کتاب مدیریت ارتباط با مشتری – شرکت چاپ و نشر بازرگانی

///کتاب مدیریت ارتباط با مشتری – شرکت چاپ و نشر بازرگانی

در این نوشته به معرفی کتاب مدیریت ارتباط با مشتری – شرکت چاپ و نشر بازرگانی میپردازیم. نویسندگان این کتاب آقایان شعبان الهی و بهمن حیدری هستند.

 

نام کتابمدیریت ارتباط با مشتری
نویسندهشعبان الهی و بهمن حیدری
مترجم
ناشرشرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال چاپمرداد ۱۳۹۱
نوبت چاپدوم
قیمت۸۰۰۰۰ ریال
قطعوزیری
تعداد صفحات۳۰۴
 

فصل‌های کتاب:

فصل اول: آشنایی با مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری

فصل دوم: ابعاد فنی مدیریت ارتباط با مشتری

فصل سوم: مراحل و فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری

فصل چهارم: اجرای موفقیت آمیز پروژه های مدیریت ارتباط با مشتری

فصل پنجم: شکست پروژه های CRM

فصل ششم: ارزیابی اثربخشی و اندازه گیری بازده سرمایه گذاری مدیریت ارتباط با مشتری

فصل هفتم: مدیریت ایجاد وفاداری در مشتریان

فصل هشتم: مدیریت ارتباط یکپارچه با مشتریان

فصل نهم: مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان

فصل دهم: مطالعات موردی

 

از پیش گفتار کتاب:

در کشور ما هرچند با تأخیراتی نسبت به اقتصاد جهانی، طی سال‌های اخیر مباحث مشتری‌‌گرایی و تکریم ارباب رجوع جای خود را در روابط بین مردم با شرکت‌ها و روابط دولت با مردم باز کرده و لزوم توجه و ارضای نیازها و خواسته‌های مشتریان به شکلی جدی حس شده است که همین امر مؤلفین را به فراخوانی مفاهیم، نظریات و روش‌های عملی اجرای طرح‌های مشتری‌گرایی و تهیه‌ی چنین کتابی برای علاقه‌مندان، پژوهشگران و دست اندرکاران سازمان‌های انتفاعی و دولتی سوق داد.

در این کتاب واژه‌های سازمان، مشتری، ارتباط با مشتری و سودآوری، بسیار تکرار شده اند، اما قبل از مطالعه‌ی این کتاب باید توجه داشت که ارتباط با مشتری مختص سازمان های تجاری نیست؛ بلکه واژه های معادل این بحث را در سازمان های دولتی می‌توان ارباب رجوع (به جای مشتری)، خدمت رسانی(بازاریابی)، طرح های تکریم ارباب رجوع (مدیریت ارتباط با مشتری) و مشروعیت و بقا (سودآوری) و نیز در مؤسسات خدماتی، سرویس ‌یرنده (مشتری)، ارائه خدمات (کالا) عنوان کرد.

مطالعه ی این کتاب به دو دسته از خوانندگان توصیه می شود:

• گروه اول شامل دانشجویان، محققین و پژوهشگران رشته‌های مدیریت، مهندسی صنایع و رایانه (گرایش فناوری اطلاعات) است که این کتاب با معرفی مفاهیم اولیه روش‌های ارتباط با مشتری، آنان را با مجموعه فنونی آشنا می‌کند که می‌تواند راهنمای آنان در اجرای پروژه‌های کاربردی باشد.

• مخاطبین گروه دوم، مدیران اجرایی مؤسسات و شرکت‌های انتفاعی و مدیران دولتی است که مطالعه‌ی این کتاب تنها می‌تواند نگرش آنان را به دنیای جدید مدیریت و اداره‌ی مشتریان سمت و سو دهد. از آن جا که در این کتاب صراحتاً اظهار می‌شود که مدیران ارشد سازمان‌ها باید از طرح‌های مدیریت ارتباط با مشتری حمایت کرده، ولی در جزئیات اجرای کار درگیر نشوند، به این گروه از خوانندگان توصیه می‌شود برای اجرای چنین طرح‌هایی حتماً از مشاورین مدیریت استفاده نمایند.

 

 

نقد کتاب:
در صورتی که این کتاب را مطالعه کرده‌اید، در قسمت دیدگاه‌ها، نقدی بر آن بنویسید.

 

توسط | 1394/6/31 18:37:43 شهریور 31ام, 1394|معرفی‌کتاب دسته بندی ها|برچسب ها: |بدون ديدگاه
mm
ما از طریق ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان شما، برای کسب و کارتان ارزش ایجاد می‌کنیم. مشاورین ما با تخصص در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در کنار شما هستند تا متناسب‌ترین نرم‌افزار CRM را از بین ده‌ها گزینه موجود در بازار انتخاب کنید و سفارشی‌سازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را بر اساس نقشه سفر مشتریان‌تان در نرم‌افزار اجرا نمایید.

ثبت ديدگاه