اگر به خاطر داشته باشید، چند وقت پیش گروه صنعتی گلدیس کاشی برای برند آرتما سرامیک در حوزه محصولات استخری، مسابقه‌ای برگزار کرد و از مخاطبان خواست تا شعار تبلیغاتی متناسب با محصولات سرامیک مینیاتوری استخری، پیشنهاد بدهند.

برخی از دوستان که در حوزه تبلیغات و برندینگ فعالیت می‌‌کنند، معتقد بودند این نوع اقدامات، اثربخشی لازم را ندارد و معمولا گزینه‌های قابل توجهی از مخاطبان دریافت نمی‌شود. نظرشان بر این بود که مخاطبان معتقدند این دسته کمپین‌ها، یک اقدام تشریفاتی است و اسامی، قبلا توسط سازمان یا مشاوران بازاریابی انتخاب شده است.

همنشین لحظه های آبی تو شعار آرتما سرامیک از مشتریان گروه DrCRM

با توجه به این که افتخار داشتم تا در فرآیند ارزیابی و انتخاب این شعار مشارکت داشته باشم، برایم جالب بود که بیش از صد شعار پیشنهادی دریافت شد که طبق فیلتر اولیه، بیش از بیست شعار قابلیت انتخاب به عنوان گزینه نهایی را داشتند. رقابت در بین چند گزینه نهایی به قدری بالا بود که شعار اصلی، با فاصله بسیار کمی رتبه اول را کسب کرد.

در نهایت شعار “همنشین لحظه‌های آبی تو” با ایهامی زیبا و متناسب با کاربرد محصول در استخر، برنده این مسابقه شد و نشان داد که برقراری ارتباط خوب با مخاطبان برند می‌تواند ایده‌هایی جذاب را به سازمان هدیه کند.

 

? نوشته: مجید برقی

⚜ گروه مدیریت ارتباط با مشتری