The first workshop of the customer experience design

صفحه اصلی/workshops-en/The first workshop of the customer experience design

We were proud to hold the first workshop on “Customer Experience Design Based on Customer journey mapping” with the presence of teams from HyperMe Chain Stores, Shazand Petrochemical, Farabi Brokerage, Exir Appliance Store, Mahak Institute, Parsian Electronic Commerce (TOP), Matiloos Toy Store, Orchid Dental Clinic, Iconic Advertising Agency, Mohit Ara, Saba stone, Oxygen School and Kaviani online.

 

By |2021-05-19T20:26:43+04:3029 اردیبهشت 1400|Categories: workshops-en|بدون دیدگاه

About the Author:

mm
تحصیلاتش را در رشته مهندسی برق انجام داده و پروژه‌های متعددی با نرم افزار متلب اجرا کرده است. چند سالی است به تدریس و آموزش زبان انگلیسی می‌پردازد و حوزه تخصصی‌اش، زبان انگلیسی کسب و کار می‌باشد.

ثبت ديدگاه

افتخار داشتیم  اولین کارگاه‌ آموزشی “طراحی تجربه مشتری بر اساس نقشه سفر مشتری” را با حضور تیم‌هایی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرمی، پتروشیمی شازند، کارگزاری فارابی، فروشگاه لوازم خانگی اکسیر، موسسه محک، تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، فروشگاه اسباب بازی ماتیلوس، کلینیک دندان پزشکی ارکیدا،آژانس تبلیغاتی آیکونیک، محیط آرا، سبا سنگ، مدرسه اکسیژن و کاویانی آنلاین برگزار کنیم.

 

By |2018-09-10T18:55:35+04:3025 تیر 1397|Categories: کارگاه‌های آموزشی|بدون دیدگاه

About the Author:

mm
ما از طریق ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان شما، برای کسب و کارتان ارزش ایجاد می‌کنیم. مشاورین ما با تخصص در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در کنار شما هستند تا متناسب‌ترین نرم‌افزار CRM را از بین ده‌ها گزینه موجود در بازار انتخاب کنید و سفارشی‌سازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را بر اساس نقشه سفر مشتریان‌تان در نرم‌افزار اجرا نمایید.

ثبت ديدگاه

عنوان

Go to Top