افتخار داشتیم طی دو جلسه ۸ ساعته، برای برگزاری کارگاه طراحی تجربه مشتری، در خدمت تیم حرفهای پرشیا خودرو، ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات BMW و Mini در ایران باشیم.
توسط گروه مدیریت ارتباط با مشتری - دکتر سی آر ام|1399/11/7 22:34:3725 شهریور 1399|دسته بندی: کارگاههای آموزشی|بدون دیدگاه
درباره نویسنده: گروه مدیریت ارتباط با مشتری - دکتر سی آر ام
ما از طریق ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان شما، برای کسب و کارتان ارزش ایجاد میکنیم. مشاورین ما با تخصص در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در کنار شما هستند تا متناسبترین نرمافزار CRM را از بین دهها گزینه موجود در بازار انتخاب کنید و سفارشیسازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را بر اساس نقشه سفر مشتریانتان در نرمافزار اجرا نمایید.
ارسال یک دیدگاه