کارگاه‌های برگزار شده 1398/6/27 18:02:55

آخرین رویدادهای آموزشی برگزار شده

گروه کیهان صنعت قائم – کارگاه درون سازمانی طراحی سیستم

۳ بهمن ۱۳۹۸|بدون دیگاه

در ماهی که گذشت سه جلسه از کارگاه درون سازمانی طراحی سیستم را برای مجموعه تامین کالای قائم برگزار کردیم. کارگاه خلق ارزش، وفاداری و تجربه مشتری را در خدمت تیم‌هایی از این مجموعه محترم بوده‌یم.

شرکت کاله – کارگاه آشنایی با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

۲۲ دی ۱۳۹۸|بدون دیگاه

بیست و دوم دی ماه گذشته روزی به یاد ماندنی برای مجموعه DrCRM سپری شد. در این تجربه دلنشین، کارگاه آشنایی با سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را برای مدیران و کارشناسان مجموعه پیشتاز و نوآور کاله در دفتر مرکزی تهران برگزار کردیم.  

هفتمین دوره کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

۱۰ دی ۱۳۹۸|بدون دیگاه

هفتمین دوره کارگاه طراحی سیستم CRM با حضور کارشناسانی از پرشیا خودرو، بانک مهر اقتصاد، لوله و پروفیل امید البرز، ایده پردازان بهیاد، آرمین پلیمر و گروه ماهان تیموری در آذر و دی ماه ۱۳۹۸ برگزار گردید.

گروه صنعتی سایپا – کارگروه طراحی باشگاه مشتریان

۲۳ آذر ۱۳۹۸|بدون دیگاه

آذر ماه سال جاری افتخارداشتیم تا کارگروه طراحی باشگاه مشتریان را به همراه تیم متخصص مدیریت ارتباط با مشتریان گروه سایپا برگزار کنیم.  

شرکت کاله – کارگاه خلق ارزش برای مشتری

۷ آذر ۱۳۹۸|بدون دیگاه

افتخار داشتیم کارگاه خلق ارزش را برای مدیران کارخانه مجموعه پیشتاز و نوآور کاله برگزار کنیم. این کارگاه در تاریخ ۷ آذر ۱۳۹۸ برگزار گردید.  

سالن زیبایی پاییزان – کارگاه درون سازمانی وفاداری و تجربه مشتری

۲۲ آبان ۱۳۹۸|بدون دیگاه

در ماهی که گذشت دو جلسه کارگاه تخصصی وفاداری و تجربه مشتری برای مجموعه حرفه ای سالن زیبایی پاییزان بصورت درون سازمانی برگزار گردید.

شرکت بانی‌ چاو (کاله) – دوره اول کارگاه وفادارسازی و تجربه مشتری

۱۴ آبان ۱۳۹۸|بدون دیگاه

شنبه چهاردهم آبان ماه ۱۳۹۸ در یک روز به یاد ماندنی، اولین دوره کارگاه وفادارسازی و تجربه مشتری برای شرکت پخش  بانی‌ چاو، ایرانیان (گروه کاله) برگزار گردید. در این کارگاه به‌روز‌ترین روش‌های وفادارسازی و ایجاد تجربه‌ای ماندگار و لذت‌بخش برای مشتریان ارائه شد.  

کرمانشاه – سمینار طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان

۲ آبان ۱۳۹۸|بدون دیگاه

افتخار داشتیم در تاریخ دوم آبان ماه سال ۱۳۹۸، برای برگزاری سمینار یک روزه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان در کنار هم‌میهنان خوبمان در شهر کرمانشاه باشیم. هماهنگی برگزاری این رویداد توسط آکادمی کامیاران انجام شد و این برنامه در سالن کنفرانس اداره استاندارد برگزار گردید.  

مشهد – شرکت کاوشگران – کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

۲۳ مهر ۱۳۹۸|بدون دیگاه

کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط بامشتری در تاریخ بیست‌ و دوم و بیست و سوم مهر ماه با مشارکت شرکت کاوشگران بهبود کیفیت در شهر مشهد مقدس با حضور تیم‌هایی از نان قدس رضوی، بانک صادرات، ثامن دارو مشهد، گروه صنعتی مکث، بهران فیلتر، شرکت نرم افزاری شاتوت، تکسو، تاتلی [...]

قم – خانه ایرانی – کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری

۳ مهر ۱۳۹۸|بدون دیگاه

کارگاه یک روزه مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد وفادارسازی مشتریان، برای نمایندگان فروش شهرستان‌های فروشگاه خانه ایرانی برگزاری شد و شرکت‌کنندگان در این دوره با مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری و وفادارسازی آنان آشنا شدند.

شرکت نرم افزاری آموت _ کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

۲۶ شهریور ۱۳۹۸|بدون دیگاه

کارگاه دو روزه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد خلق تجربه، در شرکت نرم افزاری آموت بر گزار شد. حضور در شهر مقدس مشهد و برگزاری کارگاه با این تیم جوان و خوش فکر، سفری به یادماندنی برای ما رقم زد.  

