اولین دوره کارگاه آموزشی طراحی سیستم برنامه وفادارسازی مشتریان در تاریخ ۹۶/۱۱/۱۲  توسط گروه DrCRM برگزار می‌شود. تدریس این دوره توسط آقای مهندس مجید برقی (موسس و مدیر عامل گروه DrCRM) و خانم مهندس فاطمه نصری (مدیر فناوری اطلاعات گروه DrCRM) انجام خواهد شد.

 

سرفصل‌های کارگاه آموزشی:

  • معرفی مفهوم Customer Engagement و پارامترهای موثر بر وفادارسازی مشتریان
  •  آشنایی با تکنیک‌های ارزش‌گذاری مشتریان از جمله RFM، CLV و…
  •  طراحی هرم امتیازدهی مشتریان و مکانیزم ارتقاء‌ مشتریان در هرم ارزش
  •  آشنایی با تکنیک Redemption در تبدیل امتیاز کسب شده به ارزش مورد علاقه
  •  طراحی استراتژی های وفادارسازی مشتریان و ایجاد تمایل برای خرید مجدد
  •  معرفی نحوه عملکرد مکانیزم‌های تحریک تقاضا از جمله تخفیف، پروموشن و هدیه
  •  آشنایی با ابزارهای اندازه گیری وفاداری مشتریان و تجزیه و تحلیل نتایج آن‌ها
  •  ارائه ایده‌هایی برای وفادارسازی مشتریان ایرانی در کسب و کارهای B2B و B2C
  •  بررسی Best Practice‌های موفق بین المللی در زمینه طراحی باشگاه مشتریان
  •  مطالعه موردی پروژه‌های طراحی برنامه وفادارسازی اجرا شده توسط گروه DrCRM

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر یا در صورت علاقمندی به ثبت نام، با دفتر ما به شماره ۲۲۰۶۰۹۲۶ تماس حاصل بفرمایید.

 

 

Customer Loyalty Banner 961112 کارگاه طراحی برنامه وفادارسازی مشتریان