کارگاه طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) 1396/5/17 17:58:09

کارگاه آموزشی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

سرفصل‌های کارگاه آموزشی

  • تشریح مدلDrCRM© در طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
  • معرفی چک لیست ارزیابی بلوغ سیستم CRM بر اساس DrCRM Maturity Model
  • اجرای فعالیت کارگاهی در زمینه خلق ارزش برای مشتری و تحلیل رفتار مصرف کننده

  • تشریح چرخه اتوماسیون بازاریابی، اتوماسیون فروش و اتوماسیون خدمات در CRM
  • معرفی تکنیک‌های طراحی برنامه وفادارسازی مشتری با رویکرد Customer Engagement

  • اجرای کار گروهی در زمینه طراحی تجربه مشتری (CX) از طریق بهبود نقشه سفر مشتری (CJM)

  • معرفی امکانات نرم افزارهای CRM استاندارد و مدل DrCRM© در ارزیابی و انتخاب نرم افزار
  • آشنایی با مفاهیم و ابزارهای سنجش رضایت‌‌مندی و فرآیند رسیدگی به شکایات مشتریان
  • معرفی شاخص‌های ارزیابی اثربخشی CRM در حوزه‌های بازاریابی، فروش و خدمات
  • آشنایی با مدیریت پروژه استقرار CRM و نمونه‌های اجرا شده در صنایع B2B و B2C کشور

برای مشاهده نسخه با کیفیت بنر مقابل، لطفا روی آن کلیک کنید.

فرم پیش ثبت نام

 حضور در این کارگاه را به چه کسانی توصیه می‌کنیم؟

  • مدیران ارشد سازمان‌ها که قصد طراحی و استقرار اثربخش سیستم CRM دارند.

  • کارشناسان تحلیل سیستم که طراحی سیستم CRM را در سازمان انجام می‌دهند.

  • مشاوران حوزه طراحی سیستم‌ها که با فرآیندهای ارتباط با مشتری مرتبط هستند.

  • مشاوران بازاریابی و فروش که قصد آشنایی تخصصی‌تر با مبحث اسقرار CRM دارند.

  • برنامه‌نویسانی که مسوولیت سفارشی‌سازی و استقرار نرم‌افزارهای CRM را به عهده دارند.

  • دانشجویانی که دوره مقدماتی CRM را گذرانده‌اند و در پی مهارت‌های تخصصی‌تر هستند.

پرسش و پاسخ متداول

این دوره به صورت کارگاهی و در ۱۸ ساعت برگزار می‌شود. جلسات شش ساعته از چهارشنبه ۳۰م بهمن ماه به صورت سه روز متوالی از ساعت ۱۴ تا ۲۰ خواهد بود.

اگر قصد آشنایی با متدولوژی،‌ روش‌ها و مراحل طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری دارید، این دوره، بهترین کارگاه آموزشی است که می‌توانید در آن با این مهارت آشنا شوید.

طراحی سرفصل‌های این دوره به صورت کاملا کاربردی انجام شده و به تفصیل، مراحل طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) برای مخاطبان تشریح می‌گردد. در طول دوره، مطالعه موردی پروژه‌های اجرا شده موفق گروه DrCRM برای آشنایی بیشتر حضار، مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد

شرکت کنندگان دوره، پس از آشنایی با مفاهیم تخصصی، به گروه‌های ۳ تا ۴ نفره تقسیم می‌شوند و مراحل طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را به صورت تیمی انجام می‌دهند.

علاوه بر اسلایدهای برگزاری دوره در فرمت PDF، کلیه مستندات معرفی شده در این دوره شامل چک لیست‌های Readiness Assessment، فرمت Business Case و… به شرکت‌کنندگان تحویل می‌شود.

در انتهای دوره به شرکت کنندگان، دو مدرک از سوی موسسه ANCCP ایتالیا و گروه DrCRM ارائه می‌گردد.

بله، سازمان‌هایی که قصد دارند این دوره را به صورت درون سازمانی برگزار کنند، می‌توانندهماهنگی‌های لازم را با واحد آموزش انجام دهند.

برای ثبت نام و حضور در کارگاه آموزشی طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، با ما تماس بگیرید.

امکان برگزاری این دوره به صورت اختصاصی برای سازمان‌ها نیز وجود دارد.

  telephone-symbol-button_318-418932  ۸۸۶۹۱۸۶۷

فرم پیش ثبت نام