روز جهانی تجربه مشتری

//روز جهانی تجربه مشتری

امسال دومین سالی است که موسسه CXPA.org اولین سه شنبه‌ی ماه اکتبر را به عنوان روز تجربه مشتری، جشن می‌گیرد و امروز سوم اکتبر، روز جهانی تجربه مشتری است. شرکت‌های بزرگی مانند مایکروسافت، سیسکو و دل در این روز، رویدادها و کمپین‌های ویژه‌ای برگزار می‌کنند.

اصلی‌ترین برنامه‌های روز تجربه مشتری شامل موارد زیر است: معرفی مفهوم تجربه مشتری به کارکنان و آگاهی دادن به آنان، آموزش چهارچوب‌های تجربه مشتری مانند مدل فورستر یا تِمکین، ارائه موفقیت‌های سازمان در زمینه تجربه مشتری، معرفی و قدردانی از کارکنانی که بهترین تجربه مشتری را ایجاد کرده‌اند و…

امروز برنامه‌های زیادی توسط سایت CXday.org برگزار می‌شود که بخشی از آن در قالب سخنرانی‌ها و وبینارهای عمومی قابل دسترسی است. در ادامه دو فیلم را که این موسسه برای معرفی رویداد روز جهانی تجربه مشتری منتشر کرده، ارائه می‌کنیم.

کلیپ کوتاه اول، به معرفی روز تجربه مشتری می‌پردازد.

 

 

وبینار یک ساعته دوم، به تفصیل بیان می‌کند که شرکت‌های پیشرو جهانی چگونه مراسم روز تجربه مشتری را برگزار می‌کنند.

 

 

جزئیات بیشتر را از روی سایت مطالعه بفرمایید. ظاهرا دسترسی به این سایت محدود شده و باید با وی‌پی‌ان آن را باز کنید.

روز تجربه مشتری‌ می‌تواند بهانه خوبی باشد برای شرکت‌های پیشرو ایرانی که روابط‌شان را با مشتریان‌شان بازنگری کنند و بهبود بدهند.

 

? نوشته: مجید برقی
⚜️ گروه مدیریت ارتباط با مشتری

توسط | 1396/8/5 11:29:32 آبان 5ام, 1396|وبلاگ دسته بندی ها|بدون ديدگاه

در باره نویسنده :

mm
مجید برقی، موسس گروه مدیریت ارتباط با مشتری است که به صورت تخصصی به آموزش، پژوهش و ارائه مشاوره به شرکت‌های خصوصی و دولتی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری می‌پردازد. وی با 18 سال تجربه فعالیت در صنایع هواپیماسازی، خودرو و فولاد، تجارب ارزشمندی را در بخش‌های بازاریابی، فروش و طراحی تجربه مشتری به دست آورده است. کارشناس مهندسی صنایع (تحلیل سیستم‌ها)،‌ کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی‌ (مارکتینگ)‌ و سرممیز بین‌المللی ایزو 9000 می‌باشد.

ثبت ديدگاه