دومین کارگاه کاربرد تکنیک‌های داده کاوی (Data Mining) در CRM

//دومین کارگاه کاربرد تکنیک‌های داده کاوی (Data Mining) در CRM

کارگاه کاربرد تکنیک‌های داده کاوی (Data Mining) در مدیریت ارتباط با مشتری CRM، در تاریخ ۲۱ بهمن‌ ماه برگزار خواهد شد. حضور در این دوره را به مدیران و کارشناسان CRM، مدیران و کارشناسان IT، متخصصین حوزه هوش تجاری، علاقمندان مباحث تحلیل داده‌ها و همچنین فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی صنایع، مهندسی نرم‌افزار، فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی و… پیشنهاد می‌کنیم.

مباحث علمی این کارگاه توسط آقای دکتر امین شاکرزاده از اساتید و نویسندگان حوزه آمار، تحقیق در عملیات و نرم‌افزارهای آماری ارائه خواهد شد و بخش معرفی نرم‌افزارها و مثال‌های عملی به‌کارگیری داده‌کاوی در سی آر ام توسط آقای مهندس احسان مومنی، متخصص پیاده‌سازی داده‌کاوی در کسب و کارها ارائه خواهد گردید.

اهداف دوره:
? آشنایی با مفاهیم داده کاوی
? آشنایی با متدولوژی CRISP-DM و فازهای آن
? آشنایی با تکنیک‌های داده کاوی
? آشنایی با کاربرد تکنیک‌های داده کاوی در CRM
? آشنایی با امکانات نرم افزارهای داده کاوی
? آشنایی مقدماتی با محیط نرم افزارهای SPSS، Clementine و R

سرفصل‌های دوره‌:
✅ تعاریف و مفاهیم Data Mining
✅ معرفی متدولوژی CRISP-DM
✅ معرفی تکنیک‌های داده کاوی
✅ آماده سازی داده‌ها و پیش‌پردازش داده‌ها
✅ معرفی روش‌های داده‌ کاوی از جمله رده‌بندی، قوانین انجمنی، خوشه بندی و…
✅ معرفی کاربردهای داده کاوی در بازاریابی، فروش و CRM
✅ معرفی مقدماتی نرم افزارهای SPSS، Clementine و R
✅ بررسی چند نمونه کاربرد روش‌ها در CRMM همراه با نرم‌ افزار

 

کارگاه کاربرد داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری Data Mining CRM

mm
ما از طریق ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان شما، برای کسب و کارتان ارزش ایجاد می‌کنیم. مشاورین ما با تخصص در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در کنار شما هستند تا متناسب‌ترین نرم‌افزار CRM را از بین ده‌ها گزینه موجود در بازار انتخاب کنید و سفارشی‌سازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را بر اساس نقشه سفر مشتریان‌تان در نرم‌افزار اجرا نمایید.

ثبت ديدگاه