اولین جلسه از کارگاه درون سازمانی مجموعه دیجی کالا در زمینه آموزش تجربه مشتری با رویکرد حل مساله و حل تعارض در حال اجراست.
در بخش اول جلسه که در تاریخ چهاردهم دیماه 96 برگزار شد، آقای مهندس مجید برقی به تشریح تجربه مشتری با تمرکز بر ایجاد تجربه دیجیتال پرداختند و با ارائه نمونههای کاربردی، موضوع طراحی نقشه سفر مشتری را برای شرکت کنندگان تشریح کردند.
در بخش دوم، آقای دکتر شارقی، مباحث نگرشی و رفتاری در این حوزه را مورد بررسی قرار دادند و حل تعارض در ارتباط با مشتری را برای حضار تشریح کردند.
? تولد یازده سالگی دیجی کالا
این دوره در 4 برگزار شد و آخرین جلسه این کارگاه، با جشن یازدهمین ساگرد تولد دیجی کالا در تاریخ سوم بهمن ماه 1396 همزمان شد.
افتخار داشتیم در پایان دوره درون سازمانی تجربه_مشتری، یازده سالگی دیجی_کالا را با دوستان خوبمان در واحد CX این شرکت جشن بگیریم.
ثبت ديدگاه