اسنپ تریپ – کارگاه درون سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری (TRM)

//اسنپ تریپ – کارگاه درون سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری (TRM)

افتخار داریم، کارگاه‌های تخصصی “مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری”  یا به عبارتی Tourism Relationship Managemet یا (TRM) را برای کارکنان حرفه‌ای واحدهای ACM, Pricing, CX, QC و Call Center در مجموعه اسنپ تریپ برگزار کنیم.

این کارگاه‌های آموزشی با هدف افزایش مهارت‌های “مشتری‌مداری”، “خلق تجربه متفاوت برای مشتری” و “وفادارسازی مشتریان” برگزار شد.

 

 

mm
ما از طریق ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان شما، برای کسب و کارتان ارزش ایجاد می‌کنیم. مشاورین ما با تخصص در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در کنار شما هستند تا متناسب‌ترین نرم‌افزار CRM را از بین ده‌ها گزینه موجود در بازار انتخاب کنید و سفارشی‌سازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را بر اساس نقشه سفر مشتریان‌تان در نرم‌افزار اجرا نمایید.

ثبت ديدگاه