گروه صنعتی سایپا _ کارگاه طراحی باشگاه مشتریان

۱۶ شهریور ۱۳۹۸|بدون دیگاه

افتخار داشتیم کارگاه طراحی باشگاه مشتریان را برای تیم حرفه ای CRM سایپا برگزار کنیم. همکاری با کارشناسان حرفه‌ای گروه صنعتی سایپا  از افتخارات مجموعه ما است.  

شرکت گردشگری ایران دوستان _ کارگاه درون سازمانی تجربه مشتری

۱۲ شهریور ۱۳۹۸|بدون دیگاه

افتخار داشتیم کارگاه تجربه مشتری براساس نقشه سفر مشتری را با تیم پرانرژی و با انگیزه ایران دوستان برگزار کنیم. در این کارگاه، متدلوژی طراحی نقشه سفر مشتری با استفاده از یک سناریوی سفارشی‌سازی شده مورد بررسی قرار گرفت.  

کلینیک دندان پزشکی ارکیدا _ کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت درمان (PRM)

۲۲ مرداد ۱۳۹۸|بدون دیگاه

افتخار داشتیم کارگاه آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت درمان (PRM) را در کنار اعضای کلینیک ارکیدا برگزار کنیم. آشنایی و همکاری با این عزیزان باعث خشنودی ماست.

ششمین دوره کارگاه طراحی تجربه مشتری

۱۲ مرداد ۱۳۹۸|بدون دیگاه

در دوازدهم مرداد ماه ۱۳۹۸ ششمین کارگاه طراحی تجربه مشتری برگزار شد. در این کارگاه میزبان سالن زیبایی زیبارویان، مجموعه vegan، شرکت سامانه گستران روز و مزون fly بودیم.

مجتمع فنی تهران – دوره MBA کد ۱۴ – درس تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری

۲۵ تیر ۱۳۹۸|بدون دیگاه

برای اولین بار، در دوره‌های MBA مجتمع فنی تهران، درس تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری و رفتار مصرف کننده، با مشارکت  گروه DrCRM برگزار شد. این کارگاه‌ها برای چهاردهمین دوره MBA با گرایش بازاریابی اجرا گردید.  

صنایع روشنایی روناک – کارگاه طراحی فرآیند‌‌‌های ارتباط با مشتری

۱۸ تیر ۱۳۹۸|بدون دیگاه

کارگاه طراحی فرآیند‌های ارتباط با مشتری برای تیم موفق روناک برگزار شد. در این سری کارگاه‌ها، فرآیندهای حوزه ارتباط با مشتری در صنایع روشنایی روناک طراحی شد و در پروژه انتخاب نرم افزار CRM مورد استفاده قرار گرفت.  

سازمان مدیریت صنعتی – رونمایی از ورژن ۲۰۱۹ مدل DrCRM

۳ تیر ۱۳۹۸|بدون دیگاه

در روز دوشنبه سوم تیرماه ۱۳۹۸ در سازمان مدیریت صنعتی، مرکز تعالی سازمانی، رونمایی از ورژن جدید مدل DrCRM در طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری،برگزار شد. در این برنامه، آقای مهندس مجید برقی، آقای مهندس سید سعید موسوی خصال و آقای دکتر حسن سیرانی به سخنرانی پرداختند.  

پنجمین دوره کارگاه طراحی تجربه مشتری

۳۰ خرداد ۱۳۹۸|بدون دیگاه

پنجمین دوره کارگاه طراحی تجربه مشتری با حضور مجموعه‌های زیر برگزار شد: موسسه خیریه محک، بانک مهر اقتصاد، درمانگاه خیریه کوثر مشیز، شرکت رابین مشاور پارسیان، مجموعه پرجینال و مجموعه ترنج؛ از بودن در کنار این عزیزان لذت بردیم.

تالار وحدت – کارگاه درون سازمانی طراحی باشگاه مشتریان

۹ خرداد ۱۳۹۸|بدون دیگاه

افتخار داشتیم کارگاه‌ تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری را برای مجموعه مدیران ارشد تالار وحدت برگزار کنیم. در این کارگاه‌، متدلوژی طراحی و استقرار باشگاه مشتریان و نمونه‌های موفق داخلی و خارجی باشگاه مورد بررسی قرار گرفت.  

دانشگاه علم و صنعت – کارگاه ۳۲ ساعته طراحی سیستم CRM

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸|بدون دیگاه

کارگاه ۳۲ ساعته طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری بر اساس مدل DrCRM در فروردین و اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ در دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد. هماهنگی‌های این دوره توسط انجمن علمی دانشکده صورت گرفت. در پایان دوره، تعدادی از دانشجویان برای گذراندن [...]

شرکت بافکو – کارگاه درون سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری

۲۷ فروردین ۱۳۹۸|بدون دیگاه

افتخار داشتیم کارگاه‌های تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری را برای شرکت به اندیشی و فناوری فردا (بافکو)‌ برگزار کنیم. همکاری گروه DrCRM با مجموعه بافکو در چهارمین سال است. در این کارگاه‌ها، سرفصل‌های طراحی تجربه مشتری و وفادارسازی مشتری مورد بررسی قرار گرفت.

