The third online workshop on customer relationship management toolbox

صفحه اصلی/workshops-en/The third online workshop on customer relationship management toolbox

The third online workshop of Customer Relationship Management Toolbox was held with the participation of the In-house Training Center of the University of Tehran during 36 hours from 1st Nov to 20th, December 2020. The awarding of course certificates was held on the 26 Jan, 2021, and in a meeting, we hosted a number of participants living in Tehran.

 

By |۱۴۰۰/۲/۲۹ ،۱۶:۱۲:۳۹ +۰۰:۰۰۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰|Categories: workshops-en|بدون دیدگاه

About the Author:

mm
تحصیلاتش را در رشته مهندسی برق انجام داده و پروژه‌های متعددی با نرم افزار متلب اجرا کرده است. چند سالی است به تدریس و آموزش زبان انگلیسی می‌پردازد و حوزه تخصصی‌اش، زبان انگلیسی کسب و کار می‌باشد.

ثبت ديدگاه

سومین دوره کارگاه آنلاین جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتری با مشارکت مرکز آموزش ضمن خدمت دانشگاه تهران طی 36 ساعت از تاریخ یکم تا سی‌ام آذررماه 1399 برگزار شد. اعطای مدارک دوره در تاریخ هفتم بهمن ماه 99 برگزار شد و در جلسه‌ای، میزبان تعدادی از شرکت‌کنندگان ساکن تهران بودیم.

 

By |۱۳۹۹/۱۱/۹ ،۰۸:۳۲:۰۴ +۰۰:۰۰۲۴ آذر ۱۳۹۹|Categories: کارگاه‌های آموزشی|بدون دیدگاه

About the Author:

mm
ما از طریق ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان شما، برای کسب و کارتان ارزش ایجاد می‌کنیم. مشاورین ما با تخصص در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در کنار شما هستند تا متناسب‌ترین نرم‌افزار CRM را از بین ده‌ها گزینه موجود در بازار انتخاب کنید و سفارشی‌سازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را بر اساس نقشه سفر مشتریان‌تان در نرم‌افزار اجرا نمایید.

ثبت ديدگاه

عنوان

Go to Top