصیه می‌شود؟

  • مجموعه‌هایی که می‌خواهند برای مشتریان ارزشمند کسب و کارشان، تجربه‌ای متفاوت ایجاد کنند.

  • کسب و کارهایی که می‌خواهند با استراتژی‌ها و تکنیک‌های وفادارسازی مشتریان آشنا شوند.
  • شرکت‌هایی که به دنبال یادگیری دانش طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان هستند.

  • شرکت‌هایی که قصد دارند نرم افزار CRM متناسب با کسب و کارشان را شناسایی کنند.

  • مجموعه‌هایی که نرم افزار CRM خریداری کرده‌اند و قصد استقرار اثربخش آن را دارند.

  • افرادی که به دنبال کسب دانش تخصصی و یافتن فرصت‌های شغلی جدید هستند.
  • سازمان‌هایی که در پی افزایش مهارت‌های ارتباطی کارکنان‌شان با مشتریان هستند.

  • دانشجویانی که علاقمند به یادگیری تکنیک‌های کاربردی CRM هستند.

.

.

ما آموزش CRM را به چه روش‌هایی ارائه می‌دهیم؟

کارگاه‌های آموزشی

کارگاه‌های آموزشی با ظرفیت محدود برگزار می‌شود و با استفاده از کار گروهی، مهارت‌های کاربری را به شرکت‌کنندگان منتقل می‌کند.

کلاس‌های آموزشی

کلاس‌های آموزشی معمولا با ظرفیت حداکثر ۴۰ نفر برگزار می‌شود و به مباحث آکادمیک در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان می‌پردازد.

سخنرانی

ارائه سخنرانی در کنفرانس‌ها و رویدادهای تخصصی حوزه ارتباط با مشتری به صورت اختصاصی و با درخواست سازمان‌ها صورت می‌گیرد.

آخرین رویدادهای آموزشی برگزار شده

دانشگاه علم و صنعت – کارگاه ۳۲ ساعته طراحی سیستم CRM

اردیبهشت ۲۵ام, ۱۳۹۸|بدون دیگاه

کارگاه ۳۲ ساعته طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل DrCRM در فروردین و اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ در دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد. هماهنگی‌های این دوره توسط انجمن علمی دانشکده صورت گرفت. در پایان دوره، تعدادی از دانشجویان برای گذراندن [...]

شرکت بافکو – کارگاه درون سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری

فروردین ۲۷ام, ۱۳۹۸|بدون دیگاه

افتخار داشتیم کارگاه‌های تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری را برای شرکت به اندیشی و فناوری فردا (بافکو)‌ برگزار کنیم. همکاری گروه DrCRM با مجموعه بافکو در چهارمین سال است. در این کارگاه‌ها، سرفصل‌های طراحی تجربه مشتری و وفادارسازی مشتری مورد بررسی قرار گرفت.

برج آزادی – کارگاه درون سازمانی طراحی تجربه مشتری

اسفند ۲۳ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

کارگاه درون سازمانی طراحی تجربه مشتری در تاریخ بیست و سوم اسفند ماه نود و هفت برای مدیران و کارشناسان مجموعه برج آزادی برگزار شد. این برنامه در راستاری پروژه طراحی باشگاه مخاطبان مجموعه بنیاد رودکی اجرا گردید.  

دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت – همایش آشنایی با CRM

اسفند ۱۳ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

در تاریخ سیزدهم اسفندماه ۱۳۹۷ همایش آشنایی با مدل DrCRM در طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برگزار شد. هماهنگی‌ کارگاه‌های تخصصی برای دانشجویان این دانشکده در فروردین آینده در حال انجام است.  

چهارمین دوره کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM

اسفند ۱۲ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

در دوازدهم اسفندماه ۱۳۹۷ چهارمین کارگاه آشنایی با امکانات و معیارهای ارزیابی نرم افزارهای CRM برگزار شد. در این کارگاه افتخار داشتیم میزبان پست DHL،‌ آژانس گردشگری ایران دوستان، آنی نور گستر شفق، پایدار پلیمر و پخش شیرآلات بهداشتی آهارکو باشیم.

جهاد دانشگاهی صنعتی شریف – رویداد جامع مدیریت بازاریابی و فروش B2B

اسفند ۳ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

کارگاه تخصصی مدیریت ارتباط با مشتریان B2B در تاریخ سوم اسفندماه در جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.   در این کارگاه، مدل DrCRM در طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان برای شرکت کنندگان تشریح شد.   مباحث تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری در کسب و کارهای [...]

