دیجی کالا – کارگاه درون سازمانی طراحی تجربه مشتری

/, کارگاه‌های آموزشی/دیجی کالا – کارگاه درون سازمانی طراحی تجربه مشتری

اولین جلسه از کارگاه درون سازمانی مجموعه دیجی کالا در زمینه آموزش تجربه مشتری با رویکرد حل مساله و حل تعارض در حال اجراست.

در بخش اول جلسه که در تاریخ چهاردهم دیماه ۹۶ برگزار شد، آقای مهندس مجید برقی به تشریح تجربه مشتری با تمرکز بر ایجاد تجربه دیجیتال پرداختند و با ارائه نمونه‌های کاربردی، موضوع طراحی نقشه سفر مشتری را برای شرکت کنندگان تشریح کردند.

 

دیجی کالا - کارگاه درون سازمانی تجربه مشتری بخش اول تجربه دیجیتال

 

در بخش دوم، آقای دکتر شارقی، مباحث نگرشی و رفتاری در این حوزه را مورد بررسی قرار دادند و حل تعارض در ارتباط با مشتری را برای حضار تشریح کردند.

 

دیجی کالا - کارگاه درون سازمانی تجربه مشتری بخش دوم، مهارت حل تعارض

 

? تولد یازده سالگی دیجی کالا

این دوره در ۴ برگزار شد و آخرین جلسه این کارگاه، با جشن یازدهمین ساگرد تولد دیجی کالا در تاریخ سوم بهمن ماه ۱۳۹۶ همزمان شد.

 

دیجی کالا کارگاه طراحی تجربه مشتری گروه مدیریت ارتباط با مشتری DrCRM CRM مجید برقی

 

افتخار داشتیم در پایان دوره درون سازمانی تجربه_مشتری، یازده سالگی دیجی_کالا را با دوستان خوبمان در واحد CX این شرکت جشن بگیریم.

 

جشن تولدی یازده سالگی دیجی کالا کارگاه تجربه مشتری

 

mm
ما از طریق ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان شما، برای کسب و کارتان ارزش ایجاد می‌کنیم. مشاورین ما با تخصص در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در کنار شما هستند تا متناسب‌ترین نرم‌افزار CRM را از بین ده‌ها گزینه موجود در بازار انتخاب کنید و سفارشی‌سازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را بر اساس نقشه سفر مشتریان‌تان در نرم‌افزار اجرا نمایید.

ثبت ديدگاه