کتاب مدیریت ارتباط با مشتری – انتشارات نسل نواندیش

///کتاب مدیریت ارتباط با مشتری – انتشارات نسل نواندیش

کتاب مدیریت ارتباط با مشتری – انتشارات نسل نواندیش

نام کتابمدیریت ارتباط با مشتری
نویسندهآدریان پین
مترجم محمد ابراهیم گوهریان و مریم خیردوست
ناشرانتشارات نسل نو اندیش
سال چاپ۱۳۹۳
نوبت چاپاول
قیمت۲۵۹۰۰۰ ریال
قطعرقعی
تعداد صفحات۵۸۴
 

فصل‌های کتاب:

۱-     ساختار راهبردی برای مدیریت ارتباط با مشتری

۲-     فرآیند توسعه راهبردی

۳-     فرآیند ایجاد ارزش

۴-     فرآیند تلفیق فروش چند شبکه‌ای

۵-     فرآیند مدیریت اطلاعات

۶-     فرآیند ارزیابی عملکرد

۷-     سازماندهی برای تحقق مدیریت ارتباط با مشتری

۸-     ساختار راهبردی برای مدیریت ارتباط با مشتری

۹-     فرآیند توسعه راهبردی

۱۰-  فرآیند ایجاد ارزش

۱۱-  فرآیند تلفیق فروش چند شبکه‌ای

۱۲-  فرآیند مدیریت اطلاعات

۱۳-  فرآیند ارزیابی عملکرد

۱۴-  سازماندهی برای تحقق مدیریت ارتباط با مشتری

 

توضیح:
مدیریت ارتباط با مشتری مانند سازمان‌های دات کام که در اواخر همین قرن ورشکسته شدند، به طور چشمگیر و قدرتمندی دوباره در حال رواج یافتن است. امروزه پیشرفته‌ترین سطوح تجاری از نظر رشد در عرصه‌ی الکترونیک یافت می‌شوند. همین امر در مورد مدیریت ارتباط با مشتری نیز صدق می‌کند.

در اواخر دهه ۱۹۹۰ و اوایل قرن بیست و یکم، مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان موج جدید بازاریابی با استفاده ابزارها و فنونی که بازاریابی سنتی را منسوخ کرد، عرضه شد. رویکرد خودکاری که ارتباط با مشتری را خودکار می‌ساخت، سازمان را قادر می‌کرد هر چیزی را به هر کس که انتخاب می‌کند، بفروشد. مدیریت ارتباط با مشتری تنها راه حلی بود که هر مشکل بازاریابی را حل می‌کرد. پس به سادگی نرم‌افزار را نصب و اطلاعات مشتری را وارد و سودها را تماشا کنید، ولی اولین تلاش‌ها برای مدیریت ارتباط با مشتری با شکست رو‌به‌رو شد.

این کتاب به طور جامع شرح می‌دهد که اولین نسخه‌های مدیریت ارتباط با مشتری بد عمل کرد، در موارد بسیار زیادی بیش از حد قول داد و کمتر به نتیجه رسید.

 

نقد کتاب:

در صورتی که این کتاب را مطالعه کرده‌اید، در قسمت دیدگاه‌ها، نقدی بر آن بنویسید.

 

 

توسط | 1394/6/31 17:06:51 شهریور 31ام, 1394|معرفی‌کتاب دسته بندی ها|برچسب ها: |بدون ديدگاه
mm
ما از طریق ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان شما، برای کسب و کارتان ارزش ایجاد می‌کنیم. مشاورین ما با تخصص در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در کنار شما هستند تا متناسب‌ترین نرم‌افزار CRM را از بین ده‌ها گزینه موجود در بازار انتخاب کنید و سفارشی‌سازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را بر اساس نقشه سفر مشتریان‌تان در نرم‌افزار اجرا نمایید.

ثبت ديدگاه