برج آزادی – کارگاه درون سازمانی طراحی تجربه مشتری

۲۳ اسفند ۱۳۹۷|بدون دیگاه

کارگاه درون سازمانی طراحی تجربه مشتری در تاریخ بیست و سوم اسفند ماه نود و هفت برای مدیران و کارشناسان مجموعه برج آزادی برگزار شد. این برنامه در راستاری پروژه طراحی باشگاه مخاطبان مجموعه بنیاد رودکی اجرا گردید.  

دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت – همایش آشنایی با CRM

۱۳ اسفند ۱۳۹۷|بدون دیگاه

در تاریخ سیزدهم اسفندماه ۱۳۹۷ همایش آشنایی با مدل DrCRM در طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برگزار شد. هماهنگی‌ کارگاه‌های تخصصی برای دانشجویان این دانشکده در فروردین آینده در حال انجام است.  

چهارمین دوره کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM

۱۲ اسفند ۱۳۹۷|بدون دیگاه

در دوازدهم اسفندماه ۱۳۹۷ چهارمین کارگاه آشنایی با امکانات و معیارهای ارزیابی نرم افزارهای CRM برگزار شد. در این کارگاه افتخار داشتیم میزبان پست DHL،‌ آژانس گردشگری ایران دوستان، آنی نور گستر شفق، پایدار پلیمر و پخش شیرآلات بهداشتی آهارکو باشیم.

جهاد دانشگاهی صنعتی شریف – رویداد جامع مدیریت بازاریابی و فروش B2B

۳ اسفند ۱۳۹۷|بدون دیگاه

کارگاه تخصصی مدیریت ارتباط با مشتریان B2B در تاریخ سوم اسفندماه در جهاد دانشگاهی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.   در این کارگاه، مدل DrCRM در طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان برای شرکت کنندگان تشریح شد.   مباحث تخصصی مدیریت ارتباط با مشتری در کسب و کارهای [...]

تالار رودکی – کارگاه درون سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری

۲۵ بهمن ۱۳۹۷|بدون دیگاه

کارگاه درون سازمانی مدیریت ارتباط با  مشتری در تاریخ بیست و پنجمن بهمن ماه نود و هفت برای مدیران و کارشناسان تالار رودکی برگزار شد. این برنامه در راستاری پروژه طراحی باشگاه مخاطبان مجموعه بنیاد رودکی اجرا گردید.

پنجمین دوره کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان

۱۷ بهمن ۱۳۹۷|بدون دیگاه

کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان برای پنجمین دوره عمومی در روزهای دوشنبه و چهارشنبه، مورخ پانزدهم و هفدهم بهمن ۱۳۹۷ برگزار شد. این برنامه به صورت کاملا کارگاهی اجرا گردید.       شرکت کنندگان با استفاده از بوم طراحی برنامه وفادارسازی یا Loyalty Canvas به صورت گروهی،طراحی برنامه وفادارسازی [...]

چهارمین دوره کارگاه طراحی تجربه مشتری

۱۰ بهمن ۱۳۹۷|بدون دیگاه

کارگاه طراحی تجربه مشتری برای چهارمین بار در تاریخ هشتم و دهم بهمن ماه با حضور تیم‌هایی از مجموعه های زیر  برگزار شد: شرکت مخابرات ایران، باشگاه تراکتورسازی، گروه سایپا، شرکت JTI، وب‌سایت Bilit.com و مجموعه Oil Pack          

کلینیک تخصصی سعادت آباد – کارگاه سه روزه مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت درمان (PRM)

۲۶ دی ۱۳۹۷|بدون دیگاه

افتخار داشتیم در دیماه نود و هفت، کارگاه‌های آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت درمان را برای تیم حرفه‌ای کلینیک تخصصی سعادت آباد برگزار کنیم. بودن در کنار مدیران و کارکنان پر انرژی این مرکز درمانی،‌ بسیار لذت بخش و خاطره انگیز بود.        

قطارهای پنج ستاره فدک – کارگاه درون سازمانی طراحی تجربه مشتری

۱۱ دی ۱۳۹۷|بدون دیگاه

دوره سه روزه طراحی تجربه مشتری در تاریخ سوم دیماه نود و هفت برای مدیران و کارشناسان مجموعه قطارهای پنج ستاره فدک برگزار شد. در این کارگاه، مدیران این مجموعه موفق با متدلوژی طراحی نقشه سفر مشتری آشنا شدند و طی یک کار کارگاهی، برای پرسونای تعریف شده، نقشه سفر [...]

چهارمین دوره کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان

۲۹ آذر ۱۳۹۷|بدون دیگاه

کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان برای چهارمین بار در روزهای یکشنبه و سه شنبه، مورخ بیست و پنجم و بیست و هفتم آذر ماه ۱۳۹۷ برگزار شد. این برنامه به صورت کاملا کارگاهی اجرا گردید.       شرکت کنندگان با استفاده از بوم طراحی برنامه وفادارسازی یا Loyalty Canvas به [...]

