طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری 1397/8/5 14:38:21

به دنبال طراحی اثربخش سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان هستید؟

 مدل DrCRM© در طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری شامل چه مراحلی است؟

              مشاوره استقرار سیستم را به کدام سازمان‌ها توصیه می‌کنیم؟

  • شرکت‌هایی که قصد خرید نرم افزار CRM دارند.

  • شرکت‌هایی که نرم افزار خریده‌اند و به دنبال سفارشی‌سازی آن هستند.

  • شرکت‌هایی که به دنبال برقراری ارتباط موثر چند کاناله با مشتریان هستند.

  • شرکت‌هایی که در پی افزایش فروش و ارتقاء رضایتمندی مشتریان هستند.

  • شرکت‌هایی که به دنبال عارضه‌یابی سیستم فعلی CRM و رفع ایرادات آن هستند.

  • شرکت‌هایی که به دنبال ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان و وفادارسازی آنان هستند.

مشاوره-CRM-مدیریت-ارتباط-با-مشتری-سی-آر-ام

چرا  مشاوره و آموزش گروه DrCRM را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟

  • ما با توسعه مدل بومی DrCRM© الگویی موفق برای طراحی سیستم CRM ارائه کرده‌ایم.

  • مشاوران ما دارای تجربه اجرایی در حوزه‌های بازاریابی، فروش،‌ خدمات و ارتباطات هستند.

  • کارگاه‌های تخصصی و دوره‌های آموزشی ما به صورت کاملا کاربردی طراحی شده‌‌اند.

  • مشاوره‌های ما در قالب منتورینگ (مربی‌گری) و با هدف انتقال این دانش به شما ارائه می‌شود.

  • ما فروشنده نرم افزار CRM نیستیم، بلکه در انتخاب و استقرار بهترین راهکار در کنارتان هستیم.

  • ما برای مشاوره انتخاب نرم افزار CRM، منفعتی از سوی شرکت‌های نرم افزاری نداریم.

  • راهکارهای پیشنهادی ما، متناسب با نیازمندی های کسب و کارها، سفارشی‌سازی می‌شوند.

  • ما در بلند مدت در کنار شما هستیم تا کسب و کارتان را توسعه دهید و مسائل جدید را حل کنید.

  • به دانش‌آموختگان کارگاه‌های تخصصی، گواهینامه DrCRM Certified ارائه می‌گردد.

برای دریافت مشاوره طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، با ما تماس بگیرید.

خدمات مشاوره استقرار سیستم بر اساس نیازمندی سازمان‌ها به صورت سفارشی ارائه می‌شود.

      telephone-symbol-button_318-418932  ۸۸۶۹۱۸۶۷ 

فرم درخواست تماس