تالار رودکی – کارگاه درون سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری

بهمن ۲۵ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

کارگاه درون سازمانی مدیریت ارتباط با  مشتری در تاریخ بیست و پنجمن بهمن ماه نود و هفت برای مدیران و کارشناسان تالار رودکی برگزار شد. این برنامه در راستاری پروژه طراحی باشگاه مخاطبان مجموعه بنیاد رودکی اجرا گردید.

پنجمین دوره کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان

بهمن ۱۷ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان برای پنجمین دوره عمومی در روزهای دوشنبه و چهارشنبه، مورخ پانزدهم و هفدهم بهمن ۱۳۹۷ برگزار شد. این برنامه به صورت کاملا کارگاهی اجرا گردید.       شرکت کنندگان با استفاده از بوم طراحی برنامه وفادارسازی یا Loyalty Canvas به صورت گروهی،طراحی برنامه وفادارسازی [...]

چهارمین دوره کارگاه طراحی تجربه مشتری

بهمن ۱۰ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

کارگاه طراحی تجربه مشتری برای چهارمین بار در تاریخ هشتم و دهم بهمن ماه با حضور تیم‌هایی از مجموعه های زیر  برگزار شد: شرکت مخابرات ایران، باشگاه تراکتورسازی، گروه سایپا، شرکت JTI، وب‌سایت Bilit.com و مجموعه Oil Pack          

کلینیک تخصصی سعادت آباد – کارگاه سه روزه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت درمان (PRM)

دی ۲۶ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

افتخار داشتیم در دیماه نود و هفت، کارگاه‌های آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت درمان را برای تیم حرفه‌ای کلینیک تخصصی سعادت آباد برگزار کنیم. بودن در کنار مدیران و کارکنان پر انرژی این مرکز درمانی،‌ بسیار لذت بخش و خاطره انگیز بود.        

قطارهای پنج ستاره فدک – کارگاه درون سازمانی طراحی تجربه مشتری

دی ۱۱ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

دوره سه روزه طراحی تجربه مشتری در تاریخ سوم دیماه نود و هفت برای مدیران و کارشناسان مجموعه قطارهای پنج ستاره فدک برگزار شد. در این کارگاه، مدیران این مجموعه موفق با متدلوژی طراحی نقشه سفر مشتری آشنا شدند و طی یک کار کارگاهی، برای پرسونای تعریف شده، نقشه سفر [...]

چهارمین دوره کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان

آذر ۲۹ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان برای چهارمین بار در روزهای یکشنبه و سه شنبه، مورخ بیست و پنجم و بیست و هفتم آذر ماه ۱۳۹۷ برگزار شد. این برنامه به صورت کاملا کارگاهی اجرا گردید.       شرکت کنندگان با استفاده از بوم طراحی برنامه وفادارسازی یا Loyalty Canvas به [...]

گروه خودرو سازی بایک – مجموعه کارگاه‌های درون سازمانی

آذر ۲۱ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

افتخار داشتیم در آذر ماه ۹۷، مجموعه کارگاه‌های آموزشی را برای تیم فروش، خدمات پس از فروش و نمایندگان گروه خودروسازی بایک برگزار کنیم. این کارگاه‌ها در پنج روز آموزشی با سرفصل‌های مشتری مداری، مهارت ارتباطی، رفتار سازمانی، کار تیمی و ۵S برگزار شد.  

دانشگاه خوارزمی – سمینار مدیریت ارتباط با مشتری

آذر ۱۵ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

پنج شنبه پانزدهم آذرماه همایش مدیریت ارتباط با مشتری در دانشگاه خوارزمی برگزار شد و متدلوژی طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برای دانشجویان دانشکده های مهندسی صنایع و مدیریت تشریح گردید.  

مدرسه کسب و کار ماهان – چهارمین دوره جامع رهبری حرفه‌ای فروش

آذر ۸ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری برای دانش‌پذیران حرفه‌ای چهارمین دوره جامع رهبری حرفه‌ای فروش در مدرسه کسب و کار ماهان  (Mahan Business School) برگزار شد. در این دوره مباحث وفادارسازی مشتری و طراحی تجربه مشتری به صورت کارگاهی تدریس گردید.      

