کانون فرهنگی آموزش – سمینار رضایت سنجی مشتری

/, کارگاه‌های آموزشی/کانون فرهنگی آموزش – سمینار رضایت سنجی مشتری

افتخار داشتیم سه شنبه دهم بهمن ماه، برای برگزاری اولین دوره از سلسله سمینارهای مدیریتی -‌ آموزشی، در خدمت دوستان خوبمان در کانون فرهنگی آموزش (بنیاد قلم‌چی)‌ باشیم.

 

بنیاد قلم چی 1


در ابتدای دوره، آقای مهندس مجید برقی در مورد مدیریت انتظارات مشتری و رضایت‌سنجی مشتری صحبت کردند.

 

بنیاد قلم چی مجید برقی CRM

در ادامه، آقای دکتر آرش شارقی،‌ حل مساله و حل تعارض با مشتری را مورد بررسی قرار دادند.

 

بنیاد قلم چی 3

در انتها، آقای مهندس محمد جواد کرباسیان، به موضوع نقش فناوری نوین در برقراری ارتباط با مشتریان و رضایت‌مندی آنان پرداختند.

 

بنیاد قلم چی 4

mm
ما از طریق ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان شما، برای کسب و کارتان ارزش ایجاد می‌کنیم. مشاورین ما با تخصص در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در کنار شما هستند تا متناسب‌ترین نرم‌افزار CRM را از بین ده‌ها گزینه موجود در بازار انتخاب کنید و سفارشی‌سازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را بر اساس نقشه سفر مشتریان‌تان در نرم‌افزار اجرا نمایید.

ثبت ديدگاه