گروه خودرو سازی بایک – مجموعه کارگاه‌های درون سازمانی

۲۱ آذر ۱۳۹۷|بدون دیگاه

افتخار داشتیم در آذر ماه ۹۷، مجموعه کارگاه‌های آموزشی را برای تیم فروش، خدمات پس از فروش و نمایندگان گروه خودروسازی بایک برگزار کنیم. این کارگاه‌ها در پنج روز آموزشی با سرفصل‌های مشتری مداری، مهارت ارتباطی، رفتار سازمانی، کار تیمی و ۵S برگزار شد.  

دانشگاه خوارزمی – سمینار مدیریت ارتباط با مشتری

۱۵ آذر ۱۳۹۷|بدون دیگاه

پنج شنبه پانزدهم آذرماه همایش مدیریت ارتباط با مشتری در دانشگاه خوارزمی برگزار شد و متدلوژی طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برای دانشجویان دانشکده های مهندسی صنایع و مدیریت تشریح گردید.  

مدرسه کسب و کار ماهان – چهارمین دوره جامع رهبری حرفه‌ای فروش

۸ آذر ۱۳۹۷|بدون دیگاه

کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری برای دانش‌پذیران حرفه‌ای چهارمین دوره جامع رهبری حرفه‌ای فروش در مدرسه کسب و کار ماهان  (Mahan Business School) برگزار شد. در این دوره مباحث وفادارسازی مشتری و طراحی تجربه مشتری به صورت کارگاهی تدریس گردید.      

دومین گردهمایی خانواده DrCRM

۲۷ آبان ۱۳۹۷|بدون دیگاه

دومین گردهمایی خانواده دکتر سی آر ام در تاریخ بیست و هفتم آبان ماه با حضور مهمانان ارزشمندی از پرشیا خودرو، سایپا، ساپکو، بایک، بنیاد رودکی (تالار وحدت)، سروش، لوازم خانگی دوان، انتشارات خیلی سبز،‌ فناوری پیشرفته جهان و سامانه‌ گستران روز برگزار شد. 🎤 در این برنامه آقای مهندس محمدرضا [...]

سومین دوره کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان

۲۴ آبان ۱۳۹۷|بدون دیگاه

کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان برای بار سوم در تاریخ بیست و چهارم آبان ماه ۱۳۹۷ برگزار شد. برنامه ریزی این برنامه توسط تیم دنیای کسب و کار (دکوک) و در محل کافه ایونت برگزار شد. در این برنامه میزبان تیم بازاریابی و فروش شهر خودرو بودیم.  

باغ تالار صبا (کرمان) – کارگاه درون سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری و میزبانی حرفه‌ای

۱۰ آبان ۱۳۹۷|بدون دیگاه

دوره سه روزه آموزش ارتباط با مشتری برای کارکنان باغ تالار صبا برگزار شد. این دوره تخصصی برای پرسنل این مجموعه خدماتی، در شهر تهران برگزار شد. در بخش اول، آقای مهندس مجید برقی، مهارت‌های مشتری‌مداری، خدمات مشتری و تجربه مشتری را آموزش دادند.     در قسمت بعد، مهارت‌های [...]

دومین دوره کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان

۳ آبان ۱۳۹۷|بدون دیگاه

کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان برای دومین بار در تاریخ سوم آبان ماه ۱۳۹۷ برگزار شد. در این دوره، میزبان دوستانی از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران،‌ فناوری پیشرفته جهان، و... بودیم.  

سومین دوره کارگاه طراحی تجربه مشتری

۱۲ مهر ۱۳۹۷|بدون دیگاه

کارگاه طراحی تجربه مشتری برای بار سوم در تاریخ دوازدهم مهرماه با حضور تیم هایی از مجموعه های زیر در سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد: قطارهای فدک، ساویز، مجموعه ورزشی انقلاب، آسان پرداخت (آپ)، فناپ پرداخت، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، بیمه پاسارگاد، بنیاد آسمان، پایدار پلیمر، سامانه گستران روز، میزبان داده [...]

مدرسه کسب و کار ماهان – سومین دوره جامع رهبری حرفه‌ای فروش

۲۵ شهریور ۱۳۹۷|بدون دیگاه

کارگاه مدیریت ارتباط با مشتری برای دانش‌پذیران حرفه‌ای سومین دوره جامع رهبری حرفه‌ای فروش در مدرسه کسب و کار ماهان  (Mahan Business School) برگزار شد.  

جهاد دانشگاهی صنعتی شریف – کارگاه تخصصی CRM

۱۹ شهریور ۱۳۹۷|بدون دیگاه

امروز کارگاه مدیریت ارتباط با مشتریان در جهاد دانشگاهی صنعتی شریف برگزار شد و متدلوژی طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را برای مراکز جهاد دانشگاهی این دانشگاه، معرفی گردید.  

