قطارهای پنج ستاره فدک – کارگاه درون سازمانی طراحی تجربه مشتری

//قطارهای پنج ستاره فدک – کارگاه درون سازمانی طراحی تجربه مشتری

قطارهای پنج ستاره فدک – کارگاه درون سازمانی طراحی تجربه مشتری

دوره سه روزه طراحی تجربه مشتری در تاریخ سوم دیماه نود و هفت برای مدیران و کارشناسان مجموعه قطارهای پنج ستاره فدک برگزار شد. در این کارگاه، مدیران این مجموعه موفق با متدلوژی طراحی نقشه سفر مشتری آشنا شدند و طی یک کار کارگاهی، برای پرسونای تعریف شده، نقشه سفر مشتری طراحی گردید.

 

mm
ما از طریق ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان شما، برای کسب و کارتان ارزش ایجاد می‌کنیم. مشاورین ما با تخصص در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در کنار شما هستند تا متناسب‌ترین نرم‌افزار CRM را از بین ده‌ها گزینه موجود در بازار انتخاب کنید و سفارشی‌سازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را بر اساس نقشه سفر مشتریان‌تان در نرم‌افزار اجرا نمایید.

ثبت ديدگاه