هفتمین دوره کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

//هفتمین دوره کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

هفتمین دوره کارگاه آموزشی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، مورخ ۹۷/۰۴/۱۳ و ۹۷/۰۴/۱۴ توسط گروه DrCRM برگزار می‌شود. تدریس این دوره توسط آقای مهندس مجید برقی (بنیان‌گذار گروه DrCRM) و خانم مهندس فاطمه نصری (مدیر عامل گروه DrCRM) انجام خواهد شد.

سرفصل‌های کارگاه آموزشی:

تشریح مدل DrCRM© در طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

معرفی چک لیست ارزیابی بلوغ سیستم CRM بر اساس DrCRM Maturity Model

آشنایی با تکنیک‌های بخش‌بندی مشتریان و استراتژی‌های خلق ارزش برای هر بخش

تشریح چرخه اتوماسیون بازاریابی، اتوماسیون فروش و اتوماسیون خدمات در CRM

آشنایی با روش‌های ارزش گذاری مشتریان و تکنیک‌های طراحی برنامه وفادارسازی

معرفی امکانات نرم افزارهای CRM استاندارد و مدل DrCRM© در ارزیابی و انتخاب نرم افزار

آشنایی با مدیریت پروژه استقرار CRM و نمونه‌های اجرا شده در صنایع B2B و B2C کشور

معرفی ویژگی‌های یک سازمان مشتری محور و روش‌های ایجاد فرهنگ مشتری ‌محوری

آشنایی با مفاهیم و ابزارهای سنجش رضایت‌‌مندی و فرآیند رسیدگی به شکایات مشتریان

معرفی شاخص‌های ارزیابی اثربخشی CRM در حوزه‌های بازاریابی، فروش و خدمات

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر یا در صورت علاقمندی به ثبت نام، با دفتر ما به شماره ۲۲۰۶۰۹۲۶ تماس حاصل بفرمایید.

 

هفتمین دوره کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

mm
ما از طریق ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان شما، برای کسب و کارتان ارزش ایجاد می‌کنیم. مشاورین ما با تخصص در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در کنار شما هستند تا متناسب‌ترین نرم‌افزار CRM را از بین ده‌ها گزینه موجود در بازار انتخاب کنید و سفارشی‌سازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را بر اساس نقشه سفر مشتریان‌تان در نرم‌افزار اجرا نمایید.

ثبت ديدگاه