کارگاه درون سازمانی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، از نیمه دوم مردادماه در شرکت ایران ارقام در حال برگزاری است. این کارگاه در پنج جلسه با محورهای خلق ارزش برای مشتری، طراحی تجربه مشتری، طراحی فرآیندهای ارتباط با مشتری، وفادارسازی مشتریان و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برگزار می‌گردد. افتخار داریم که در خدمت معاونین، مدیران مناطق، مدیران مشتری (Account Manager)، کارشناسان طرح و برنامه و سایر کارشناسان فنی این مجموعه موفق در حوزه ارائه خدمات سخت افزاری و نرم افزاری بانکی باشیم.