نزدیک‌ترین کارگاه‌ها در تقویم آموزشی

کارگاه آموزشی مدیر حرفه‌ای CRM

جامع‌ترین دوره آموزش CRM کشور

اطلاعات بیشتر

جامع‌ترین دوره آموزش CRM کشور

جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتری

این دوره جامع شامل تمام کارگاه‌های زیر است:

درخواست مشاوره آموزشی

تقویم آموزشی

به یک متخصص حرفه‌ای در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری تبدیل شوید

جهت استفاده از مزایای ثبت نام زودهنگام کلیک کنید.

پیش ثبت نام

ما آموزش CRM را به چه روش‌هایی ارائه می‌دهیم؟

کارگاه‌های آموزشی

مناسب برای دانش‌پذیران حقیقی و سازمان‌های با تعداد کم دانش‌پذیر

آموزش‌های درون سازمانی

مناسب‌ برای سازمان‌های با تعداد دانش‌پذیر بالا و محتوای سفارشی

رویدادهای تخصصی

مناسب‌ برای برگزارکنندگان همایش‌ها و رویدادهای تخصصی CRM

محصولات آموزشی

مناسب برای علاقمندان به دریافت خدمات آموزشی غیر حضوری

شرکت‌کنندگان قبلی درباره آموزش‌های ما چه می‌گویند؟

  • بازخورد سرکار خانم محیا شکوهی – مدیر CRM آموزشگاه زبان کیش

  • بازخورد جناب آقای حمید حدادی – شرکت توسعه ابزار نوآوران حداد

  • بازخورد جناب آقای فاضل دارم – مدیر فروش و بازاریابی کابینز

  • بازخورد جناب آقای سلمان کاهه – مدیر CRM جاب ویژن

  • بازخورد سرکار خانم شمیم عابدیان – موسسه حقوقی سایرس

  • بازخورد سرکار خانم فرشته محمودی – صنایع شیمیایی کرمان زمین (جنوبگان)

  • بازخورد جناب آقای حسام غلامیان – مجموعه بازرگانی غلامیان (توزیع تایر)

  • بازخورد سرکار خانم زهرا مراغه – فروشگاه اسباب بازی کودک خلاق (مشهد)

ویژگی‌های منحصر به فرد کارگاه‌های تخصصی

  • برگزاری دوره به صورت کاملا کارگاهی 

  • شبکه‌سازی با سایر متخصصان حوزه CRM

  • اجرای کار گروهی و افزایش مهارت‌ انجام کار تیمی

  • دریافت مستندات آموزشی و فرمت‌های تدریس شده

  • بررسی پروژه‌های موفق انجام شده توسط گروه DrCRM

درخواست مشاوره آموزشی

معرفی کارگاه‌های آموزشی

در این کارگاه استراتژی‌ها و تکنیک‌های نگهداری مشتریان و وفادارسازی آنان را فرا می‌گیرید.

پیش ثبت نام
تهیه ویدئو

در این کارگاه می‌آموزید فرآیندهای کسب‌وکارتان را با رویکرد استقرار در نرم‌افزار CRM بازطراحی کنید.

پیش ثبت نام
تهیه ویدئو

در این کارگاه، با تکنیک‌های خلق تجربه متفاوت برای مشتریان کسب و کارتان آشنا می‌شوید.

پیش ثبت نام
تهیه ویدئو

افتخار می‌کنیم که بهترین‌ها به ما اعتماد کرده‌اند

حضور در دوره‌های آموزش CRM به چه کسانی توصیه می‌شود؟

  • مجموعه‌هایی که می‌خواهند برای مشتریان ارزشمند کسب و کارشان، تجربه‌ای متفاوت ایجاد کنند.

  • کسب و کارهایی که می‌خواهند با استراتژی‌ها و تکنیک‌های وفادارسازی مشتریان آشنا شوند.
  • شرکت‌هایی که به دنبال یادگیری دانش طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان هستند.

  • شرکت‌هایی که قصد دارند نرم افزار CRM متناسب با کسب و کارشان را شناسایی کنند.

  • مجموعه‌هایی که نرم افزار CRM خریداری کرده‌اند و قصد استقرار اثربخش آن را دارند.

  • افرادی که به دنبال کسب دانش تخصصی و یافتن فرصت‌های شغلی جدید هستند.
  • سازمان‌هایی که در پی افزایش مهارت‌های ارتباطی کارکنان‌شان با مشتریان هستند.

  • دانشجویانی که علاقمند به یادگیری تکنیک‌های کاربردی CRM هستند.

.

آموزش CRM

.

پرسش و پاسخ متداول

پیشنهاد ما این است که در دوره‌های در حال برگزاری شرکت کنید و به صورت مرحله به مرحله، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری کسب‌وکارتان را در طول دوره تحت نظارت مدرس دوره طراحی کنید؛ ولی اگر امکان حضور در کارگاه‌ها را ندارید، می‌توانید ویدئوهای دوره قبلی را هم تهیه کنید.

اگر قصد آشنایی با تکنیک‌های کاربردی طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را دارید، این دوره‌ها، بهترین کارگاه‌هایی است که می‌توانید با این مجموعه مهارت‌ها آشنا شوید. در این دوره‌ها به صورت عملیاتی، کار با مجموعه ابزارهای کاربردی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان را فرا می‌گیرید.

در طول دوره، پروژه‌های اجرا شده موفق گروه ،در قالب مطالعه موردی DrCRM  برای آشنایی بیشتر حضار مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

در کارگاه‌های آموزشی، شرکت کنندگان پس از آشنایی با مفاهیم تخصصی، به گروه‌های 4 تا 5 نفره تقسیم می‌شوند و مراحل طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را به صورت تیمی انجام می‌دهند. نتیجه عملکرد هر گروه در کارگاه ارائه خواهد شد و بازخوردهای لازم به هر گروه ارائه خواهد گردید. 

علاوه بر اسلایدهای دوره در فرمت PDF، کلیه مستندات معرفی شده در این دوره از جمله چک لیست‌های Maturity Assessment، بوم وفادارسازی، فرمت Software Selection ، بوم طراحی تجربه مشتری و… به شرکت‌کنندگان ارائه می‌گردد.

در انتهای دوره‌ها برای شرکت‌کنندگانی که حداقل 85% جلسات حضور کامل داشته باشند و تمرین‌های ارائه شده در دوره را به صورت کامل ارائه بدهند، گواهی حضور از سوی گروه DrCRM صادر خواهد شد. 

در صورت ثبت نام همزمان در دو کارگاه، 10% تخفیف به دانش‌پذیران تعلق می‌گیرد. ثبت نام همزمان بیش از دو کارگاه، 15% تخفیف به همراه خواهد داشت.

بله، سازمان‌هایی که قصد دارند این دوره را به صورت درون سازمانی برگزار کنند، می‌توانند درخواست خود را به شماره 91333396-021 اعلام نمایند.

آخرین رویدادهای آموزشی برگزار شده