The second online workshop on customer relationship management toolbox

صفحه اصلی/workshops-en/The second online workshop on customer relationship management toolbox

The second online workshop of Customer Relationship Management Toolbox was held in August 2020. This workshop was 24 hours and it was held in the online platform of the in-house training center of the Faculty of Management, University of Tehran.  At the end of the course, the certificates of the participants were presented in a meeting.

 

 

By |2021-05-19T20:42:17+04:3029 اردیبهشت 1400|Categories: workshops-en|بدون دیدگاه

About the Author:

mm
تحصیلاتش را در رشته مهندسی برق انجام داده و پروژه‌های متعددی با نرم افزار متلب اجرا کرده است. چند سالی است به تدریس و آموزش زبان انگلیسی می‌پردازد و حوزه تخصصی‌اش، زبان انگلیسی کسب و کار می‌باشد.

ثبت ديدگاه

دومین دوره کارگاه آنلاین جعبه ابزار مدیریت ارتباط با مشتری در مرداد ماه 1399 برگزار شد. مدت این دوره 24 ساعت بود و اجرای آن در پلتفرم آنلاین مرکز آموزش ضمن خدمت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران اجرا شد. در انتهای دوره، مدارک شرکت کنندگان در یک جلسه حضوری تقدیم گردید.

 

 

By |2021-01-27T02:08:08+03:3022 مرداد 1399|Categories: کارگاه‌های آموزشی|بدون دیدگاه

About the Author:

mm
ما از طریق ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان شما، برای کسب و کارتان ارزش ایجاد می‌کنیم. مشاورین ما با تخصص در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در کنار شما هستند تا متناسب‌ترین نرم‌افزار CRM را از بین ده‌ها گزینه موجود در بازار انتخاب کنید و سفارشی‌سازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را بر اساس نقشه سفر مشتریان‌تان در نرم‌افزار اجرا نمایید.

ثبت ديدگاه

عنوان

Go to Top