کتاب مدیریت ارتباط با مشتریان – انتشارات سیته

///کتاب مدیریت ارتباط با مشتریان – انتشارات سیته

در این نوشته به معرفی کتاب مدیریت ارتباط با مشتریان  که توسط انتشارات سیته به چاپ رسیده است میپردازیم. نویسندگان این کتاب فرانسیس باتل و جان ترن بول هستند که توسط آقایان کامبیز حیدرزاده و رضا رادفر ترجمه شده اند.

نام کتابمدیریت ارتباط با مشتریان
نویسندهفرانسیس باتل و جان ترن بول
مترجمکامبیز حیدرزاده و رضا رادفر
ناشرانتشارات سیته
سال چاپپاییز ۱۳۹۳
نوبت چاپدوم
قیمت۱۹۰۰۰۰ ریال
قطعرقعی
تعداد صفحات۴۱۶
 

فصل‌های کتاب:
۱- آشنایی با مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان
۲- زنجیره ارزش مدیریت ارتباط با مشتریان
۳- فناوری اطلاعات برای مدیریت ارتباط با مشتریان
۴- تحلیل و طبقه‌بندی مجموعه‌ای از مشتریان
۵- آشنایی و ارتباط صمیمی با مشتریان (مشتری‌نوازی)
۶- ایجاد و اداره شبکه‌ها
۷- خلق ارزش برای مشتریان
۸- مدیریت دوره عمر مشتری؛ جذب مشتری
۹- مدیریت دوره عمر مشتری؛ حفظ و رشد دادن مشتری
۱۰- سازماندهی مدیریت ارتباط با مشتریان

 

توضیح:
امروزه مدیریت ارتباط با مشتریان به صورت یک عامل حیاتی برای حفظ بقا درآمده است.
مدیریت ارتباط با مشتریان یا سی.آر.ام برای افراد مختلف، معانی متفاوتی دارد. بیشتر افراد از سی.آر.ام برای اشاره به مدیریت ارتباط با مشتری و عده‌ای هم از آن برای اشاره به بازاریابی مشتری استفاده می‌کنند. عده‌ای هم اصطلاح بازاریابی روابط را انتخاب می‌کنند. سی.آر.ام – هرچه که نامیده می‌شود – به طور قطع یک فرآیند کسب و کار است که روی مشتریان متمرکز شده است. بسیاری بر این باورند که وظیفه‌ی اولیه کسب و کار ایجاد و حفظ مشتری است و وظیفه‌ی سی.آر.ام قادر ساختن شرکت‌ها به انجام این کار است.
کتاب مدیریت ارتباط با مشتریان شامل گستره وسیعی از علوم، از جمله مدیریت استراتژیک، بازاریابی، فروش،‌ منابع انسانی، فناوری اطلاعات، فعالیت‌ها،‌ رهبری و مدیریت تغییرات می‌شود. این کتاب، سی.آر.ام را به عنوان استراتژی اصلی کسب و کار در نظر می‌گیرد که کسب و کار و شبکه آن را سازماندهی می‌کند تا برای مشتریان ایجاد ارزش کند.

 

نقد کتاب:

در صورتی که این کتاب را مطالعه کرده‌اید، در قسمت دیدگاه‌ها، نقدی بر آن بنویسید.

 

توسط | 1394/6/31 16:24:28 شهریور 31ام, 1394|معرفی‌کتاب دسته بندی ها|بدون ديدگاه
mm
ما از طریق ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان شما، برای کسب و کارتان ارزش ایجاد می‌کنیم. مشاورین ما با تخصص در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در کنار شما هستند تا متناسب‌ترین نرم‌افزار CRM را از بین ده‌ها گزینه موجود در بازار انتخاب کنید و سفارشی‌سازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را بر اساس نقشه سفر مشتریان‌تان در نرم‌افزار اجرا نمایید.

ثبت ديدگاه