دومین گردهمایی خانواده DrCRM

آبان ۲۷ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

دومین گردهمایی خانواده دکتر سی آر ام در تاریخ بیست و هفتم آبان ماه با حضور مهمانان ارزشمندی از پرشیا خودرو، سایپا، ساپکو، بایک، بنیاد رودکی (تالار وحدت)، سروش، لوازم خانگی دوان، انتشارات خیلی سبز،‌ فناوری پیشرفته جهان و سامانه‌ گستران روز برگزار شد. 🎤 در این برنامه آقای مهندس محمدرضا [...]

سومین دوره کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان

آبان ۲۴ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان برای بار سوم در تاریخ بیست و چهارم آبان ماه ۱۳۹۷ برگزار شد. برنامه ریزی این برنامه توسط تیم دنیای کسب و کار (دکوک) و در محل کافه ایونت برگزار شد. در این برنامه میزبان تیم بازاریابی و فروش شهر خودرو بودیم.  

باغ تالار صبا (کرمان) – کارگاه درون سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری و میزبانی حرفه‌ای

آبان ۱۰ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

دوره سه روزه آموزش ارتباط با مشتری برای کارکنان باغ تالار صبا برگزار شد. این دوره تخصصی برای پرسنل این مجموعه خدماتی، در شهر تهران برگزار شد. در بخش اول، آقای مهندس مجید برقی، مهارت‌های مشتری‌مداری، خدمات مشتری و تجربه مشتری را آموزش دادند.     در قسمت بعد، مهارت‌های [...]

دومین دوره کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان

آبان ۳ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان برای دومین بار در تاریخ سوم آبان ماه ۱۳۹۷ برگزار شد. در این دوره، میزبان دوستانی از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران،‌ فناوری پیشرفته جهان، و... بودیم.  

سومین دوره کارگاه طراحی تجربه مشتری

مهر ۱۲ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

کارگاه طراحی تجربه مشتری برای بار سوم در تاریخ دوازدهم مهرماه با حضور تیم هایی از مجموعه های زیر در سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد: قطارهای فدک، ساویز، مجموعه ورزشی انقلاب، آسان پرداخت (آپ)، فناپ پرداخت، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، بیمه پاسارگاد، بنیاد آسمان، پایدار پلیمر، سامانه گستران روز، میزبان داده [...]

مدرسه کسب و کار ماهان – سومین دوره جامع رهبری حرفه‌ای فروش

شهریور ۲۵ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری برای دانش‌پذیران حرفه‌ای سومین دوره جامع رهبری حرفه‌ای فروش در مدرسه کسب و کار ماهان  (Mahan Business School) برگزار شد.  

جهاد دانشگاهی صنعتی شریف – کارگاه تخصصی CRM

شهریور ۱۹ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

امروز کارگاه مدیریت ارتباط با مشتریان در جهاد دانشگاهی صنعتی شریف برگزار شد و متدلوژی طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را برای مراکز جهاد دانشگاهی این دانشگاه، معرفی گردید.  

مدرسه کسب و کار ماهان – دوره MBA کد ۲۰۲

شهریور ۱۳ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

افتخار داشتیم تا در تاریخ ۱۳ شهریور،  با تدریس کارگاه طراحی تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری، در خدمت دوستان دوره MBA کد ۲۰۲ در مدرسه کسب و کار ماهان باشیم.  

شرکت ایران ارقام – کارگاه درون سازمانی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

شهریور ۸ام, ۱۳۹۷|بدون دیگاه

کارگاه درون سازمانی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، از نیمه دوم مردادماه در شرکت ایران ارقام در حال برگزاری است. این کارگاه در پنج جلسه با محورهای خلق ارزش برای مشتری، طراحی تجربه مشتری، طراحی فرآیندهای ارتباط با مشتری، وفادارسازی مشتریان و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برگزار [...]

راه های ارتباط با ما

  telephone-symbol-button_318-418932  نشانی:تهران، سعادت آباد، علامه جنوبی، خیابان ۳۲ شرقی، پلاک ۳۴

  telephone-symbol-button_318-418932  تلـفـن: ۸۸۶۹۱۸۶۷ - ۰۲۱

  telephone-symbol-button_318-418932  تلـگـرام: ۰۹۲۲۳۷۴۴۰۵۱

  telephone-symbol-button_318-418932  ایمیل: info@DrCRM.ir

در صورت تمایل، فرم زیر را تکمیل بفرمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

فرم درخواست تماس