بیست و چهارم آبان‌ماه، روز کتاب‌خوانی است. به همین مناسبت، امروز رونمایی از استارت آپ Vajeh.com از مشتریان خوب گروه DrCRM انجام می‌شود.
با این که تبلت‌ها و فبلت‌ها، مخاطبان را به سمت خواندن نسخه‌های دیجیتال کتاب سوق داده‌اند، اما هنوز خیلی‌ها تا بوی کاغذ را استشمام نکنند، مزه کتاب خوانی را نمی‌چشند.
یکی از بخش‌هایی که کماکان نسخه‌های چاپ شده کتاب در آن کاربرد فراوان دارد، کتاب‌های کمک آموزشی است. دانش آموزان ترجیح می‌دهند از نسخه چاپ شده کتاب استفاده کنند، چون علاوه بر مطالعه، از برگه‌های کتاب برای حل سوالات و علامت‌گذاری هم استفاده می‌کنند.

اگر تا به حال تلاش کرده باشید که برای یک دانش آموز دوره متوسطه، کتاب کمک آموزشی بخرید، حتما دیده‌اید که حتی کتاب فروشی‌های معتبر هم، تنوع محدودی از این کتاب‌ها دارند. گسترده شدن تعداد انتشارات کمک آموزشی، انواع مختلف کتب مثل درس‌نامه، سوالات امتحانی، تست و… باعث شده که کتاب فروشی‌ها به چند گزینه پرفروش‌تر بسنده کنند و پیدا کردن یک سبد متنوع کتاب، وقت و هزینه بالایی را طلب کند.

استارت آپ واژه، سایتی است که با هدف فروش نسخه‌ چاپی کتاب‌های کمک آموزشی دوره متوسطه از طریق فروشگاه اینترنتی راه اندازی شده است. ترکیب تیم خوش فکر و سرمایه‌گذاری حرفه‌ای، آغازی قوی و ادامه‌ای روشن برای این کسب و کار نوپا ایجاد کرده است. خدمات دیگر این وب‌سایت در حوزه آموزش به مرور زمان معرفی خواهد شد.

به تمامی دوستان خوبمان در وب‌سایت واژه، خدا قوت می‌گوییم و رشدی پرشتاب و همراه با موفقیت‌های چشمگیر برایشان آرزومندیم. کلیپ زیر را که برای این رویداد طراحی شده، ببینید.

 

 

? نوشته: ثنا کریمی
⚜️ گروه مدیریت ارتباط با مشتری