مدرسه کسب و کار ماهان – دوره MBA کد ۲۰۲

۱۳ شهریور ۱۳۹۷|بدون دیگاه

افتخار داشتیم تا در تاریخ ۱۳ شهریور،  با تدریس کارگاه طراحی تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری، در خدمت دوستان دوره MBA کد ۲۰۲ در مدرسه کسب و کار ماهان باشیم.  

شرکت ایران ارقام – کارگاه درون سازمانی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

۸ شهریور ۱۳۹۷|بدون دیگاه

کارگاه درون سازمانی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، از نیمه دوم مردادماه در شرکت ایران ارقام در حال برگزاری است. این کارگاه در پنج جلسه با محورهای خلق ارزش برای مشتری، طراحی تجربه مشتری، [...]

مدرسه کسب و کار ماهان – دوره MBA کد ۲۰۹

۶ شهریور ۱۳۹۷|بدون دیگاه

افتخار پیدا کردیم تا برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی کاربردی، در کنار تیم حرفه‌ای مدرسه کسب و کار ماهان باشیم. آغاز همکاری گروه DrCRM با مدرسه کسب و کار ماهان، با تدریس کارگاه طراحی تجربه مشتری، برای دوره MBA کد ۲۰۹ برگزار شد.  

دومین دوره کارگاه طراحی تجربه مشتری

۱۵ مرداد ۱۳۹۷|بدون دیگاه

افتخار داشتیم  دومین کارگاه‌ آموزشی "طراحی تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری" را با حضور تیم‌هایی از گروه مپنا، نمایندگی نیسان، جین‌وست، سایپا، انتشارات خیلی سبز، نمایندگی خودرو بایک، نشر افق و نانو الوند برگزار کنیم.    

اولین دوره کارگاه طراحی تجربه مشتری

۲۵ تیر ۱۳۹۷|بدون دیگاه

افتخار داشتیم  اولین کارگاه‌ آموزشی "طراحی تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری" را با حضور تیم‌هایی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی، پتروشیمی شازند، کارگزاری فارابی، فروشگاه لوازم خانگی اکسیر، موسسه محک، تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، فروشگاه اسباب بازی ماتیلوس، کلینیک دندان پزشکی ارکیدا،آژانس تبلیغاتی آیکونیک، محیط آرا، سبا سنگ، مدرسه اکسیژن [...]

دانشگاه صنعتی شریف – دومین همایش مدیریت ارتباط با مشتری

۱۰ تیر ۱۳۹۷|بدون دیگاه

دومین همایش مدیریت ارتباط با مشتریان در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد و متدلوژی طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را برای فارغ‌التحصیلان و دانشجویان این دانشگاه، معرفی گردید تقویم آموزشی برگزاری دوره‌های مشترک سی.آر.ام با تیم آموزشی حرفه‌ای انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف متعاقبا اطلاع رسانی می شود. [...]

اسنپ تریپ – کارگاه درون سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری (TRM)

۱۲ خرداد ۱۳۹۷|بدون دیگاه

افتخار داریم، کارگاه‌های تخصصی “مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت گردشگری”  یا به عبارتی Tourism Relationship Managemet یا (TRM) را برای کارکنان حرفه‌ای واحدهای ACM, Pricing, CX, QC و Call Center در مجموعه اسنپ تریپ برگزار کنیم. این کارگاه‌های آموزشی [...]

دانشگاه صنعتی شریف – اولین همایش مدیریت ارتباط با مشتری

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷|بدون دیگاه

اولین همایش مدیریت ارتباط با مشتریان در دانشگاه صنعتی شریف مورخ بیست و چهارم اردیبهشت، برگزار شد و متدلوژی طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را برای فارغ‌التحصیلان و دانشجویان این دانشگاه، معرفی گردید تقویم آموزشی برگزاری دوره‌های مشترک سی.آر.ام با تیم آموزشی حرفه‌ای انجمن فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف [...]

شرکت دخانیات ایران – کارگاه درون سازمانی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷|بدون دیگاه

اولین جلسه از کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، در روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه در شرکت دخانیات ایران برگزار شد. در این دوره، بخش‌های ابتدایی مدل DrCRM در طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برای تیم بازاریابی، فروش نمایندگان، فروش مویرگی و فروش خارجی این سازمان [...]

ششمین دوره کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

۷ اردیبهشت ۱۳۹۷|بدون دیگاه

ششمین دوره کارگاه طراحی سیستم CRM به صورت برنامه دو روزه در تاریخ پنجم و ششم اردیبهشت ۱۳۹۷ برگزار شد. در این دوره، میزبان شرکت احداث و توسعه نیروگاه‌های مپنا، سیمان صوفیان، نیرو ساحل بوشهر، نرم افزار مدیریت درمانگاهی روزنه و بازرگان گستر آتی آسیا بودیم.

  • طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

پنجمین دوره کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

۱۰ اسفند ۱۳۹۶|بدون دیگاه

پنجمین دوره کارگاه طراحی سیستم CRM به صورت برنامه دو روزه در تاریخ نهم و دهم اسفند ۱۳۹۶ برگزار شد. در این دوره، میزبان مدیران CRM پرشیا خودرو (نمایندگی BMW)، گروه خودروسازی بهمن، گاج مارکت، البرز شیمی آسیا و مشاورین مهرساد بودیم.    

  • بنیاد قلم چی

بنیاد قلم چی – سخنرانی در جمع نمایندگان سراسر کشور

۳ اسفند ۱۳۹۶|بدون دیگاه

افتخار داشتیم پنج شنبه بیست و ششم بهمن ماه نود و شش، به عنوان سخنران در جمع هشتصد نفر از نمایندگان سراسر کشور در کانون فرهنگی آموزش (بنیاد قلم‌چی)‌ باشیم. این رویداد در مرکز همایش‌های بین‌الملی رازی برگزار شد.     در بخش اول سخنرانی، آقای مهندس مجید برقی در مورد مدیریت انتظارات [...]

اولین دوره کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان

۱۵ بهمن ۱۳۹۶|بدون دیگاه

اولین دوره کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان در تاریخ دوازدهم بهمن‌ماه ۱۳۹۶ برگزار شد. در این دوره، میزبان دوستانی از سامانه الکترونیک انصار، آژانس مسافرتی نیل‌گام سفر، فروشگاه دردونه (اراک)، کلینیک دندانپزشکی ارکیدا و تجهیز فود کورت زنو بودیم.  

کانون فرهنگی آموزش – سمینار رضایت سنجی مشتری

۱۵ بهمن ۱۳۹۶|بدون دیگاه

افتخار داشتیم سه شنبه دهم بهمن ماه، برای برگزاری اولین دوره از سلسله سمینارهای مدیریتی -‌ آموزشی، در خدمت دوستان خوبمان در کانون فرهنگی آموزش (بنیاد قلم‌چی)‌ باشیم.   در ابتدای دوره، آقای مهندس مجید برقی در مورد مدیریت انتظارات مشتری و رضایت‌سنجی مشتری صحبت کردند.   در ادامه، آقای [...]

دیجی کالا – کارگاه درون سازمانی مهارت‌های ارتباطی برای کارکنان خدمات پس از فروش

۲۷ دی ۱۳۹۶| ۳ دیدگاه

اولین دوره ‌از کارگاه‌های درون سازمانی مجموعه دیجی کالا در زمینه آموزش مهارت‌های ارتباطی به کارکنان واحد خدمات پس از فروش با عنوان صلح درونی در تاریخ ۹۶/۱۰/۲۶ برگزار شد.     در این دوره آقای دکتر شارقی با تکنیک‌های کاربردی و باز‌های جذاب، مباحث مربوط به مدیریت خشم و [...]

چهارمین دوره کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

۲۲ دی ۱۳۹۶|بدون دیگاه

چهارمین دوره کارگاه طراحی سیستم CRM به صورت برنامه دو روزه در تاریخ بیستم و بیست و یکم آذرماه ۱۳۹۶ برگزار شد. در این دوره، میزبان دوستانی از تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، لوله گستر گلپایگان، فناوری نیماد، کافه و رستوران زنجیره ای کلبه (قائمشهر)، گروه بازرگانی سقایی و کلینیک دندانپزشکی [...]

دیجی کالا – کارگاه درون سازمانی طراحی تجربه مشتری

۱۶ دی ۱۳۹۶|بدون دیگاه

اولین جلسه از کارگاه درون سازمانی مجموعه دیجی کالا در زمینه آموزش تجربه مشتری با رویکرد حل مساله و حل تعارض در حال اجراست. در بخش اول جلسه که در تاریخ چهاردهم دیماه ۹۶ برگزار شد، آقای مهندس مجید برقی به تشریح تجربه مشتری با تمرکز بر ایجاد تجربه دیجیتال [...]

بیمارستان آتیه – اولین دوره کارگاه درون سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری در صنایع درمانی (PRM)

۵ دی ۱۳۹۶|بدون دیگاه

اولین دروه از کارگاه درون سازمانی مدیریت ارتباط با مشتری در صنایع درمانی (PRM) در تاریخ ۹۶/۱۰/۰۵ برای کارکنان خوب بیمارستان آتیه برگزار شد. در این کارگاه، مبانی مشتری مداری در صنعت درمان، ویژگی‌های یک بیمارستان مشتری محور و راهکارهای کاربردی برای ارتقاء‌ مشتری مداری مورد بررسی قرار گرفت. تدریس [...]

اولین دوره کارگاه مهارت‌های کاربردی در برقراری ارتباط موثر با مشتری

۲۳ آذر ۱۳۹۶|بدون دیگاه

اولین دوره کارگاه آموزشی مهارت‌های کاربردی در ارتباط موثر با مشتری برگزار در تاریخ پنج شنبه ۲۳ آذرماه ۹۶ با تدریس آقای دکتر آرش شارقی برگزار شد. در این دوره میزبان بیمه پاسارگاد، بازرگان گستر جام جم، تابان نیرو شیراز، پیام آوران دانش مدیریت، فناوری پیشرفته جهان و گلدیس کاشی [...]

