Paeezan Beauty Salon – In-house workshop on customer loyalty and experience

صفحه اصلی/workshops-en/Paeezan Beauty Salon – In-house workshop on customer loyalty and experience

 

On Nov 13, 2019 two specialized in-house workshops on loyalty and customer experience were held for the professional company of the Paeezan beauty salon.

By |۱۴۰۰/۲/۲۹ ،۱۶:۰۹:۰۷ +۰۰:۰۰۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰|Categories: workshops-en|بدون دیدگاه

About the Author:

mm
تحصیلاتش را در رشته مهندسی برق انجام داده و پروژه‌های متعددی با نرم افزار متلب اجرا کرده است. چند سالی است به تدریس و آموزش زبان انگلیسی می‌پردازد و حوزه تخصصی‌اش، زبان انگلیسی کسب و کار می‌باشد.

ثبت ديدگاه

در ماهی که گذشت دو جلسه کارگاه تخصصی وفاداری و تجربه مشتری برای مجموعه حرفه ای سالن زیبایی پاییزان بصورت درون سازمانی برگزار گردید.

By |۱۳۹۸/۱۱/۶ ،۲۱:۰۳:۵۹ +۰۰:۰۰۲۲ آبان ۱۳۹۸|Categories: دسته بندی نشده, کارگاه‌های آموزشی|بدون دیدگاه

About the Author:

mm
ما از طریق ایجاد تجربه متفاوت برای مشتریان شما، برای کسب و کارتان ارزش ایجاد می‌کنیم. مشاورین ما با تخصص در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری در کنار شما هستند تا متناسب‌ترین نرم‌افزار CRM را از بین ده‌ها گزینه موجود در بازار انتخاب کنید و سفارشی‌سازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را بر اساس نقشه سفر مشتریان‌تان در نرم‌افزار اجرا نمایید.

ثبت ديدگاه

عنوان

Go to Top