دومین دوره کارگاه طراحی تجربه مشتری

//دومین دوره کارگاه طراحی تجربه مشتری

افتخار داشتیم  دومین کارگاه‌ آموزشی “طراحی تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری” را با حضور تیم‌هایی از گروه مپنا، نمایندگی نیسان، جین‌وست، سایپا، انتشارات خیلی سبز، نمایندگی خودرو بایک، نشر افق و نانو الوند برگزار کنیم.

 

 

mm
ما از طریق ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان شما، برای کسب و کارتان ارزش ایجاد می‌کنیم. مشاورین ما با تخصص در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در کنار شما هستند تا متناسب‌ترین نرم‌افزار CRM را از بین ده‌ها گزینه موجود در بازار انتخاب کنید و سفارشی‌سازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را بر اساس نقشه سفر مشتریان‌تان در نرم‌افزار اجرا نمایید.

ثبت ديدگاه