بانک رفاه – کارگاه درون سازمانی استقرار و بهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان

/, کارگاه‌های آموزشی/بانک رفاه – کارگاه درون سازمانی استقرار و بهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان

کارگاه استقرار و بهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان بانکی در تاریخ ۲۳ و ۲۴ دی ماه ۱۳۹۴ در سالن همایش ولنجک بانک رفاه برگزار شد.

%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%82%d8%b1%d8%a7%d8%b1-%d9%88-%d8%a8%d9%87%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7

برنامه ریزی این دوره با مشارکت اداره طراحی بازار و توسعه محصول بانک رفاه، شرکت رفاه پردیس، مرکز توسعه مدیریت امید فدایی منش و گروه مدیریت ارتباط با مشتری DrCRM انجام گرفت.

 

%da%a9%d8%a7%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%82%d8%b1%d8%a7%d8%b1-%d9%88-%d8%a8%d9%87%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7

 

 

 

در این دوره طی دو روز مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری و همچنین ابزارهای نوین در CRM بانکی برای مدیران و کارشناسان محترم بانک رفاه تشریح گردید.

 

کارگاه آموزش مدیریت ارتباط با مشتری - 1بانک رفاه

 

mm
ما از طریق ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان شما، برای کسب و کارتان ارزش ایجاد می‌کنیم. مشاورین ما با تخصص در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در کنار شما هستند تا متناسب‌ترین نرم‌افزار CRM را از بین ده‌ها گزینه موجود در بازار انتخاب کنید و سفارشی‌سازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را بر اساس نقشه سفر مشتریان‌تان در نرم‌افزار اجرا نمایید.

ثبت ديدگاه