اولین دوره کارگاه مهارت‌های کاربردی در برقراری ارتباط موثر با مشتری

//اولین دوره کارگاه مهارت‌های کاربردی در برقراری ارتباط موثر با مشتری

ثبت نام گارگاه آموزشی “مهارت‌های کاربردی در برقراری ارتباط موثر با مشتری”، از امروز آغاز شد. طراحی این دوره به صورت کاربردی، با استفاده از ابزارهایی مانند Role Playing، سناریو و بازی انجام شده است و نتایج زیر را به همراه دارد:

? افزایش اثربخشی ارتباطات درون‌ سازمانی و برون سازمانی
? شناخت مراحل عمومی فرآیند خرید
? شناخت علائم خرید مشتری و تسهیل فرآیند فروش
? افزایش مهارت‌ درک مسائل مشتریان و ارائه راه‌ حل‌های اثربخش
? ایجاد زیرساخت نگرشی در خلق تجربه ارتباط موثر با مشتری

✅ حضور در این دوره را به مخاطبین زیر پیشنهاد می‌کنیم:
مدیران،‌ کارشناسان و فعالان حوزه‌های فروش،‌ خدمات پس از فروش، CRM، بازاریابی، روابط عمومی و تمامی علاقمندان به مباحث ارتباطات.

 

کارگاه مهارت های کاربردی در برقراری ارتباط موثر با مشتری DrCRM

mm
ما از طریق ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان شما، برای کسب و کارتان ارزش ایجاد می‌کنیم. مشاورین ما با تخصص در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در کنار شما هستند تا متناسب‌ترین نرم‌افزار CRM را از بین ده‌ها گزینه موجود در بازار انتخاب کنید و سفارشی‌سازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را بر اساس نقشه سفر مشتریان‌تان در نرم‌افزار اجرا نمایید.

ثبت ديدگاه