سومین دوره کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

۲ آذر ۱۳۹۶|بدون دیگاه

سومین دوره کارگاه طراحی سیستم CRM به صورت برنامه دو روزه در تاریخ اول و دوم آذرماه ۱۳۹۶ برگزار شد و میزبان تیم هایی از مجموعه ورزشی انقلاب، پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس، طرح باران، بلاک ۶۸ و مجموعه باغ رستوران امیر نظام کرمان بودیم.

دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت – دوره آموزش ترمیک CRM

۱۵ آبان ۱۳۹۶|بدون دیگاه

ما در گروه DrCRM از سال گذشته برگزاری دوره‌های دانشجویی را در کنار دوره‌های عمومی در دستور کار قرار دادیم و آموزش تیم‌های دانشجویی را در قالب منتورینگ آغاز کردیم. به لطف خدا،‌ با تلاش و علاقمندی که بچه‌ها از خودشان نشان دادند، در حال حاضر در پروژه‌های اجرایی و [...]

دومین دوره کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

۲۳ شهریور ۱۳۹۶|بدون دیگاه

دوم دوره کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM روز پنج شنبه مورخ بیست و سوم شهریورماه ۱۹۳۶  برگزار شد. مدرسین این گارگاه، آقای مهندس مجید برقی و خانم مهندس فاطمه نصری بودند. در این کارگاه، میزبان مدیران و کارشناسان عزیزی از کسب و کارهای B2B و B2C از جمله موسسه خیریه [...]

اولین دوره کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری

۶ شهریور ۱۳۹۶|بدون دیگاه

اولین دوره کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM روز پنج شنبه مورخ نهم شهریورماه ۱۹۳۶  برگزار شد. مدرسین این گارگاه، آقای مهندس مجید برقی و خانم مهندس فاطمه نصری بودند. در این کارگاه، میزبان مدیران و کارشناسان عزیزی از کسب و کارهای B2B و B2C از جمله گروه صنعتی [...]

  • سومین کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM- مجید برقی

سومین دوره کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM

۶ اسفند ۱۳۹۵|بدون دیگاه

سومین دوره کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM روز پنج شنبه مورخ پنجم اسفند ماه ۱۳۹۵ برگزار شد. مدرسین این گارگاه، آقای مهندس مجید برقی و خانم مهندس فاطمه نصری بودند. در این کارگاه، میزبان مدیران و کارشناسان عزیزی از کسب و کارهای B2B و B2C در حوزه‌های تولید [...]

دانشگاه صنعتی امیر کبیر – کارگاه طراحی تجربه مشتری در همایش دانشجویی مهندسی صنایع

۱۸ بهمن ۱۳۹۵|بدون دیگاه

کارگاه "طراحی تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری" مورخ ۱۴ بهمن ۹۵، در سالن اصلی چهاردهمین همایش ملی دانشجویی مهندسی صنایع در دانشگاه صنعتی امیرکبیر توسط آقای مهندس مجید برقی برگزار شد. در این کارگاه، نمایندگان گروه DrCRM با دوستان خوبی از دانشگاه‌های سراسر کشور آشنا شدند و فرصت‌های [...]

دومین دوره کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM

۱۲ دی ۱۳۹۵|بدون دیگاه

کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM با حضور متخصصین محترمی از گروه بهمن، مرکز خدمات حوزه های علمیه، فروشگاه اسباب بازی ماتیلوس، کاشی برلیان، سامانه گستران روز، برند طراحان لباس و شرکت کنندگان شخصی، روز پنج شنبه مورخ نهم دیماه ۱۳۹۵ برگزار شد.       در این کارگاه، مدل [...]

دانشگاه علم و صنعت – دومین دوره کارگاه دانشجویی آشنایی با CRM

۱۳ آبان ۱۳۹۵|بدون دیگاه

با توجه با استقبال دانشویان از اولین دوره کارگاه دانشجویی آشنایی با سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، دومین دوره این کارگاه نیز با مشارکت گروه نرم‌ افزاری دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت، در  روز پنج شنبه مورخ ۱۳ آبان‌ماه ۱۳۹۵ برگزار شد. این دوره، علاوه بر دانشجویان دانشگاه علم و [...]

گلدیس کاشی – کارگاه اختصاصی مدیریت ارتباط با مشتری برای نمایندگان فروش

۱۰ آبان ۱۳۹۵|بدون دیگاه

در تاریخ دهم آبان ماه ۱۳۹۵، فروشگاه بزرگ گلدیس کاشی در خیابان شیراز جنوبی افتتاح شد. نمایندگان فروش محصولات گلدیس کاشی از سراسر کشور در این مراسم حضور داشتند.                   این فروشگاه، به معرفی آخرین طرح‌های محصولات کاشی و سرامیک مجموعه گلدیس [...]

