کارگاه آموزشی آنلاین جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
سرفصلهای کارگاه آموزشی
تشریح مدل بومی در طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
معرفی پرسشنامه ارزیابی بلوغ سیستم CRM بر اساس Self Assessment Maturity Model
- اجرای فعالیت کارگاهی در زمینه شناسایی مشتری و خلق ارزش برای مشتری
- معرفی تکنیکهای طراحی برنامه وفادارسازی مشتری با رویکرد Customer Engagement
- تشریح چرخه اتوماسیون بازاریابی، اتوماسیون فروش و اتوماسیون خدمات در CRM
- معرفی امکانات نرم افزارهای CRM استاندارد و مدل ارزیابی و انتخاب نرم افزار CRM
- اجرای کار گروهی در زمینه طراحی تجربه مشتری (CX) از طریق بهبود نقشه سفر مشتری (CJM)
- آشنایی با شایستگیها و مهارتهای مورد نیاز کارکنان جهت ایجاد سازمان مشتریمحور
- معرفی ابزارهای سنجش رضایتمندی و روشهای ارزیابی و بهبود سیستم CRM
- آشنایی با مدیریت پروژه استقرار CRM و نمونههای اجرا شده در صنایع B2B و B2C کشور
با تکمیل فرم زیر، همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت
حضور در این کارگاه را به چه کسانی توصیه میکنیم؟
سازمانهایی که میخواهند با استراتژیها و تکنیکهای وفادارسازی مشتریان آشنا شوند.
کسب و کارهایی که قصد دارند برای مشتریان ارزشمندشان، تجربهای متفاوت ایجاد کنند.
مدیرانی که میخواهند یک سیستم اثربخش CRM در سازمانشان طراحی و مستقر کنند.
کارشناسانی که در پی یادگیری مهارتهای تخصصی CRM و فرصتهای شغلی هستند.
مجموعههایی که قصد دارند نرم افزار CRM متناسب با کسب و کارشان را بشناسند.

ویدئو نمونه کارگاههای آموزشی برگزار شده
افتخار میکنیم که بهترینها به ما اعتماد کردهاند

پرسش و پاسخ متداول
این دوره به صورت کارگاهی و در ۳۶ ساعت برگزار میشود. نه جلسه چهار ساعته از شنبه ۱ آذرماه تا شنبه ۲۹ آذرماه، در روزهای شنبه و سهشنبه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ تشکیل خواهد شد.
اگر قصد آشنایی با تکنیکهای کاربردی طراحی و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را دارید، این دوره، بهترین کارگاهی است که میتوانید با این مجموعه مهارتها آشنا شوید. در این دوره به صورت عملیاتی، کار با مجموعه ابزارهای کاربردی در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان را فرا میگیرید.
در طول دوره، پروژههای اجرا شده موفق گروه ،در قالب مطالعه موردی DrCRM برای آشنایی بیشتر حضار مورد نقد و بررسی قرار میگیرد.
این دوره در پلتفرم آنلاین مرکز آموزش ضمن خدمت دانشگاه تهران برگزار میشود. شرکت کنندگان دوره، پس از آشنایی با مفاهیم تخصصی، به گروههای ۴ تا ۵ نفره تقسیم میشوند و مراحل طراحی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری را به صورت تیمی انجام میدهند. نتیجه عملکرد هر گروه در کارگاه ارائه خواهد شد و بازخوردهای لازم به هر گروه ارائه خواهد گردید.
علاوه بر اسلایدهای دوره در فرمت PDF، کلیه مستندات معرفی شده در این دوره شامل چک لیستهای Maturity Assessment، فرمت Software Selection و… به شرکتکنندگان تحویل میگردد.
در انتهای دوره به شرکت کنندگان، مدرک معتبر دانشگاه تهران و همچنین مدرک گروه DrCRM ارائه میگردد.
بله، ثبت نام همزمان دو نفر شامل ۱۰% و ثبت نام همزمان بیش از دو نفر شامل ۱۵% تخفیف خواهد شد. همچنین دانشجویان میتوانند با ارائه کارت دانشجویی معتبر از ۱۰% و با ارئه کارت دانشجویی دانشگاه تهران، از ۱۵% تخفیف دانشجویی بهرهمند شوند. لازم به ذکر است که امکان تجمیع همزمان تخفیف دانشجویی و تخفیف گروهی وجود ندارد.
بله، سازمانهایی که قصد دارند این دوره را به صورت درون سازمانی برگزار کنند، میتوانند درخواست خود را به شماره ۸۸۶۹۱۸۶۷ اعلام نمایند. برای دورههای درون سازمانی هم مدرک معتبر دانشگاه تهران صادر خواهد شد.