اولین دوره کارگاه بکارگیری تکنیک‌های داده کاوی (Data Mining) در CRM

۶ آبان ۱۳۹۵|بدون دیگاه

اولین دوره از کارگاه مقدماتی بکارگیری تکنیک‌های داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری در تاریخ ۶ آبان‌ماه ۱۳۹۵ برگزار شد. با توجه به علاقمندی تمامی شرکت‌کنندگان، مقرر شد دوره پیشرفته این کارگاه برای شرکت کنندگان برگزار شود.  

دانشگاه علم و صنعت – اولین دوره کارگاه دانشجویی آشنایی با CRM

۲۹ مهر ۱۳۹۵|بدون دیگاه

اولین دوره کارگاه دانشجویی آشنایی با سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) با مشارکت گروه نرم‌ افزاری دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت، در  روز پنج شنبه مورخ ۲۹ مهرماه ۱۳۹۵ برگزار شد. این دوره، علاوه بر دانشجویان دانشگاه علم و صنعت، دانشجویان سایر دانشگاه هم حضور داشتند.  

همایش مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در کرمانشاه

۲۵ شهریور ۱۳۹۵|بدون دیگاه

  همایش مدیریت ارتباط با مشتریان در روز یکشنبه ۲۸ شهریور در آمفی تئاتر هتل بین‌المللی پارسیان کرمانشاه برگزار شد.     در این همایش حدود ۲۰۰ نفر از صاحبان کسب و کار، مدیران و کارشناسان شهر خوب کرمانشاه در حوزه‌‌‌های مختلف تولیدی و خدماتی به همراه تعدادی از مخاطبان [...]

  • مجید برقی کارگاه انتخاب نرم افزار CRM DrCRM

اولین دوره کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM

۱۹ شهریور ۱۳۹۵|بدون دیگاه

اولین کارگاه ارزیابی و انتخاب نرم افزارهای CRM با حضور متخصصین محترمی از گروه مپنا، بانک سپه، بانک انصار، روزنامه همشهری، پگاه سیستم، پارک علمی فناوری قزوین، فروشگاه زنجیره‌ای تارا و پخش کارنونیک روز پنج شنبه مورخ ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ برگزار شد.     در این کارگاه، مدل ارزیابی و [...]

موسسه آموزش عالی آزاد بهار – دوره مشترک اصول استقرار و بهره برداری از CRM

۳ مرداد ۱۳۹۵|بدون دیگاه

کارگاه تخصصی اصول استقرار و بهره برداری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) با مشارکت گروه مدیریت ارتباط با مشتری و موسسه آموزش عالی آزاد بهار در روز پنج شنبه مورخ ۷ مرداد ۱۳۹۵ برگزار شد. این دوره در اتاق کنفرانس گروه مدیریت ارتباط با مشتری برگزار شد و [...]

  • انتشارات گاج

انتشارات گاج – کارگاه اختصاصی اصول استقرار و بهره‌برداری CRM

۱۴ خرداد ۱۳۹۵|بدون دیگاه

کارگاه تخصصی اصول استقرار و بهره برداری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) با مشارکت گروه مدیریت ارتباط با مشتری و موسسه آموزش عالی آزاد بهار در روز پنج شنبه مورخ ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ در اتاق کنفرانس گروه مدیریت ارتباط با مشتری برگزار شد. در این جلسه، میزبان مدیر و کارشناسان [...]

دانشگاه تهران – کارگاه اصول استقرار و بهره‌برداری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵|بدون دیگاه

کارگاه آموزشی اصول استقرار و بهره‌برداری از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) با رویکرد کاربردی، روز پنج شنبه مورخ ششم خرداد ۱۳۹۵ در مرکز آموزش‌های کاربردی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.     در این دوره، بیش از سی نفر از مدیران و کارشناسان مجموعه‌های دولتی و خصوصی، در [...]

بانک رفاه – کارگاه درون سازمانی استقرار و بهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان

۲۶ دی ۱۳۹۴|بدون دیگاه

کارگاه استقرار و بهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان بانکی در تاریخ ۲۳ و ۲۴ دی ماه ۱۳۹۴ در سالن همایش ولنجک بانک رفاه برگزار شد. برنامه ریزی این دوره با مشارکت اداره طراحی بازار و توسعه محصول بانک رفاه، شرکت رفاه پردیس، مرکز توسعه مدیریت امید فدایی منش و گروه مدیریت [...]

راه های ارتباط با ما

telephone-symbol-button_318-418932 نشانی:تهران، سعادت آباد، علامه جنوبی، خیابان ۳۲ شرقی، پلاک ۳۴

telephone-symbol-button_318-418932 تلـفـن: ۸۸۶۹۱۸۶۷ – ۰۲۱

telephone-symbol-button_318-418932 تلـگـرام: ۰۹۲۲۳۷۴۴۰۵۱

telephone-symbol-button_318-418932 ایمیل: info@DrCRM.ir

در صورت تمایل، فرم زیر را تکمیل بفرمایید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند.

فرم درخواست تماس